Pete Baklinski. Pranciškus užsitarnavo populiarumą savo vadovaujamos Bažnyčios sąskaita
Žurnalo „First Things“ redaktoriui Matthew Schmitzui praeitą savaitę parašius straipsnį laikraštyje „New York Times“ apie tai, kaip popie...
Ketvirtadienį Seime vykusioje Seimo narių Ligitos Girskienės, Vytauto Sinicos ir Kazio Starkevičiaus spaudos konferencijoje „Kaip įgyvendinti Konstitucinio Teismo nutarimą dėl partnerystės?“ buvo kalb...
Renginio nuoroda „Facebook“ platformoje:https://fb.me/e/3ia8KduM7Parlamentaras dr. Vytautas Sinica kviečia susitikimui-diskusijai Vilniuje, kurio metu pristatys savo naujausią knygą „Kolonizacija“. Pr...
Vokiečiams jau atsibodo viena bloga vyriausybė po kitos, todėl dauguma jų nori pabėgti ne tik iš Vokietijos, bet ir iš visos ES. Prieš kelias dienas paskelbtos naujos „YouGov“ apklausos duomenimis, 3...
Vienu pirmųjų svarbių savo pontifikato paskyrimų popiežius Leonas XIV pakeitė Popiežiškojo Jono Pauliaus II instituto prezidentą, kurį 2019 m. paskyrė popiežius Pranciškus.Kaip šiandien paskelbė Švent...
Reform UK partijos rezultatai praėjusią savaitę Jungtinėje Karalystėje vykusiuose savivaldos rinkimuose buvo ne tik įspūdingi – jie buvo lemtingi ir suteikia partijai galimybę įrodyti, kad patekusi į ...
Žurnalo „First Things“ redaktoriui Matthew Schmitzui praeitą savaitę parašius straipsnį laikraštyje „New York Times“ apie tai, kaip popie...
Žmogus yra protingas gyvūnas. Tai nereiškia, kad jis visada elgiasi protingai, bet tai parodo, jog jo veiksmai kyla iš požiūrio į pasaulį. Realybė jam svarbiausia. Ar bent jau turėtų taip būti. Ta...
Katalikui visada kiek nejauku skaityti (ką jau bekalbėti – rašyti) tekstą, kuriame kritikuojamas popiežius. Ši tiesa, atrodo, Lietuvoje galioja dar labiau nei bet kur kitur. Be paga...
Ar ši dogma yra išpūsta? Ši didi Katalikų Bažnyčios dogma kai kurių vadinama perdėjimu, nes, kaip jie sako, ji tik padidina susiskaldymą ir trukdo „pilnutinei vienybei“. Tokia antidogminė nuosta...
Ketvirtadienį Seime vykusioje Seimo narių Ligitos Girskienės, Vytauto Sinicos ir Kazio Starkevičiaus spaudos konferencijoje „Kaip įgyvendinti Konstitucinio Teismo nutarimą dėl partnerystės?“ buvo kalb...
Pranešimas, skaitytas balandžio 15 d. konferencijoje „Ar visą padariau, ką Dievas norėjo...“, skirtoje monsinjoro Alfonso Svarinsko 100-osioms gimimo metinėms paminėti.Alfonsas Svarinskas yra vienas i...
Straipsnis pirmą kartą paskelbtas 2006 m. birželį („Pulkim ant kelių“, Nr. 21)Lietuvos katalikai eilinį kartą susiduria su iš išorės primetama brutalia ideologija. Homoseksualų buvo visais laikais ir ...
Renginio nuoroda „Facebook“ platformoje:https://fb.me/e/3ia8KduM7Parlamentaras dr. Vytautas Sinica kviečia susitikimui-diskusijai Vilniuje, kurio metu pristatys savo naujausią knygą „Kolonizacija“. Pr...
17 komentarų
Trečioji Fatimos paslaptis iš tiesų yra tokia: šėtonas prasiskverbs iki pat Bažnyčios viršaus. Ką ir matome. Pijus XII nespėjo jos paskelbti (kalbama, jog buvo nužudytas).
Priešai visada bandė sugriauti Kristaus Bažnyčią, bet tai darydavo iš išorės persekiodami Ją. Rezultatai dažnai būdavo atvirkštiniai - Bažnyčia, apvalyta tikinčiųjų krauju ir auka, dar sustiprėdavo. Todėl priešai per daugelį amžių supratę, kad agresyvus griovimo iš išorės metodas neveiksmingas, dabar griauna Bažnyčia iš vidaus ir su meile:)
Priešų "meilės" kryptis - kuo labiau aukštinti "meilę" žmogui ir kuo labiau žeminti meilę Jėzui Kristui ir taip tęsti tol pakol Bažnyčia susitapatins su pasauliu, o žmogus taps aukščiau už Dievą.
Dar galima atkreipti dėmesį į tokį momentą - Jėzus pasakė Šv. Faustinai - prieš ateinant mano teisingumo valandai yra skelbiama mano gailestingumo valanda, tu paruoši pasaulį mano antrajam atėjimui ir pan. Ir jeigu stebėti Dievo gailestingumą - kai jis vis labiau artėja prie nusidėjėlių (Gailestingumo metai, Gailestingumo vartai) - tampa aišku, kad šiais metais Dievo Gailestingumo įsčios atsivėrė pilnai. Bent jau aš asmeniškai šiuo momentu neįsivaizduoju kaip pasibaigus šiems Gailestingumo metams dar labiau ir giliau gali vystytis Dievo Gailestingumas. Bet tuomet tenka atkreipti dėmesį į tokį paradoksą - kuo labiau Dievo Gailestingumas artėja prie nusidėjėlių, tuo labiau artėja ir Dievo teisingumas.
Kaip tu tą gailestingumą įsivaizduoji? Kaip jis praktiškai pasireiškia tavo gyvenime?
"Kaip tu tą gailestingumą įsivaizduoji?"
Šiaip jau man pačiai tikrai nereikia nieko įsivaizuoti. Dievo Gailestingumas yra kuo puikiausiai ir aiškiausiai išėstytas Šv. Faustinos Dienoraštyje. Dievo Gailestingumas, tai Dievo malonė, tai dvasinio pamaldumo forma - paveikslas, maldos, Gailestingumo valanda, Gailestingumo sekmadienis, šiemet dar ir Gailestingumo vartai ir visuotiniai atlaidai, kurie beje yra labai tradiciniai:)
Kaip jis praktiškai pasireiškia tavo gyvenime?
Mano gyvenime Dievo Gailestingumas praktiškai pasireiškia visą parą, kiekvieną dieną, visomis įmanomomis formomis - na bet aš tikrai nesu linkusi įvairių asmeninių "muilo operų" pasakoti komentaruose...čia gi juk ne supermamų forumas:)
Aš ne apie išorinius renginius klausiau. Jų metu gailestingumas gali pasireikšti, bet gali ir ne. Argi tie renginiai turi reikšti, kad jų metu gailestingumas sustiprėja? Pop Pranciškus, pvz., kaip tik piktam išnaudoja vad. "gailestingumą", ragindamas pasigailėti "gėjų" (pederastų), visokių vyrmoterių ir palikti juos tokius, kokie jie yra. Tai esąs Dievo gailestingumas, nors iš tiesų jis yra visai priešingas. Bažnyčia visuomet taip manė, ir Pranciškus būtent dėl manipuliavimo Dievo gailestingumu pelnė populiarumą.
Ir ne apie asmenines "muilo operas" klausiau. Mums visiems Dievo gailestingumas reikštų, jei Bažnyčia grįžtų į Dievo jai skirtąjį kelią.
Deja.
Unknown - gal gali atsakyti į kelis klausimus:)
1. Ar erdvė yra kalta, jeigu ja sklinda melas?
2. AR tai reiškia, kad kokio nors muzikos genijaus kūrinys yra nieko vertas, jeigu jį prastai atlieka 5 klasės mokinys???
3. Na sakykim jeigu Bergoglis, iškraipydamas sau naudinga linkme panaudoja ne Dievo gailestingumą bet kokius nors Kristaus Evangelinius žodžius tai ar tai reištų, kad turėčiau ir Kristaus atsisakyti ir Evangelijos, nes Bergoglis juos netinkamai panaudojo?
Jeigu tau nereikalingas Dievo gailestingumas, tai juo ir nesinaudok, bet neprimetinėk man savo "vertybių". Man Dievo Gailestingumo reikėjo, reikia ir visada reikės.
"Ir ne apie asmenines "muilo operas" klausiau."
O apie ką tu klausei?? O ką gi tada reiškia tas tavo - "kaip jis praktiškai pasireiškia tavo gyvenime". Kaip į tokį klausimą galima atsakyti be asmeniškumų? Gal gali pateikti pavyzdį, kaip į tokį klausimą atsakytumtu pati?
Taigi aš noriu paklausti tavęs to paties - kaip Dievo Gailestingumas pasireiškia praktiškai tavo gyvenime?:)
Nesusišnekam.
"Ir ne apie asmenines "muilo operas" klausiau." - nejau Dievo gailestingumas tavo gyvenime pasireiškia kažkuo panašiu į muilo operas? Nevalia Jo Gailestingumo taip vadinti.
Kitas klausimas: "kaip Dievo Gailestingumas pasireiškia praktiškai tavo gyvenime?:)". Taigi atsakiau - "Mums visiems...". Vadinasi, ir man. Visi tada būtume laimingi. O tuomet į tavo pateiktus klausimus net neverta atsakinėti, juo labiau, kad rašai tokius fantastinius dalykus kaip "Jeigu tau nereikalingas Dievo gailestingumas" arba kad pati turėtum atsisakyti Evangelijos.
Straipsnis kalba apie tai, kad Bergolis pasinaudojo buvusiuoju Bažnyčios autoritetu, jos vertybėmis, pasinaudojo tam, kad ją "apipjaustytų", dar labiau nuleistų kraują Tradicijai, padarytų joje dar didesnę sumaištį. Supratai?
Paskaityk dar kartą paskutinius str. sakinius: „Taip, gaila, net skausminga,..."
O tu jau daugiskaita apie save kalbėti pradėjai:) Ar čia ta tradicija ligi tokių "vertybių" atveda.
Ne Dievo Gailestingumas yra muilo opera, bet tavo klausimas yra iš muilo operų serijos. kaip ir tavo pačios atsakymas - būnu laiminga... supermamytė irgi kai jos vaikelis pasako bubu-mumu ar pan. būna labai laiminga:)
Beje būti laimingam, tai tikrai nėra tradicinė katalikška vertybė, čia jau visiškas pasaulietiškas modernizmas.
Jeigu Bergoglis kažką ir padarė, tai tik todėl, kad jam Dievas leido tai padaryti. Juk be Dievo valios niekas neįvyksta, net plaukas nuo galvos nenukrenta. pvz. man Bergoglis ir yra Dievo Gailestingumo pasireiškimas. Kas būtų jeigu Benedikto XVI valdymo metu pradėtų staiga kaip iš giedro dangaus reikštis Dievo teisingumas. Aš būčiau prapuolusi. O Dievo gailestingumo pasekoje atsiradęs Bergoglis, suteikia man laiko priprasti prie tos minties, kad Dievo teisingumas jau labai arti, kiekvienas Bergoglio "tradicijos" apipjaustymas man sako: atgailauk už nuodėmes, meskis Rožinį, slėpkis Jėzaus ir Marijos širdyse. Aš nei prie vieno popiežiaus tiek nepriartėjau prie Dievo, kaip dabar prie Bergoglio:) Bergoglis yra Dievo Gailestingumo dovana man. Tai Dievo man suteiktas paskutinis šansas sielos apvalymui, atgailai, atsiteisimui už nuodėmes. Juk turi įvykti viskas, kas parašyta Raštuose. Ir nieko čia naujo nevyksta - Ir Jėzaus laikais, kai Jėzus kalbėjo savo apaštalams apie būsimą nukryžiavimą, tai yra paniekinimą, pažeminimą persekiojimą, jie nenorėjo to priimti, to suprasti, to girdėti. Jie irgi būtų buvę laimingi ir norėjo priimti Dievo gailestingumą pagal jų pačių asmeninius pageidavimus, pvz. kad Jėzaus įtaka būtų vis labiau stiprėjusi, kad Jėzus būtų įkūręs, stiprią, tradicinę Bažnyčią ir pan.. Bet Dievo valia, buvo visai kitokia:)
Nuvažiavai į fatalizmą, kalvinizmą ar kažką panašaus. Blogis, kad ir parašytas Šv. Rašte, nėra gėris. Ar nepagalvoji, kiek sielų per tokius ganytojus nueis į pragarą? Kiek žmonių metė Bažnyčią, sakramentus, prarado tikėjimą? Sakysi, taip jiems ir reikia, - neatlaikė išbandymų?..
Dar kartą skaityk paskutinį sakinį: Petro laivas "...turėtų teikti paguodą, prieglobstį, stabilumą ir aiškumą šio vis priešiškesnio ir nepastovesnio pasaulio tamsiose bangose.“
Taip, Dievas gali blogus dalykus paversti gerais, bet ar dėl to blogis pateisinamas?
Girdi, tokia Dievo valia, ir nieko čia nepadarysi... Pagal tokią logiką viskas yra, kaip yra, ir blogiui nėra prasmės priešintis.
Gerai daro katalikai snūduriuodami...
Vis dėlto būti laimingam, ko gero, labiausiai galima kovojant.
Diskutuok sąžiningai, nesuteik mano mintims menkinamos reikšmės.
Tai jau sekantis tavo žingsnis etikečių klijavimas - fatalizmas, kalvinizmas... O ką jeigu viskas, ką čia išdėsčiau yra visiška tradicija? Ir galiu nesunkiai tai įodyti:
Atsiverti puslapį Free Traditional Catholic Books, tai reiškia Tradicinės katalikų knygos ir perskaitai kelias, beje pateiktas vienas iš pirmųjų pagal svarbumą "tradicijai", ir kurios ir yra būtent apie Dievo valią - kaip ją priimti, kaip ją suprasti ir pan.
1. Uniformity with God's Will by St. Alphonsus Liguori (Bažnyčios mokytojas)
2. Abandonment to Divine Providence by Jean-Pierre de Caussade
3. Trustful Surrender to Divine Providence by Fr. Jean Baptiste Saint-Jure & St. Claude de la Colombiere
http://www.traditionalcatholic.co/free-catholicbooks/
Galiu užgarantuoti, kad viskas, ką čia išdėsčiau - yra pagal tų knygų mokymus ir patarimus:)
O šiaip aš jau prisižiūrėjau tokių "kovotojų" užtektinai. Tik liežuviu, virtualūs karžygiai. Beje, gal nežinai ar pamiršai, kad katalikų ginklas yra Rožinis, pasninkas, atgaila. Būtent šie ginklai ir suteikti katalikams, priešintis blogiui.
Pasaulį reikia pradėti keisti nuo savęs, o ne kitiems visokius reikalavimus kelti. Kas tau trukdo suburti kokią maldos grupę, melstis ir kovoti už Bažnyčią, kas tau trukdo pasninkauti už Bažnyčią, paaukoti save ar savo sveikatą, atiduoti savo laisvą valią už Bažnyčią? Bet geriau liežuviu pašūkauti, etiketes paklijuoti, pačiai prisiklijavus "tradicijas", bet suokiant apie laimę kovoje. Nė vienoje tradicineje knygoje neradau net paminėta žodžio laimė. Jeigu aš klystu, tai gal galėtum bent vieną tradicinį laimės mokymo šaltinį nurodyti. Bet man labiau panašu, kad jau pati pradėjai tas "tradicijas" kurti, pagal savo asmeninius pageidavimus:)
Ar ne tikybą dėstai?
Rašyti komentarą