Seksualinei revoliucijai būtina valstybės prievartinė galia

laisvavisuomene.lt „Valstybė seksualinei revoliucijai reikalinga todėl, kad jai reikia milžiniškos galios siekiant įgyvendinti savo...


„Valstybė seksualinei revoliucijai reikalinga todėl, kad jai reikia milžiniškos galios siekiant įgyvendinti savo neįgyvendinamus tikslus“, – knygoje rašo katalikų intelektualė Jennifer Roback Morse.

Autorė demaskuoja įvairius seksualinės revoliucijos mitus. Pavyzdžiui, „konraceptikų ideologija“ žada „neribotą, problemų nesukeliantį seksą, tačiau tai tėra naivus mąstymas“. Realybėje „konraceptikai maždaug 10 proc. atvejų nesuveikia“.

Tuo tarpu „išsilaisvinimo naratyvas“ žadėjo didesnę seksualinę laisvę, bet, J. Roback Morse teigimu, laisvė smarkiai nukentėjo dėl nuo skyrybų be kaltės nuniokotų šeimų. „Vargu ar šeimos teismų įtraukimas į šeimos gyvenimą yra minimalaus valstybės kišimosi, kurį taip myli libertarai ir daug konservatorių, pavyzdys“, – rašo autorė.

J. Roback Morse rašo, kad skyrybos nėra šeimos konfliktų ir jų poveikio vaikams panacėja. „Žmonės skiriasi, nes tiki, jog skyrybos nutrauks konfliktą“, – kartą intelektualė pasakė grupei šeimos advokatų. Jie plyšo juokais – didžiąją jų verslo dalį sudaro poskyrybinių konfliktų sprendimas.

Autorė panašiai demaskuoja ir „genderizmo ideologiją“. „Fizinį darbą dirbantys žmonės nei akimirkai nesuabejojo, kad vyrai ir moterys yra tarpusavyje keičiami. Vyrai sudaro neproporcingai didelę tokių profesijų kaip medkirčiai dalį ir 92 proc. dažniau miršta darbo vietoje.“

Seksualinė revoliucija „kovoja su žmogaus kūnu, prigimtimi ir galiausiai – su visa žmonių rūšimi“, – apibendrina  J. Roback Morse. „Iš lytinių santykių atsiranda vaikai. Vaikams reikia jų tėvų, todėl santuoka yra tinkamas ir pagrįstas kontekstas tiek seksui, tiek vaikų susilaukimui. Vyrai ir moterys yra skirtingi.“

Moteris analizuoja, kaip galinga mažuma sukūrė tokį radikalizmą: „Seksualinė revoliucija visuomet buvo savo mėgstamą gyvenimo būdą teisinančio, savo moralę bandančio primesti […] elito judėjimas“. Šis mokslo pasaulio, valdžios ir žiniasklaidos elitas „remia seksualinę revoliuciją kurdami nuolatinį propagandos srautą“. „Kiekviena televizijos komedija apie tėvo neturinčią laimingą šeimą yra pastangų pakeisti žmogaus prigimtį dalis“, – rašoma.

J. Roback Morse pastebi, kad seksualinė revoliucija turi didžiulius finansinius išteklius. Dėl įvairių priežasčių „didieji verslai su seksualine revoliucija turi puikų santykį. Korporacijos remia Planuotos tėvystės organizaciją (vert. past. – abortų klinikų milžinė JAV) ir gėjų paradus.“ Pavyzdžiui, „darbdaviai taip pat turi naudos iš santykinio santuokų nestabilumo. Moterys negali kliautis savo vyrais, kad šie jas visą gyvenimą aprūpins“, taigi akcentuoja karjerą.

Vis dėlto visuomenė prieštarauja seksualinei revoliucijai. Pavyzdžiui, vienos akcijos metu investuotojai, kurių sąrašas išdėstytas 5 tūkst. puslapių, JAV valstybės sekretoriaus tinklalapyje pranešė parėmę vyro ir moters santuoką. Tuo tarpu vienos lyties asmenų santuokų rėmėjai suskaičiavo tik 6 tūkst. individualių rėmėjų.

Dėl šių kontrrevoliucinių masių „elitui dar svarbiau perimti prievartinę valstybės galią“, – rašo  J. Roback Morse. Tokie įstatymai kaip neteisingo kreipinio į translytį asmenį kriminalizavimas Niujorke rodo, kokią siaubą varančią valstybės galią yra įgijusi seksualinė revoliucija. „Jeigu galite privesti žmones bijoti pasakyti, kad Bruce‘as Jenneris yra vyras, galite juos priversti bijoti pasakyti bet ką.“

J. Roback Morse įžvalgiai pastebi, kad „Seksualizuota valstybė“ (angl. Sexual State) yra tapusi mus valdančia ideologija. Valstybės politika, įgyvendinanti seksualinę revoliuciją, dabar turi prioritetą, kurį anksčiau užėmė taika ir gerovė.

Autorė analizuoja, kad „kaip nacizmas ir komunizmas, seksualinė revoliucija yra totalitarinė ideologija“. „Akivaizdu, kad seksualizuota valstybė šiandien neketina suteikti konkuruojantiems požiūriams erdvės, reikalingos jiems egzistuoti; ji siekia sukurti kultūrinę hegemoniją ir nušluoti visą pasipriešinimą“, – rašo J. Roback Morse.

Ji pastebi, kad judėjų ir krikščionių tradicijos siūlo alternatyvią gyvenimo viziją. Lytinių santykių analizė aiškinantis, kokių įsipareigojimų vaiko teisės reikalauja iš suaugusiųjų, „prives iki tradicinės krikščioniškos lytiškumo moralės“. Jos feminizmas numato „teisę susituokti ir likti sutuoktiniais, o ne vienišiems auginti vaikus ir vienišiems praleisti vis didesnę savo gyvenimo dalį“.

Autorė įsitikinusi, kad seksualinė kontrrevoliucija turi prasidėti nuo tiesos apie žmogaus seksualumą patvirtino: kiekvienas iš mūsų gali prisidėti kurdamas meilės civilizaciją savo aplinkoje. Pirmas ir pagrindinis dalykas, kurį galima padaryti, jeigu seksualinės revoliucijos ideologija jums pakenkė, yra papasakoti savo istoriją.


Susiję

Pažangos ideologija 1867389980928001081

Rašyti komentarą

item