Andrius Švarplys. Kodėl?

Verta pasiskaityti jau vien tam, kad užduotume sau klausimą – kodėl? Kodėl šitaip suprimityvinama ir šaržuojama tradicinės šeimos ...



Verta pasiskaityti jau vien tam, kad užduotume sau klausimą – kodėl?

Kodėl šitaip suprimityvinama ir šaržuojama tradicinės šeimos samprata? Kodėl specialiai parenkami ekscesai iš pagiriotų masių gyvenimo ir suvedami į tokius makrodalykus kaip lietuvių tradicijos, šeima ir net didžioji politika antrajame Respublikos prezidentų rinkimų ture?

Tiesiog neužtenka intelekto atskirti šituos dalykus ar vis dėlto yra kitokių sumetimų? Pagaliau, kodėl šeima pateikiama per smurto ir vos akis nuo teliko ar laikraščio pakeliančio kuilio prizmę?

Juk pagal tokią logiką galima paimti futbolo fanų, elementariausių chuliganėlių, buką agresyvumą ir pasakyti, kad futbolas yra smurto židinys ir kad tai kuilių žaidimas. Ką šis autorius siūlo: gal begalinį smurtą šeimose iškeisti į seksualinius gėjų malonumus, tokius, kuriuos viešai parodė perspektyvus menininkas, atlikdamas oralinį savo draugui prie gėjų klubo? Kodėl nepaėmus gėjų ar transeksualų elgesio ekscesų ir nepradėjus daryti makroapibendrinimų apie iškrypusią visuomenės dalį? Tai, ko gero, biologiškai ir socialiai būtų žymiai adekvačiau.

Tad dar kartą pažiūrėkime, kokią žinią siunčia R. Sadausko-Kvietkeviiaus rašinėlis?

Kad šeima yra tiesiog smurto židinys, ji yra visiškai neatsakingų, vaikų nemylinčių, šeima nesirūpinančių, žmonas mušančių ir visiškai ignoruojančių kuilių saugi gyvenimo zona. Šeima – tai prasigėrusių degradų institutas, sukurtas išnaudoti moteris ir (turbūt) vaikus. O politikai, ginantys tradicinę šeimą, yra tiesiog populistai, pataikaujantys degradų visuomenei – tikras politikas netgi turėtų pasakyti, kad visuomenė klysta laikydamasi šeimos!

Jūs galite paklausti: o kas eina po šios žinios? Pradžioje, kaip žaisliukas, Conchita – užjauskime iš pelenų kylantį feniksą: juk lytis nesvarbu, svarbu mylintis ir kenčiantis žmogus. Po to – pagal sąrašą išrinktų ir už nomenklatūrinės konjunktūros pasislėpusių politikų (pvz., A.M.Pavilionienės) genderiniai įstatymai dėl „lyčių lygybės“, „žmogaus teisių“, „vaiko teisių“. Vėliau – seksualinis vaikų švietimas nuo darželio iki universiteto, suteikiantis objektyvias žinias, kad yra įvairių seksualinių malonumų ir šeimų tipų. Dar vėliau – nomenklatūrinis, neviešas, be jokių nereikalingų debatų su degradų tauta Konstitucijos pakeitimas tam, kad ji atitiktų JTO, ES, žmogaus teisių ir apskritai civilizacijos standartus. Kam diskutuoti su tais, kurie yra stabdis į Europą? Na, o paskiausiai ateina fosterinė sistema su atviru karu prieš šeimą, vaikų rinka ir biurokratinių institucijų „atidirbimu“ rinkai. Pasisakantys prieš valstybės kišimąsi į tėvų teisę šeimoje formuoti vaikų seksualinį (ar religinį) auklėjimą bus paskelbiami homofobais ir vaikų teisių pažeidėjais. Vieši pasisakymai už tradicinę šeimą bus persekiojami ir baudžiami, nes skatina Konstitucijos draudžiamą neapykantą. Nes, anot R.Sadausko-Kvietkevičiaus, šeima, papročiai, tradicijos yra prasigėrusios tautos reliktas.

Štai ką iš tiesų reiškia tokie pseudorašinėliai.

Na, o pabaigoje – atsakymas į keltą klausimą, kodėl? Intelektualumo spragą reikia atmesti, tai kodėl taip neatsakingai vartojamos sodrios metaforos, daromi akivaizdžiai per dideli apibendrinimai, taip nelogiškai susiejami „parankūs“ ir nutylimi neparankūs reiškiniai?

Todėl, kad visus establishmento apžvalgininkus vienija panieka masėms ir tautai, kuri trukdo eiti į Europą. Pakso, Uspaskicho, pedofilijos istorijoje susiformavęs elektoratas yra sutapatinamas su degradais, užsilikusiais archajiškoje, primityvioje, visokiausių fobijų persmelktoje pasaulėžiūroje. Būtent jie trukdo perrinkti D. Grybauskaitę ir konservatorius, priešinasi skalūnams ir atominei, rengia visokiausius kvailus referendumus, pasisako už kažin kokio tautinio suvereniteto išsaugojimą, be to, yra prorusiški, sąmoningai ar nesąmoningai pasiduoda Rusijos propagandai. Tai beviltiškas elektoratas, todėl reikia represuoti jam atstovaujančias (o išties tik apsimetančias – pastaba mano – A.Š.) politines Rusijos remiamas struktūrėles ir… viskas susitvarkys.

Pas mus vyksta elitų konsolidacija, todėl establishmentui naudinga viską sumesti į šitą krūvą, nustumti į paribį ir žygiuoti toliau. Tas jų „toliau“ – tai jau egzistuojanti, išsunkianti sistema čia, Lietuvoje, ir kuo greitesnis elitų įsijungimas į didesnius, šiuo atveju – europinius, institucinius, finansinius, socialinius, naratyvinius laukus. Vienas iš tokių naratyvinių laukų ir yra genderizmas. Be abejo, visa tai pavadinama europine Lietuvos integracija. Rusijos agresija Ukrainoje – tikras koziris šiai elitų pasaulėžiūrai.

Piliečiai šitoje konsolidacijoje ir eurointegracijoje yra nenumatyti. Korupcija, priešingai, įskaičiuota. O vieninteliam tikrai pilietiškam interesui – politinės valdžios atskaitingumui visuomenei, nacionalinio intereso, lietuvių bendruomenės ir valstybės išlikimo, gynimui – tiesiog nėra vietos šitoje ideologijoje.

Juk matome rašinėlio ištarmę: kuiliai, prasigėrę, smurtaujantys, archajiški.

Todėl aš manau, kad valstybė yra kiaura, nes nėra turinio: turinys modernioje valstybėje yra tiktai vienas – tautinės bendruomenės, piliečių valdžia. Skambesnių terminų mėgėjams – galbūt tampame postmodernia valstybe, šiame kontekste tai reiškia – kapitalo ir jį aptarnaujančios, prie bet kokio pinigų vėjo prisitaikančios, vietinės nomenklatūros bei globalių ideologijų perpučiama valstybe.

Todėl tokius rašinėlius, beje, jau anksčiau elitų konsolidacijai nusipelniusių autorių, reikia laikyti ideologija – sąmoninga ar nesąmoninga užsakomąja ideologija.

P.S. Visko aprėpti vienoje vietoje neįmanoma, bet turbūt net nereikia sakyti, kad šitame dideliame mūsų valstybės procese iš abiejų pusių dalyvauja ir nuoseklių, niekam neatidirbinėjančių, tiesiog vertybinę poziciją turinčių asmenų ir grupių. Yra žmogaus teisių gynėjų, nuosekliai tikinčių ir dirbančių genderistinės ideologijos atmosferoje, tiesiog darančių savo darbą, yra nuoseklių vertybinių liberalų, yra nuoširdžiai įsitikinusių (ir visiškai pagrįstai) Rusijos grėsme ir dėl to aukojančių pilietinį interesą (kas jau ne taip pagrįsta), yra daug visokiausių pažiūrų tipų žmonių, kurie dalyvauja šitame didžiajame post-pokomunistiniame kare – kariauja savo mažuosius vertybinius karus.

Šaltinis: www.tiesos.lt

Susiję

Laisvūnas Šopauskas. Ar Nidos Vasiliauskaitės individai apgins savo laisves ir teises? (I dalis)

„Kultūros barai“ 2021 m. Nr. 9Filosofė Nida Vasiliauskaitė savo publicistiniuose tekstuose ir pasisakymuose kelia laisvės gynimo obalsį, kviečia priešintis prievartinei visuotinei vakcinacijai ir pili...

Glenn Greenwald. NBA žvaigždė ir Niujorko gubernatorė įrodė, jog COVID diskursas nesiremia mokslu

Teksto autorius - JAV žurnalistas, tinklaraštininkas ir visuomenės veikėjas Glenn Greenwald.Požiūris, kad neskiepytieji yra kvaili, primityvūs ir neišsilavinę, yra vis sunkiau pagrindžiamas, ypač kai ...

Julius Panka. „Vyksta susidorojimas dėl pažiūrų“

"Respublika" redakcijos archyvo nuotr.Tinklaraštininkas Skirmantas Malinauskas rugsėjo 22 d. feisbuke labai stebėjosi, kad viešajai įstaigai „Kupiškio ligoninė" vadovauja Julius Panka. Esą kokiu būdu ...

Rašyti komentarą

2 komentarai

Anonimiškas rašė...

Iki šio Sadausko straipsnio vis būdavo atkertama, kad joks antitautiškas, antišeimiškas, antodorovinis, antivalstyvinis sąmokslas neegzistuoja, kad jis išgalvojamas. Nuo šiol visiškai aišku, kad toks sąmokslas, kad jis įsikūnijęs labai konkrečiais pavidalais. Jei sadauskai laukia dienos, kada galės pelningai spekuliuoti susipirktais žemės sklypeliais, kodėl nepanorėjus išvaduoti vaikų iš blogų šeimų ir spekuliuoti vaikais? Rinkos išplėtimas, taip sakant.

Pikc rašė...

Normaliomis aplinkybėmis visokių sadauskų, pavilionienių ir panašios faunos "įžvalgomis" profesionaliai domėtųsi psichopatologai. Bėda ta, kad labai įnirtingai stengiamasi "normalu" ir "nenormalu" sukeisti vietomis. Kaip tai iki skausmo primena kitą sajūzą...

NAUJAUSI

NAUJAUSI

Leonas XIV – kas jis? Išsami apžvalga

Katalikiškos svetainės Rorate caeli parengta apžvalga.Robertas Pranciškus Prevostas tapo popiežiumi Leonu XIV. Iki 2025 m. gegužės 8 d. dauguma žmonių nežinojo Prevosto vardo, tačiau dabar jis yra vyr...

Vaidotas Vaičaitis. Dėl 2025 m. balandžio 17 d. Konstitucinio Teismo nutarimo

Kaip žinia, šiame nutarime Konstitucinis Teismas pripažino, jog tai, kad Seimas iki šiol nėra priėmęs partnerystės įregistravimo tvarką reguliuojančio įstatymo, prieštarauja konstituciniams teisinės v...

Vytautas Sinica. Valstybė neturi finansuoti abortų

Pastarąją savaitę įvairioms žiniasklaidos priemonėms daviau interviu apie Seime Birutės Vėsaitės su keliais kitais parlamentarais pateiktą Reprodukcinės sveikatos įstatymo projektą. Juo siūloma:- perk...

Dominykas Vanhara. Dėl mokesčių reformos

Galiausiai paaiškėjo, kad taip vadinama mokesčių reforma nėra arba mažai yra susijusi su krašto apsauga. Kiek mačiau, netgi yra pripažįstama, kad iš šios mokesčių reformos surinkti papildomi pinigai t...

Robert Keim. Pirmasis popiežius Leonas išgelbėjo Romą nuo barbarų

Hunai traukėsi į vakarus. Mokslininkai iki šiol nežino, kas tiksliai jie buvo. Jų etninė kilmė ir rasiniai ypatumai nėra gerai žinomi, o jų kalbos išliko nedaug. Jie atsirado kažkur Vidinėje Azijoje i...

item