Vytautas Rubavičius. Vakarų civilizacijai – vaikų lytinės energijos?
1 Vakarų civilizacijos šalyse, ypač tose, kurias įprasta vadinti išsivysčiusiomis, jau senokai verda kova dėl deramo, moksliško, tad...
Tačiau visų svarbiausia – išmuštruota visuomeninė sąmonė, kuriai natūralu yra sulyginti tokias „šeimas“, visiškai nebekreipiant dėmesio į per visą žmonijos istoriją puoselėtą ir sušventintą tradicinės šeimos institutą, ir laikytis tokių šeimų „nediskriminavimo“ nuostatos. Ta nuostata tampa esmine ideologine ir politine vaikų teisių ir šeimos politikos gaire. Lytinis auklėjimas ir lytiškumo ugdymas padeda tokiai politikai jau vien tuo, kad tėvai, ginantys savo teises auklėti vaikus pagal savo įsitikinimus, juolab religinius, gali būti visiškai oficialiai įvardijami „prietaringais“, tad ir netinkamais, o iš tokiais pripažintų vaikai gali ar turi būti atimami ir perduodami globoti kitoms šeimoms. „Prietaringais“ gali būti įvardijami ir nubaudžiami ne tik tėvai, bet ir su šeimos santykiais susiję oficialūs asmenys bei juristai, kurie, laikydamiesi savo religinių įsitikinimų, išdrįsta aiškinti, kad vaikui reikalinga tradicinė vyro ir moters, tėvo ir motinos šeima. Tokia praktika plėtojama ir Jungtinėje Karalystėje, ir Vokietijoje, ir Norvegijoje. Dėl to vis labiau įsibėgėja juridiškai įteisinamas požiūris, kad iš visokių oficialių dokumentų būtų trinamos patriarchalinę lyčių nelygybę primenančios tėvo ir motinos sąvokos bei žodžiai, keičiant juos lyčių skirtingumo atžvilgiu neutraliais numeriniais ar kitokiais įvardijimais.
Kol ES buvo plėtojama kaip ekonominė sandrauga, o jos politinis elitas laikėsi „tėvams įkūrėjams“ būdingų krikščioniškosios demokratijos nuostatų, tol dėl vaikų lytiškumo auklėjimo ir skatinimo buvo svarstoma tik tam tikruose intelektualų, ypač prancūzų bei amerikiečių, būreliuose bei jų valdomuose leidiniuose. Tačiau ES įtraukiant vis daugiau valstybių ir pereinant į kvazifederacinės raidos tarpsnį, vaikai tapo svarbiu politiniu klausimu. Pasikeitė pati politinio elito sudėtis ir jo išpažįstamos vertybės – elito viršūnėse ir jo palaikomoje europinėje valdininkijoje įsivyravo kairuoliškojo užkrato ir neoliberalizmo šalininkų sąjunga – ypač netradicinių seksualinių orientacijų, taip pat vadinamųjų keistųjų (queer) tapatumų skatinimo, visokeriopo Bažnyčios išstūmimo iš viešo gyvenimo ir jos marginalizavimo, šeimos institucijos ardymo bei šeimos supratimo keitimo, vaikų atėmimo iš „prietaringų atsilikusių“ tėvų, taip pat ankstyvo vaikų seksualinio tapatumo nustatymo ir jo puoselėjimo (vaikai gėjai, gėjų vaikų festivaliai ir pan.) klausimais.
Tad visi drįstantys suabejoti siūlomų priemonių tinkamumu ar, kas ypač smerktina, jas grindžiančios ideologijos moksliškumu ir pagrįstumu, tuoj įgauna baisoką su „teisėmis“ kovojančių atsilikėlių įvaizdį. Nereikia daug vaizduotės, kad suvoktum, kaip turi jaustis žmogus, žiniasklaidos imamas piešti oponuojančiu pagrindinėms „žmogaus teisėms“ ar neigiančiu, pavyzdžiui, „moters teisę“ į savo kūną. Pasaulio sveikatos organizacija jau yra priėmusi esmines tokio vaikų „išlaisvinimo“ gaires, kuriose aiškiai nusakyta, kad nuo pat vystyklų vaikai turi būti mokomi ir išmokomi taip čiupinėti bei lytėti savo lyties organus, kad patirtų kuo didesnį malonumą, todėl ypač daug dėmesio skiriama mažųjų masturbacinei praktikai įtvirtinti. Mažamečių masturbacija, vaikų „išlaisvintojų“ įsitikinimu, yra didžiausias civilizacinis gėris, pats tikriausias modernumo bei pažangumo ženklas, kuris visus, tokioms praktikoms nepritariančius, akivaizdžiai paženklina kaip atsilikėlius arba dar blogiau – kaip pažangos priešus. O priešus reikia naikinti. Jei ne tiesiogiai, tai išsityčiojant, marginalizuojant, apsunkinant karjerą ir visais kitais įsivaizduojamais būdais.
Tokie didžiuliai „lytiškumo“ ištekliai turi būti racionaliai, moksliškai tvarkomi ir panaudojami. Kuriasi įvairios industrijos, perdirbančios vaikų lytiškumo išteklius ir tuos gaminius teikiančios rinkoms, kurios ypač sparčiai plečiasi, plėtojantis naujoms medijų technologijoms ir vaikų prekyba užsiimančiųjų tinklams. Prieš kurį laiką vaikų „laisvintojų“ gretos susilaukė ir savo himno, kuris šiuo metu skleidžiamas įvairiausiais žiniasklaidos kanalais ir taikomas kaip tik vaikų auditorijai – „Snoppen och snippan“ (pimpalėlis ir putytė). Vaikučiai dainele ir piešinėliais skatinami žavėtis savo daikčiukais, nė kiek jų nesigėdyti, o kuo atviriau juos rodyti vieni kitiems ir jais gėrėtis. Suprantama, ir jais kuo įvairiausiai „žaisti“. Šito net nereikia įrodinėti, juk ir menkiausio išsilavinimo psichologas suvokia, kad vaikai viską stengiasi paversti žaidimu. Juolab kad tas žaidimas suaugusiųjų, kitaip tariant, tėvelių bei senelių, sugalvotas ir jų skatinamas. O vaikai visada laukia suaugusiųjų pritarimo ir pagyrimo. Kitas dalykas, kad suaugusieji mokys vaikučius jau nuo pat mažumės, kaip šitai kuo veiksmingiau daryti – teks lankyti suaugusiųjų sugalvotas pamokas ir praktinius užsiėmimus. Pasakomis apie vienalyčius princus ir princeses Vakarų civilizacija tikrai neapsiribos.
Kovos laukas yra švietimo sistema, kuriai norima įpiršti pažangiąsias lytinio švietimo ir reprodukcinės sveikatos programas. Pagrindinis pažangiųjų argumentas – „vaikai turi teisę žinoti“. Kitaip tariant, kuo nuodugniausiai susipažinti su visokiais lytėjimais, sueities dalykais, jų teikiamais malonumais ir pasekmėmis. Klausantis diskusijų pirmiausia suvoki, kaip sunku žmonėms yra susigaudyti, kas ir kaip teigiama, kai tvirtinama, kad „vaikai turi teisę“. Nors nujaučiama, kad toks argumentas yra pernelyg apgaulingas, tačiau suglumstama jau vien išgirdus ideologiškai galingą, tačiau sykiu ir labai apgaulingą sąvoką – „teisė žinoti“. O jau visi žinome, kaip sunku diskutuoti su tais pažangiaisiais, kurie įsitikinę esą (arba apsimeta, kaip dalis mūsų politikių bei politikų) vienokių ar kitokių teisių gynėjai. Atkreipkime dėmesį, kokiomis paniekinamomis pozomis, gestais bei mimika pažangiosios mūsų politikės teledebatų laidose reaguoja į oponentų išsakomus argumentus. Tad pažvelkime įdėmiau į „vaikų teisės žinoti“ argumentą.
Kitas dalykas, kad „vaikų teisė žinoti“ yra visiškas nesusipratimas – šiuo išsireiškimu į tarsi savaime egzistuojančią vaikų teisę perkeliama politinė suaugusiųjų (piliečių) teisė žinoti. Tačiau suaugusiųjų teisė žinoti apima tik politinius, ekonominius bei socialinius valstybės ir visuomenės valdymo dalykus (demokratinėse valstybėse įstatymais įtvirtinamos svarbios piliečių teisės žinoti, kaip ir kodėl priimami vienokie ar kitokie valdžios sprendimai). Ši teisė nėra nukreipta į jokią žinijos ar pažinimo sritį, juolab į kūno pažinimo. Juk keistokai atrodytų, jei mes rimtu veidu imtume kalbėti apie, pavyzdžiui, teisę žinoti istorijos dėsnius, teisę žinoti genomo sandarą ar diferencialinį skaičiavimą ir pan. Yra dar vienas teises nusakantis ypatumas – piliečiai teisėmis gali naudotis ir nesinaudoti. Piliečiai nėra įpareigojami naudotis, pavyzdžiui, žodžio laisvės teise. Taigi skirtina teisė, kaip galimybė ja naudotis, ir prievolė ja naudotis, kuri jau nebėra teisė. Dabar jau nesunku įžiūrėti, kad pažangiečiai į „teisės žinoti“ apvalką yra įdėję prievolės įdarą. Juk švietimo sistemoje galioja ne teisė mokytis ar nesimokyti, o prievolė mokytis tam tikrus programose numatytus dalykus ir juos išmokti.
Dėl mokymo programų visuomenėse siekiama aiškaus sutarimo. Tad mūsų pažangiečiams svarbu, kad politikai patvirtintų tam tikras naujas lytinio švietimo programas, kurios ir taps privalomomis, jokiomis piliečių teisėmis nebeatšaukiamomis pamokomis. Mokyklose jau gerokai seniau įtvirtintos ir anatomijos, ir fiziologijos programos, kurių visiškai pakanka vaikus supažindinti su žmogaus kūno, jo juslių ir fiziologijos ypatumais. Tačiau mūsų aptariamu atveju siekiama visai kitų tikslų – ne tik įtvirtinti genderizmo pagrindu konstruojamą pasirenkamos socialinės lytinės tapatybės tikrovę, bet ir įpratinti vaikus nuo mažens manipuliuoti savo ir aplinkinių lytiškumu, siekiant kuo didesnio malonumo. Vaikai nuo pat mažens įpratinami siekti lytinių malonumų, tad ir juos vartoti. Vartojimas – tai pirkimas ir pardavimas. Vaikams nesunku labai greitai susigaudyti, kokia yra jų lytiškumo paklausa. Tad jie sykiu pratinami ir į savo lytiškumą žvelgti kaip į galimą prekę. Toks prekybinis supratimas ne vien suaugusiųjų privilegija – Švėkšnos internatinėje mokykloje mergaitės pardavinėjo klientams savo bendraamžes. Visuomenės smerkimas labai jau dviveidiškas – daug nuoširdesnės ir tikresnės pačios mergaitės, nesuprantančios, ko tie jas dabar tyrinėti užgriuvę suaugusieji iš jų nori – jos darė tai, apie ką seniai visiems buvo žinoma, jomis naudojosi visokie pagyvenę dėdės, kurie dabar varto akutes ir aiškina nieko nežinoję. O juk apie daugelį tokių specialiųjų mokyklų ir globos namus sukiojasi būreliai vaikų pardavėjų, ieškančių naujų prekių.
Individo atžvilgiu esminis transgresijos vyksmas – seksualinės energijos išlaisvinimas. Suprantama, toks laisvinimas yra sykiu ir norimo individo tipo konstravimas, tad visuomenė patenka į politinių ir socialinių konstruktorių rankas. Jų galia juo stipresnė, juo menkesnė tradicinių institutų – ypač Bažnyčios ir šeimos – galia, su kuria iki šiol socialiniai inžinieriai priversti skaitytis. Paradoksalu, bet kai pažanga susiejama su seksualinės ar libidinės energijos išlaisvinimu iš ją suvaržančių socialinių tabu bei normų, tai savaip grįžtama į gyvūnijos stadiją, tik naujų technologijų pakylėtą ir paverstą moksline pažangos gaire. Juk gyvūnai laisvai demonstruoja savo lytiškumą ir reiškia jį be jokios gėdos ar tabu įdiegtos baimės. Tik gyvūnus valdo pats galingiausias – reprodukcijos instinktas, o individų pasaulis libidinės energijos raišką atsieja nuo reprodukcijos ir jos pasekmių. Atsiejimas būtinas, kad įsitvirtintų neriboto lytinių malonumų vartojimo būvis ir jį palaikanti ideologija. Tad pasitvirtina dialektikos dėsnis, teigiantis, kad visokia pažanga yra ir tam tikras grįžimas ar praeitos stadijos „prikėlimas“.
Suprantama, ne už ačiū – aptarnaudami naująją politinę „vaikų išlaisvinimo“ darbotvarkę, jie užsitikrina politinio sluoksnio paramą sparčiai kilti karjeros laiptais, užimti svarbias pareigybes, gauti užsakymų valstybės vykdomuose projektuose ir pan. Tiesiog žavu skaityti jų komentarus, aptariant minėtą dainelę – vienas visaip skatina tokią kūrybą, tik apgailestauja dėl per menko dainelės informatyvumo, o kitas įsitikinęs, kad šitai niekaip nepaveikia vaiko raidos. Visi – už. Kitokių nuomonių negirdėti. Tačiau būtina aiškiai suvokti, kad suaugusieji „laisvina“ vaikus ne jų, o savo malonumui. Juo anksčiau vaikai pradeda tyrinėti ir bandyti savo lytiškumą, tuo anksčiau jie patenka ir į tų malonumų geidžiančių suaugusiųjų rankas. Kas jau kas, o seksologai ir vaikų psichologai šitai kuo puikiausiai žino. Juk visas lytinio apmokymo programas kuria suaugusieji, jie ir apmoko. Tad su „vaiko prievole žinoti ir išbandyti“ veriasi ir naujos kvapą gniaužiančios pedofilinės, homoseksualinės ir visokios kitokios seksualinės veiklos galimybės, už kurias taip aršiai kovoja priešakinės politinės pažangiųjų pedofilinių konbenditų gretos. Ne tik potyrių bei malonumų, tačiau ir industrijų bei rinkų. Juk akivaizdu, kad, diegiant reprodukcinės sveikatos programas, plečiama ir kontracepcijos priemonių rinka. Plečiamos ir seksualinių vaizdinių, informacijos ir kultūros prekių rinkos.
Tačiau tokia visuomenės (vis labiau tampančios juridine singles sąjunga) raida sykiu rodo ir vakarietiškos civilizacijos išsekimą – suaugusiųjų pasauliui nebepakanka savos libidinės energijos, tad jis stengiasi pasisemti jėgų iš vaikiškosios, jau nebelaukdamas jos brandos, o karštligiškai naikindamas religinius dorovės pamatus, gėdos jausmą ir nuodėmės pajautą. Tikėkimės, kad anksčiau ar vėliau bus atsipeikėta. Juolab kad vakariečiams niekaip nepavyks tų „pažangiųjų“ naujovių įdiegti kitų civilizacijų regionuose. Neseniai Egipte atlikto sociologinio tyrimo duomenimis 80 proc. suaugusiųjų svetimavimą laiko nuodėme, baudžiama mirtimi – užmėtant akmenimis, o manančių, kad tokios mirties nusipelno religijos niekintojai, yra 88 proc. O juk Egiptas tikrai ne pati islamiškiausia valstybė. Toks pat požiūris į šeimą ir tikėjimą būdingas ir kitoms islamą išpažįstančioms šalims. Neįmanoma įsivaizduoti, kad naujas vakarietiškas požiūris į vyro bei moters sąjungą ir šeimą įgautų didelį pritarimą kinų visuomenės ir kultūros aplinkoje. Kinų pasaulėvaizdis grindžiamas dviejų – vyriškosios ir moteriškosios – galių bei energijų veikimu, kuris tobulu pavidalu išsiskleidžia kaip tik šeimoje. Tad šios civilizacijos pasitarnaus vakarietiškajai kaip tam tikri veidrodžiai, kuriuose vakariečiams atsiveria galimybė pamatyti aiškų civilizacinio klystkelio pavidalą, kuris prisišaukiamas veržiantis prie vaikučių lytiškumo šaltinių ir imant naudoti vaikus kaip prekinių lytinių malonumų žaliavą.
4 komentarai
Teisingas straipsnis, galioja amžina taisyklė, kas eina iš proto tas ir išeina, todėl vakarų civilizacijai ateina jos pabaiga, ir ateis kiti, aišku mažiau civilizuoti, ir jei Žemė jiems duos laiko, istorija kartosis, tik spalvos keisis.
Kai pagalvoji - o juk ta savanoriškai savižudiška eurosajūzo politika nelegalų klausimu turės kur kas didesnės įtakos, negu "pažangos ideologai" galvoja - juk tie atvykėliai nėra nei "atviri", nei "tolerantiški", tad tik laiko klausimas, kada jie atsisuks prieš tuos neobolševikinius liberastikus - ir tada prasidės įdomūs dalykai. Gal tai logiška pabaiga. Va, jei dar Centrinei ir Rytų Europai pavyktų nuo to kaip nors atsitverti... :)
Straipsnis puikus, tik nesutinku su pabaiga apie kinus. Ten taip pat yra dideli suvaržymai: vieno vaiko politika... Kuri bandoma keisti, bet jau šeimos ir nebenori daugiau susilaukti vaikų. Taip pat berniukų ir vyrų problema: jų yra 80mln daugiau negu moterų!..
Lytinis auklėjimas viešumoje pradedamas nuo... trumpikių su paveikslėliais (anksčiau kažkaip jų niekam netrūko!). Darželiuose tarp vaikučių paplito (ar buvo paplatinta) mada rodyti, puikuotis savais paveikslėliais...
Taip išplaunamas gėdos, padorumo jausmas - purenama dirva kitiems "pažangiems" dalykams...
Rašyti komentarą