Jungtinės Tautos ragina darželinukus šviesti apie LGBTQIA+

Jungtinės Tautos paviešino naujas lytinio švietimo gaires mokykloms ir taip pasekė Planuotos tėvystės organizacijos pavyzdžiu, kaip padė...

Jungtinės Tautos paviešino naujas lytinio švietimo gaires mokykloms ir taip pasekė Planuotos tėvystės organizacijos pavyzdžiu, kaip padėti pedagogams šviesti darželinukus apie LGBTQIA+ ideologiją ir praktikas.

Jungtinių Tautų Švietimo, mokslo ir kultūros organizacija (UNESCO) peržiūrėjo ir pervadino savo 2009 m. Visapusiško lytinio ugdymo (angl. Comprehensive Sexuality Education) dokumentą, kuriuo primestas į kontracepciją orientuotas lytinis švietimas.

Nepaisant įvairių valstybių narių prieštaravimų, Tarptautinės rekomendacijos lytiniam švietimui (angl. International Technical Guidance on Sexuality Education) dar labiau indoktrinuoja vaikus nuo penkerių metų aborto, homoseksualumo, translytiškumo ir sanguliavimo propaganda.

Kritikų teigimu, šie lytinio švietimo standartai seksualizuoja darželinukus ir skatina masturbaciją, abortus, sumišimą dėl lyties, homoseksualumą ir homoseksualų auklėjimą, kontracepciją ir ikisantuokinius lytinius santykius.

„Tai yra radikalus, grafiškas, seksualinėmis teisėmis ir malonumo siekimu grįstas požiūris apie lytinį švietimą, kuris tarp jaunų vaikų skatina paleistuvavimą, abortus, įvairias seksualines praktikas ir tapatybes. Tai įtakingiausių ir geriausiai finansuojamų įstaigų išpuolis prieš sveikus ir nekaltus vaikus“, – teigė organizacijos Family Watch International prezidentė Sharon Slater.

Naujosios rekomendacijos atskleidžia, kad „seksualumas“ (ir todėl lytinis švietimas) turi apimti „lyties tapatybę“ (translytiškumą), „seksualinę orientaciją“ (homoseksualumą) ir „malonumą“ (rekreacinius lytinius santykius). Gairės apima „platesnius santykių ir pažeidžiamumo aspektus“, įskaitant „lyčių ir galios nelygybę“, „seksualinę orientaciją“ ir „lyties tapatybę“.

UNESCO dokumente penkiamečiams darželinukams numatyti tikslai apima:

- Greta abėcėlės dainelių berniukai turėtų gebėti „apibūdinti“ netradicines šeimas;
- Mergaitės turėtų galėti „apibrėžti socialinę ir biologinę lytis ir paaiškinti, kuo jos skiriasi“;
- Vaikai turėtų suprasti lytis kaip paprasčiausią socialinį konstruktą ir „papasakoti, kaip jie jaučiasi dėl savo biologinės ir socialinės lyties“;
- Penkiamečiai turėtų „reikšti pagarbą“ homoseksualiam auklėjimui ir patvirtinti principą, kad „Visi žmonės turėtų galėti mylėti ką nori“;
- Vaikai turėtų ieškoti „patikimų suaugusiųjų“ – ne savo tėvų – kad išmoktų apie „save, savo jausmus ir kūnus“.

Tikslai devynmečiams apima:

- Berniukai ir mergaitės turėtų būti išmokyti apie „lyčių stereotipus“, kurie prisideda prie smurto;
- Vaikai turi gebėti paaiškinti, kaip lyties tapatybė gali neatitiktų biologinės lyties;
- Brandos nepasiekę berniukai turi „demonstruoti pagarbą kitų lyties tapatybei“ (šiuo metu lyties tapatybės apima translyčius, biseksualus, transvestitus, taip pat tokias angliškai vadinamas tapatybes kaip queer, questioning, intersexed individual, a-sexual people, a-gender, curious, pansexual, polysexual, friends/family, two spirit, kink);
- Devynmečiai turėtų „demonstruoti pagarbą“ skirtingoms seksualumo praktikoms;
- Paaugliai būtų mokomi, kad masturbacija yra geras ir ne netinkamas, į save orientuotas seksualumo naudojimas;
- Jaunų mergaičių būtų prašoma paaiškinti, kaip jos „supranta (savo) skirtingus seksualinius jausmus“;
Vaikai turėtų „apibūdinti vyrišką ir moterišką atsaką į lytinę stimuliaciją“ ir „apibendrinti pagrindinius lytinio pasitenkinimo elementus“.

Tikslai dvylikamečiams apima:

- Bręsti pradedantys vaikai turės suprasti, kad seksualiniai jausmai, fantazijos ir troškimai yra sveiki, nepaisant to, kokios tos fantazijos ir troškimai būtų;
- Vaikai turėtų „remti visų teisę reikšti savo seksualinius jausmus“;
- Dvylikamečiai būtų mokomi naudotis prezervatyvais ir kitomis kontraceptinėmis priemonėmis mokytojams akcentuojant, kad tai padeda išvengti ligų perdavimo ir nėštumo;
- Dvylikamečiai mokytųsi apie nepenetracinį seksualinį elgesį, kad galėtų patirti seksualinį malonumą neužsikrėsdami ligomis ar nepastodami.

Panašus planas parengtas penkiolikmečiams, kurie turėtų kritiškai analizuoti savo lytiškumą ir įvairiais būdais demonstruoti pritarimą homoseksualumui ir translytiškumui. Ypatingai akcentuojama, kad šio amžiaus paaugliai turėtų viešai drausminti tuos, kurie nepritaria homoseksualumo ir translytiškumo normalumui ar gerumui, ir apibūdinti juos kaip homofobus ir transfobus.

Tarp kitų argumentų kritikai mini ir tai, kad dokumente akcentuojamas pagrįstumas moksliniais įrodymais, tačiau pastarieji atrinkti tik iš už abortą ir laisvą seksualinį elgesį pasisakančių organizacijų. Tyrimų, kurie įrodo homoseksualumo ideologijos klaidingumą, išvados nepateikiamos.


Susiję

Šeimos politika 4681426909672145574
item