Audronė Simanonytė. Homoseksualizacijos schema: ką turėtume žinoti?

Pamąstymai, gėjams žygiuojant centrine Vilniaus gatve  ir homoseksualizmo biblija vadinamą knygą “After the Ball” perskaičiu s. Nors jau kur...

Pamąstymai, gėjams žygiuojant centrine Vilniaus gatve  ir homoseksualizmo biblija vadinamą knygą “After the Ball” perskaičius.

Nors jau kuris laikas gyvenu Amerikoje, toli gražu nepriklausau tai kategorijai žmonių, kurie mano, kad Lietuva visko turi mokytis iš Vakarų. Kaip tik atvirkščiai. Turime labai daug gero, tik reikia pasistengti visa tai išsaugoti. Tačiau kalbant apie homoseksualų judėjimą, pasimokyti mums tikrai reikėtų, nes apie tai Lietuvoje  informacijos - labai mažai.

Imkime pavyzdžiu Ameriką. Šia tema ji galėtų papasakoti daug įdomaus. Visų pirma todėl, kad būtent čia 1969 m. nuo riaušių Niujorko „Stonewall“ bare oficialiai prasidėjo taip vadinamas „gėjų teisių“ judėjimas. O antra, būtent Amerikoje buvo sukurta schema, kaip krikščionišką, tradicinių pažiūrų visuomenę (kokia Amerikoje ji iki tol buvo) pakeisti taip, kad jai homoseksualizmo filosofija pamažu pasidarytų priimtina. 

Turbūt ne man vienai, stebint gėjus, kyla klausimas: „Kodėl jie taip keistai elgiasi? Kodėl savo intymias paslaptis neša į viešumą? Kodėl visus kaltina diskriminacija, o toleranciją bando brukti per prievartą?” Ir pan.  Šiandien mano rankose -  knyga, kurioje galima rasti atsakymus į šiuos klausimus. Tai  amerikiečių Marshall Kirk ir Hunter Madsen bendras darbas „Po puotos: kaip Amerika nugalės savo baimę ir neapykantą gėjams“ („After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of Gays“, 1990). Ši knyga netgi vadinama homoseksualizmo biblija, o joje pateikiamas nuoseklus planas, kaip homoseksualizuoti tradicinių pažiūrų visuomenę. Skaitant knygą supranti, kad, pasirodo, iš tiesų gėjai viešumoje nieko nedaro „šiaip sau“. Klystame tie, kurie manome, kad tegu jie sau mitinguoja, nieko tokio – pamitinguos ir nustos. Nenustos. Gėjai „dirba“ pagal formulę: kiek įmanoma stumti homoseksualumą į viešumą, pasistengti nutildyti opoziciją ir galiausiai – pakeisti visuomenę. ”Patenkinkit mūsų reikalavimus, ir mes tuojau pareikalausime dvylikos kitų. Kuo daugiau reikalavimų jūs patenkinsit, tuo daugiau mes reikalausime,”- sakė žymus Naujosios Kairės aktyvistas Jerry Rubin.  

AIDS ir ... 500 sekso partnerių?! 

Pradžiai - trumpa šios knygos priešistorė. Kaip rašo amerikiečių žurnalistas D.Kupelian savo garsiojoje studijoje “The Marketing of Evil: How Radicals, Elitists and Pseudo-Experts Sell Us Corruption Disguised as Freedom” (“Blogio marketingas: kaip radikalai, elitistai ir pseudoekspertai parduoda mums korupciją kaip laisvę”), po Stonewall riaušių susikūręs “gėjų teisių” judėjimas,  atsiradus AIDS, patyrė baisų nokautą. Plačiosios visuomenės akyse AIDS buvo homoseksualų liga. Netgi pirmasis oficialus jos pavadinimas buvo GRID – “Gay related immunodeficiency disease” (su gėjais susijusi imunodeficito liga). Tik vėliau, įsikišus judėjimo aktyvistams, šis pavadinimas buvo pakeistas į politiškai korektišką AIDS - “acquired immune deficiency syndrome” – įgytas imunodeficito sindromas. 

Tačiau nepaisant, kad ligos pavadinimas buvo pakeistas, visuomenė jos pagrindinio nešėjo neužmiršo. Požiūris į gėjus pasidarė toks, kad atrodė, jog homoseksualų judėjimas greitai žlugs. Jau buvo  žinoma, kad AIDS plinta ne tik lytinių santykių metu, bet ir per kraują, seiles ir t.t., todėl masiškai sergantys homoseksualai tapo tiesiogine grėsme visuomenei. 

Be to, žmonėms ėmus labiau domėtis, kodėl būtent gėjai taip lengvai užsikrečia šia liga, atsirado mokslinių darbų, kurie  atvėrė duris į kruopščiai slepiamą gėjų seksualinį pasaulį.  Labai plačiai komentuojamoje amerikiečių mokslininkų Alan P. Bell ir Martin S. Wineburg 1978 m. studijoje “Homoseksualumas: skirtumų tarp vyrų ir moterų studija” (“Homosexuality: A Study of Diversity among Men and Women”) teigiama, kad maždaug 43 procentai homoseksualų savo gyvenime turėjo daugiau negu 500 sekso partnerių. Įsivaizduokite, kaip į tokius skaičius pažiūrėjo puritoniška amerikiečių visuomenė. 

Negana to, nuo AIDS pradėjo mirti  ne tik niekam nežinomi homoseksualai, bet ir įžymybės: 1985 – aktorius Rock Hudson, 1988 - ABC news pranešėjas Max Robinson, 1993 – baleto superžvaigždė Rudolf Nureyev ir t.t. Ką reiškia vien tai, kad tuo metu jau sirgo roko žvaigždė Freddie Mercury! 
Daugėjo ir nehomoseksualių žmonių mirčių, AIDS užsikrėtusių kraujo perpylimo metu. Plačiai nuskambėjo mergaitės iš Floridos Kimberly Bergalis istorija, kuri mirė nuo AIDS, užkrėsta homoseksualaus dantisto. 1990 m. kraujo perpylimo metu buvo užkrėstas ir mirė 18-metis jaunuolis iš Indianos Ryan White, šiek tiek vėliau – teniso žvaigždė Arthur Ashe. Susiklosčius tokiai situacijai, homoseksualai suprato, kad jie turi kažką daryti.

Judėjimą išgelbėjo marketingo profesionalai

1988 m. JAV homoseksualų grupių konferencija Virginijoje, praminta “karo konferencija” (war conference)  pakvietė du aukšto rango specialistus, prašydama sudaryti planą, kaip homoseksualų judėjimui ištrūkti  iš susidariusios padėtis ir kaip veikti,  kad judėjimas turėtų ateitį. Harvardo universitetą baigę M.Kirkas ir H.Madsenas ėmėsi užduoties. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad Kirkas su Madsenu nebuvo tipiški rėksmingi gėjų aktyvistai. Netgi jų priešininkai pripažino, kad jie buvo “labai protingi vyrukai”: M. Kirkas - mokslininkas neuropsichiatras, H. Madsenas – politikos daktaras, specializavęsis įtikinėjimo taktikose bei viešuosiuose ryšiuose. 

Po metų knyga „Po puotos“ buvo baigta.  Įžangoje autoriai rašo, kad jų tikslas buvo sukurti tokią taktiką, kuri padėtų nugalėti neigiamą visuomenės požiūrį į gėjus ir leistų jiems infiltruotis į visuomenę. Įdomu tai, kad būtent AIDS ( kaip ciniškai tai beskambėtų) jiems suteikė tokią galimybę. „AIDS mums (homoseksualams (aut. pastaba)) leidžia save pateikti kaip aukas ir  mažumą, nusipelniusią amerikiečių užuojautos ir rūpesčio. Žinoma, ši liga žmones gąsdina. Tačiau mūsų tikslas – sugalvoti, kaip sumažinti tą baimę ir padidinti užuojautą. Esame tikri, kad su AIDS pagalba mes galime tą pasiekti“. 

Homoseksualizacijos  schema 

Kirko ir Madseno planas yra paremtas drąsia propaganda ir esminiais psichologijos bei reklamos principais. Knygos autoriai tiki, kad sumaniai tokiu planu vadovaujantis, įmanoma tradicinei visuomenei „parduoti“ homoseksualų ideologiją.

Tikslui pasiekti siūlomos trys strategijos:  nujautrinimo (desensitizing), blokavimo (jamming) ir atvertimo (converting). 

Šios strategijos labai gerai paaiškina, kodėl po įstojimo į ES Lietuvoje atsirado tiek daug gėjų. Reikia manyti, kad padaugėjo ne gėjų, bet pasikeitė jų veikla. Tą kaip tik ir paaiškina pirmoji iš Kirko ir Madseno rekomenduojamų strategijų – nujautrinimas. 

Nujautrinimas – tai pastovus visuomenės bombardavimas įvairia su gėjais susijusia informacija – straipsniais, pasirodymais televizijoje, jų reklama.  „Reikia apie save kalbėti tol, kol žmonėms tai nusibos tiek, kad net nustos erzinti. Visada būkite ten, kur kažkas vyksta, būkite matomi“ – patarinėja knygos autoriai. Šį informacijos srautą jie apibūdina kaip „dušą“. „Jei heteroseksualai negalės išjungti dušo, jie bent jau pripras būti šlapi. O tada, kai informacija apie mus sukels ne pyktį, ne susierzinimą, o tik nežymų pečių gūžtelėjimą – mūsų kova dėl socialinių teisių yra faktiškai laimėta“. 

Šiandien Amerikoje ši technika naudojama kasdien. Apie gėjus rašoma reikia – nereikia. Kiekvienas, net menkiausas jų judesys – sureikšminamas. Visiškai nesesniai, vienas didžiausių internetinių portalų Yahoo.com kelias dienas pirmame puslapyje laikė žinutę, kaip kažkoks mokyklą bebaigiąs abiturientas savo atsisveikinimo kalbos metu prisipažino, kad jis – gėjus.Tai buvo eilinė mokinio kalba, neapsiplunksnavęs jaunuolis, auditorija jo net rimtai neklausė, tačiau iš to buvo padaryta nacionalinė naujena. 

Tokia politika duoda savo rezultatus. 1991 m. apklausus populiaraus JAV paauglių žurnalo „Teen“ skaitytojus iš jų  17 proc. teigiamai žiūrėjo į homoseksualams, o 1999 m. –  jau 54 proc. Čia labai tiktų pacituoti žymaus amerikiečių poeto, bytniko, homoseksualo - pedofilo žodžius: ”Mes jus “paimsime” per jūsų vaikus”(We‘ll get you through your children!). 

Kita Kirko ir Madseno strategija -  blokavimas arba trukdymas. „Turime neleisti, kad apie mus būtų kalbama neigiamai. Bet kokia nuomonė, nepritarianti mūsų gyvenimo būdui, turi būti nutildyta, o jos reiškėjai paskelbti “blogais” žmonėmis. Ilgainiui heteroseksualai turi būti įtikinti, kad jų neigiami jausmai homoseksualų atžvilgiu yra ne taisyklė, o išimtis, ir kad taip galvoja tik jie, o likusioji visuomenės dalis – priešingai. Taip jų neigiamus jausmus homoseksualų atžvilgiu pakeis kaltės jausmas dėl savo pažiūrų“.

Klasikinis blokavimo pavyzdys – taip vadinama „neapykantos kalbos“ (hate speach) sąvokos atsiradimas. Ar kas nors iš mūsų  dorai žinome, ką tai reiškia? Kodėl sakyti, kad nemėgsti homoseksualų yra blogai, o, pavyzdžiui, nemėgti lenkų ar rusų – visai nieko?  Pagal homoseksualų blokavimo principą, „neapykantos kalbos“ etiketė uždedama bet kuriai nuomonei, kuri nors kiek nesutinka su homoseksualų nuomone. Tuo labiau tokiai, kuri juos smerkia. Kalbėdami apie tokius savo metodus, knygos autoriai prisipažįsta: „Mes siekiame efekto nesiremdami nei faktais, nei logika, nei įrodymais“.

Homoseksualų blokavimo strategija nepripažįsta tolerancijos kitokiai nuomonei. Jei tu ne su mumis, tu – prieš mus. Blokuojama viskas, kas pasisako prieš homoseksualus ar jų politiką.  Amerikiečiai puikiai prisimena faktą, kai per 2009 m. Mis JAV rinkimus absoliuti favoritė Mis Kalifornija Carrie Prejean pralaimėjo konkursą, nes į klausimą, ar ji palaiko gėjų vedybas, ji atvirai pasakė, kad ne. Iš žiuri veidų buvo matyti, kad tą minutę ji sau pasirašė nuosprendį. 

Ir pagaliau –  „atvertimas“ (converting). Kirkas su Madsenu savo knygoje šią strategiją pristato pabrėžtinai ciniškai: „Kai kalbame apie atvertimą, mes kalbame apie psichologinėmis atakomis bei suplanuota propaganda iš žiniasklaidos pakeistas vidutinio amerikiečio mintis, emocijas ir valią. Kalbame apie demoralizaciją tų nusistatymų, kurie yra prieš mus. Todėl, pasinaudodami  tais pačiais procesais,  kurie amerikiečius išmokė mūsų nekęsti, mes jų neapykantą paversime šiltu palankumu – patinka jiems tai, ar ne“. 

Ir jeigu blokavimu Kirkas su Madsenu tradicinių pažiūrų amerikiečiui nori sukelti gėdos jausmą dėl savo neigiamo požiūrio į gėjus, tai atvertime tikslas yra parodyti, kad, jausdamas gėjams neigiamus jausmus, jis toks yra jau galbūt vienintelis, nes visi jo draugai su gėjais yra geruose santykiuose. Tam, kaip jau minėta, padeda žiniasklaida. Knygos autoriai žino, kad vidutiniam amerikiečiui labai svarbu laikytis tokių pažiūrų, kokių laikosi jo aplinka. Jis nenori išsiskirti. Ir jei aplink save matys tik „šiltus“ jausmus homoseksualams, greitai jis nebedrįs jaustis kitaip. Televizija – ypač galingas ginklas. Tuo metu, kai buvo parašyta ši knyga, vidutinis amerikietis prie televizorius prasėdėdavo po 7 valandas per dieną. Tokiu atveju labai nesunku manipuliuoti, jei žinai, ką darai. „Mes turime rodyti siužetus, kur, pavyzdžiui, prieš homoseksualus pamokslą rėžia mažas, piktas, storas kunigas, o kuklus ir simpatiškas gėjus klausosi tokio pamokslo ir šypsosi. Kaip jūs manote,  kur bus masių simpatijos, kurį laiką pažiūrėjus tokius siužetus?“ – klausia knygos autoriai.

„Mums nesvarbu, meluojame ar ne,  svarbu, kad geram tikslui“ 

Suprasdami, kad bandymas tokiais metodais kontroliuoti žmonių mintis, gali sukelti daug klausimų, Kirkas su Madsenu, iš karto į juos ir atsako: „Mums nesvarbu, ar mūsų teiginiai melagingi, ar ne. Jei ir melagingi, tai mes juos naudojame etiškai geram tikslui“. 

„Etiškai geram tikslui“ turbūt reikėtų priskirti ir tai, kad vienas strategijos metodų yra bandyti kiek įmanoma homoseksualizuoti  istoriją. „Kuo daugiau įžymių žmonių bus homoseksualais, tuo mums geriau“, – tai dar vienas Kirko ir Madseno devizas. Homoseksualizmo biblijos autoriai rašo: „Žymūs istoriniai asmenys mums ypatingai  naudingi. Pirmiausia todėl, kad jie yra negyvi, negali nieko paneigti ir paduoti mūsų į teismą dėl priklijuotos etiketės. Antra –  ir svarbiausia, kad tie pasiekimai,  kurie šiuos žmones padarė gerbiamais,  yra labai tvirtai įcementuoti į žmonių sąmonę“, o tai – pratęsiant šių dviejų autorių mintį – jei jie –homoseksualai – labai reikalingas pliusas gėjams.

Taip homoseksualiais arba bent jau biseksualiais tapo Sokratas, Aleksandras Makedonietis, Leonardas Da Vinčis, Čaikovskis, Bessi Smit ir t.t. Neseniai Ameriką nustebino spaudoje pasirodę niekuo nepagrįstos spekuliacijos, kad prezidentas Abraomas Linkolnas buvo gėjus ir jau visiškai šokiravo – kai savo orientacijos neslepiantis episkopalų bažnyčios vyskupas Gene Robinsonas pareiškė, kad ir Kristus galėjo būti homoseksualus. 

Tuo pačiu principu vadovaujantis „blogoms“ istorinėms figūroms prilipdoma homofobų etiketė. Homoseksualai  mėgsta manipuliuoti  faktu, kad A. Hitleris gėjus uždarinėjo  į koncentracijos stovyklas, savo šiandieninius oponentus taip pat pakrikštydami naciais. Tačiau sąmoningai ar ne, jie užmiršta, ką kalba istorikai, kad tarp ankstyvųjų nacių taip pat buvo nemažai gėjų.

Apie Kirko ir Madseno knygą rašyti būtų galima labai daug. Tačiau pabaigai norėčiau  papasakoti apie vieną įvykį iš šiuolaikinės Amerikos mokyklos gyvenimo, kuris kaip tik ir parodo, kad šie du homoseksualizmo aktyvistai buvo teisūs – jų planas pakeitė Ameriką.

2000 m. kovo 25 d. JAV Massachusettso valstijoje švietimo departamento nurodymu įvyko konfrencija “Mokyk”( Teach-Out). Vienas iš jos tikslų buvo išplėsti homoseksualaus sekso mokymą mokyklose. Mokiniai į šią konferenciją buvo kviečiami iš visos valstijos. Konfrencijos metu vyko įvairūs mokymai, kuriuos vedė profesionalūs mokytojai. Pavyzdžiui, vienas praktinis užsiėmimas vadinosi taip: “Ko tau nepasakoja apie “queer” seksą ir seksualumą per sveikatos pamokas: praktinis užsiėmimas 14-21 m. jaunimui” ("What They Didn't Tell You About Queer Sex & Sexuality In Health Class: A Workshop For Youth Only, Ages 14-21"). (Čia reikia pažymėti, kad sąvoka “queer” apima labai netradicinių seksualinių orientacijų žmones). Šį užsiėmimą mokiniams vedė trys homoseksualūs mokytojai, o jo metu grafinių vaizdų pagalba mokiniai buvo mokomi homoseksualaus sekso technikos. Kaip pasakoja vieno mokinio motina, ten nuėjusi iš smalsumo, ji po to nemiegojo kelias paras... 

Taigi, turbūt ne be reikalo Lietuvos Seimui 2009 m. priėmus Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymą dėl to užprotestavo pats Europos parlamentas. 

Susiję

Įžvalgos 5739244156411872465

Rašyti komentarą

26 komentarai

Anonymous rašė...

IKi šiol neišeina iš galvos brežneviniais laikais, aštuoniasdešimtaisiai, matytas vaizdas. Mano draugės nusivedė mane pas vieną savo klasioką, kurį buvo išdulkinęs homoseksualus odontologas. Buvau labai nustebęs, nors laikiausi hipiškų pažiūrų: sėdėjo liūdnas vaikis su moteriškomis juodomis pėdkelnėmis.

Anonymous rašė...

Na, tai tik strategija, kaip pakeisti visuomenės nuomonę į sau palankią. Lygiai taip pat formuota nuomonė apie žydus ir dar ką tik nori. Viskas suprantama. Bet kiek galiu apie viską spręsti pagal pažįstamus homoseksualius žmones, tai tikrai juos palaikau.

Anonymous rašė...

OOO, tokia knygele galima butu itraukti i mokykline programa, juk gejai neprotestuotu, kad vaikai paskaitytu "teisingos" ju literaturos?

Anonymous rašė...

šlykšti komunistuojančios aktyvistės prorusiška propoganda.Gėjai mat Amerikoje atsirado...nieko sau.

Anonymous rašė...

na žinote, tai bent „atradimas“ – rinkodara... t. y. neabejoju, jog tuos pačius principus, vienaip ar kitaip išdėstytus, rasite kiekviename rinkodaros vadovėlyje.
tad jūsų samprotavimai iš tiesų daugiau pasako apie jus: pradedate nuo „mane verčia“, randate ką nors apie tai, „kaip daryti poveikį“, ir štai, lygtis išspręsta.
bėda ta, kad tik čia klausimas ir prasideda.

Undine rašė...

Kokia dar opozicija? Kaip gali būti opozicija mano kasdieniam gyvenimui? Veinintelis žmogus, kuris gali turėti kažkokią teisę į opoziciją yra mano pačios alter ego. Taškas. Tegu kokia nors anyta pabando pareikšt opoziciją apie mano sriubos virimą - taigi kaipmat karas kils. O čia, matai, kažkas nori turėti lygiavertį balsą apie tai, su kuo man miegoti :)))

O jei rimtai, tai žmonės šiuo atveju turi teisę iš reikšti savo nuomonę, bet ne kaip opoziciją, o kaip savo poziciją. Pvz., Petras gali sakyti: "Man nepatinka gėjai." O aš atsakysiu: "Nuostabu, Petrai, tuomet nemiegok su gėjais."

Be to, straipsnyje taip ir nepaaiškinama, kodėl tuos žmones reikėtų ir toliau engti. Ar todėl, kad jie nori sustabdyti AIDS ir žmones engti lengviau negu dalinti prezervatyvus? Ar dėl to, kad po mokymų apie seksą žmonės nemiega kelias paras? :))

Anonymous rašė...

Amerikoje atsirado pirmasis geju teisiu judejimas, o ne gejai. Kritikuojant straipsni reikia ji pirmoje vietoje atydziai perskaityti.

Anonymous rašė...

Undine-jei to, su kuo miegi, nebelaikai savo asmeniniu gyvenimu, o paverti i viesa afisavima, tai sitame taske palieciamas adresatas-visuomene. Jei asmeninis gyvenimas patampa propagandos ir eityniu forma, kuri paliecia kiekvieno asmens visuomeneje kasdienini gyvenima, tai jau cia naturaliai sukuriama opozija! Neneskit savo apatiniu i gatves ir nebus opozicijos. Elementaru!
Gejai nori sustsbdyti AIDS? Dar karta paskaitykite straipsni ir literaturos apskritai.

Anonymous rašė...

Hmm, va galvoju sau - tiek veiklos, marketingo, strategijų ir kovos... Ir kam? Kokiam tikslui? Kodėl būtent ši mažuma tiek triukšmo daro? Ar tai vienintelė mažuma? Kur kitos?
Pagaliau juk tai visai veiklai reikia galybės pinigų. Iš kur jie? Ir jei tie pinigai yra, tai su kokiu tikslu jie mokami? Pinigai mokami tik tada, kai tikimasi gauti pelno.
Kas gauna pelną iš šitos mažumos gyvensenos ir jos platinimo? Atsakymas paprastas - narkotikų ir sekso industrija.
Nujautrinti visuomenę narkotikų naudojimui ir pornografijai, po to padaryti jas laisvu pasirinkimu, o tada laisvai platinti... Tai be abejo duos laaaaabai daug pelno....
Jo... jie mus paims per mūsų vaikus....

Anonymous rašė...

tai aišku, homoseksualumas - tik dvasininkų monopolija ;)
šaunu, kai yra nuoširdžiai tikinčių davatkėlių fronto linija

Undine rašė...

"Undine-jei to, su kuo miegi, nebelaikai savo asmeniniu gyvenimu, o paverti i viesa afisavima, tai sitame taske palieciamas adresatas-visuomene."

Nope, tai jūs visų pirma neleidžiate tuoktis ir įsivaikinti dėl jų asmeninio gyvenimo, kuris lyg ir neturėtų niekam rūpėti ir netgi sakote, kad nerūpi. Į gatves jie išėjo žymiai vėliau negu neteko teisių.

Anonymous rašė...

taiklus staraipsnis,aciu uz info!reiktu visa tai I eteri,nes grazuliai neturi nieko bendro su siuo reiskiniu apart runkeliniu balsu patekt I seima prisidengiant krikscionybes veleva.labiausiai slykstu sprendziant idejas{kokios gi jos ir bebutu}naudojama lietuvoje paplitusi kirsinimo strategija,kad nerastu zmones keliu kompromisam vienas kito diskusijoje apie teises.galetu koks telikas pabandyt mestelt rimtesne programa apie tai,bet tai viskas tysta I garliavos istorija ,nuo kurios manau visiems jau bloga....belieka ik referendumas:}}}}}}} p.s. atsiprasau uz raliavos taisykles:}

Anonymous rašė...

Kokių teisių ir kada neteko gėjai? Pirmiausiai jie pasirūpino,kad ištvirkavimas nebūtų kriminaliniu nusikaltimu. Paskui ištvirkavimą pavertė žmogaus teise,kad galėtų ir kitiems piršti savo požiūrį. Kada tik gėjus prasižioja apie savo teises,jis automatiškai užmiršta savo pareigas. Juk savo teisių plėtimas,suvaržant aplinkinių teises,nėra jokia teisė.

Anonymous rašė...

Tai, kas kelia sumaištį dėl suaktyvėjusių seksualinių mažumų yra labai suprantamas dalykas. Motina Gamta yra taip surėdžiusi, kad būtų sudarytos palankios sąlygos žmonijos išlikimui. Visame gyvame pasaulyje vyksta kova už būvį, už išlikimą ir giminės ( kokybišką) pratęsimą. Tai, kas prieštrauja šiems principams, visais laikais buvo netoliaruojama ir netgi naikinama,pasinaudojant pačius žiauriausius būdus, prisiminkite Prancūzijos karalalių istoriją, aprašytą M. Driono " Prancūzijos Vilkė". Žmogus yra intelektuali būti ir jos privalumas yra ne vien seksualinių poreikių patenkinimas, bet savo protinių gebėjimų išskirtinumas. Niekad neteko stebėti ir girdėti, kad netradicinės seksualinės orentacijos žmonės būtų diskriminuojami darbe ar kokiame kitokiame visuomeniniame gyvenime. Nieko nuostabaus, kad normalus žmogus, sakau " normalus " todėl, kad jis gali dalyvauti giminės pratęsime, nenusižengdamas nei savo principams, nei savo įgeidžiams, bjaurisi, kai vienos lyties besilaižantys žmonės, tuos veiksmus demonstruoja viešai, stebint mažamečiams vaikams. Tokie vaizdeliai- kelia nemalonius pojučius, netgi pasišlykštėjimą, nes tai- prieštaruja žmogiškajai prigimčiai. Siūlyčiau surengti protesto akciją prieš plintančius ir intensyviai reklamuojamus kenksmingus visuomenei reiškinius. Kodėl yra rengiami vyriausybiniai posėdžiiai kovai prieš kiaulių marą, o tai, kad viuomenės išlikimui gręsia pavojus, mažai kas skiria dėmesio ir dar netgi tai yra įvardijama, kaip nusižengiamas demokratijai. Kodėl kovojama su terorizmu, juk tai irgi yra kažkieno norai ir jų įgyvendinimas. Gal protestuodami prieš terorizmą, mes irgi nusižengiame demokratijai ?

Anonymous rašė...

manau, kad uz gėjų teises kovojantieji išties yra sugalvoję ivairių ideologiju ir strategijų, gal net turi tokius "siono protokolus". Tik kodėl taip siame straipsnyje dramatizuojama/demonizuojama? Yra tokia atstumta, socialiai skriaudžiama, genetiškai sąlygota socialine grupė, gejai, ir jie kovoja del savo vietos po saule, tam sukure plana, ideologija ir t.t. Kas čia kam netinka? Jie negali is ten ištrūkti kitaip, tai ka, jiems taip ir likti paniekintiems? Peršasi analogija su lietuviais. 19 a. tai buvo gana beteisė žemesnioji socialinė grupė, valstiečiai, kurie buvo tiek socialiai izoliuoti, kad išsaugojo archaišką lietuvių kalbą. Ta socialinė grupė panoro (visai teisėtai!) nebūti atstumta nuo civilizacijos vystymo reikalų. Sukūrė savo planą (Basanavicius, Kudirka, tautos zadintojai) kaip sukurti tauta, o po to ir valstybę, kalba grįsto tapatumo pagrindus, iskele savo isskirtine teise vadintis "lietuviais" ir teise savintis LDK istorija (tuometiniu poziuriu visiska nesamone), pasinaudojo kartu su sionizmu atsiradusiu visai nauja tautinės valstybės sąvoka ir, voila! Socialiai beteisiu zmoniu sluoksnis tapo civilizacijos dalimi. Ar demokratija ne visiem galioja?

Anonymous rašė...

ŽIV perduodamas tik per kraują, lytiniu keliu ir per motinos pieną. Amerika jūsų neišmokė elementarių žinių.

ale, rašė...

Viskas taip ir yra, kaip rašo gerbiama Audronė Simanonytė – tokios priemonės ir tokie metodai naudojami. Tik vienas netikslumas tame yra. Ne tie gėai per prievartą patys iš savęs yra aktyvūs ir aršūs kovotojai, neva, už savo teises. Gėjais manipuliuojama siekiant kur kas didesnių tikslų, nei dėl kažkokių susipainiojusiųjų savo jausmuose ligonių teisių. Sėdėtų jie sau po šluota ir iš sarmatos tylėtų, jei tik kur kas didesnes ambicijas – paminti po kojomis visą pasaulį – turintys nebūtų sumąstę, kad demoralizavus tautas paprasčiau gaunasi jas mulkinti. Tam jtikslui iems priimtinos visos priemonės: papirkinėjimai, gundymai, kompromatai, šantažas… Juk gėjus vaidinti paprasti žmonės priverčiami labai paprastai. Pirmiausia sudaromos sąlygos nusikalsti. Po to pradedama šantažuoti, priverčiama iškrypusiu būdu santykiauti. Ir jau po to yra visa puokštė, kad paraginti eiti ir ginti savo teisių, nes kitaip būsi atiduotas homofobų minios pajuokai ir susidorojimui…

Anonymous rašė...

Geras straipsnis, ačiū
"Gėjai „dirba“ pagal formulę: kiek įmanoma stumti homoseksualumą į viešumą, pasistengti nutildyti opoziciją ir galiausiai – pakeisti visuomenę. ”Patenkinkit mūsų reikalavimus, ir mes tuojau pareikalausime dvylikos kitų. Kuo daugiau reikalavimų jūs patenkinsit, tuo daugiau mes reikalausime,”- sakė žymus Naujosios Kairės aktyvistas Jerry Rubin."

akivaizdus parazitavimo taip pat ir žmonių pasirinkimo laisvės varžymo pavyzdys... velnias turi daug veidų

Anonymous rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=cqqGMiFKeU0

Anonymous rašė...

Na, pati esu ganėtinai tolerantiška asmenybė,negaliu teigti, kad gėjai man trukdo. Bet viskam yra ribos.
1.Pagal straipsnį, autorė atskleidžia, kad homoseksualistai taikosi visada į dėmesio centrą. Šiuo atveju, gaila teigti, bet Gedimino pr. visgi juos pasitiko nemažas procentas Lietuvos gyventojų gyvai. Kodėl mes priešinamės jų eitynėm, o vėliau juos sutinkam toje pačioje gatvėj akis į akį? Kaip manot, kas būtų pasikeitę, jei jie būtų praėję tik pro policininkus ir savo draugus? Manau, būtų pasiektas didelis fiasko.
2. Straipsnis atskleidžia didelį šios visos gėjų pripažinimo ir tos garsiosios "biblijos" absurdą. Nėra nieko įtikinamo, tik išgalvotos nesąmonės. Tai kas tada bus? Nacionaliniame istorijos egzamine visi privalės apibūdinti istorinę asmenybę pradžioje žodžiu - gėjus? Jei ne - neišlaikei???
3.Buvo laikas, kai dauguma juodaodžių stengėsi skleisti propagandą, kad visi žmonės, kurie neduoda juodaodžiui kažko, yra rasistai. Tai yra visiškai kita kategorija, nes žmonės pagal istorinį periodą buvo kankinami, laikomi gyvuliais,neturėjo jokių teisių, ir tai iš vienos dalies pateisinama. Bet ar kada buvo linčiuojami ir atvirai demaskuojami žiauriomis ir antžmogiškomis demonstracijomis prieš gėjus...
4. Žmonių neigiamas požiūris į gėjus, kad platina AIDS. Nenormalu? Kas iš tiesų norėtų sirgti savo noru šia liga? Ir kokia čia gėjų meilė, tolerancija į tai, jei toks didelis partnerių skaičius? Gal aš kitaip supratu šio žodžio prasmę... gal esu per daug konservatyvaus požiūrio, nes manęs visuomenė ir tėvai nemokino, kad yra gerai "pasidžiaugti lytiškai" su pusę savo "rajono". Jei tai toks gėdingas, ir apgailėtinas dalykas, kam jį afišuoti?
5. Kokia tada ateitis? Aš tiesiog lauksiu tų laikų, kai mūsų dirbančių pinigais bus kompensuojami įvairūs seksualinio pobūdžio ir kiti ne itin šiai dienai priimtini paradai. Pvz.: Swingerių išėjimas į viešumą; atvira sekso pozų demonstracija prie seimo, nes gyvai šviesti jaunimą geriau, nei iš paveikslėlių; narkotinių medžiagų propagavimo viešoje vietoje eisena, su šūkiais "Mes alkoholikai, narkomanai - mes norim gyventi dienos šviesoje"; prostitučių, "pimpų" paradas ir atviras šio "biznio" atskleidžiamas visuomenėj ir siekti įtraukti šią profesiją į darbo rinką ir t.t. Prisifantazuoti nėra sunku...
Išvada: Kiekvienam absurdui tereikia vieno ar kelių "mesijų", kurie suteiktų tam pradžią. Šiuo metu absurdiška, o vėliau - opa, ir Jėzus - gėjus.

Anonymous rašė...

nemačiau, kad juos kas nors skriaustų. Visoje europoje aukštus postus užima gėjai. Jei diskriminuotų ar kažkaip skriaustų - gal nebūtų to pasiekę. Mes patys kalti- per daug jiems dėmesio skiriame. Nerodykim per TV, nerašykim straipsnių, numirs visos "nuskriaustų" organizacijos kaip kokios nelaistomos gėlelės :)

Anonymous rašė...

Kokie Jūs visi gudrūs, o ką daryt kaime gyvenančiam jaunuoliui, kuris nenori moters, o nori vyro?

Anonymous rašė...

Jei Jūs visi tokie puikus krikscionys tai ko skleidziate neapykanta kitokiems? "Neteisk ir nebusi teisiamas"

Anonymous rašė...

tai Nope. Klausyk,iškrypėle,kokių teisių netekai.Juk iki tol, kol tapai lesbiete, turėjai visas teises kaip ir kiti piliečiai? Kur jas išmėtei?

Anonimiškas rašė...

Labai aišku ir paprasta. Šaunuolė

Birute rašė...

Gerai pasakyta, super! Trumpai ir labai tiksliai.

item