Linas Kukuraitis. „Vyriausybė nutarė ratifikuoti Stambulo konvenciją”

Pro Patria nuotrauka  Portalui  „Bernardinai.lt” duotame interviu Socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis pristatė iš e...

Pro Patria nuotrauka 
Portalui  „Bernardinai.lt” duotame interviu Socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis pristatė iš esmės progresyvų ir daugeliu aspektų antikatališką požiūrį į socialinės politikos sritį. Praktikuojančiu kataliku prisistatantis ir iš tiesų privatų kataliko gyvenimą gyvenantis ministras savo pažiūromis ir elgesiu tobulai įkūnija sekuliarių ideologijų tikintiesiems siūlomą privačios katalikybės idealą. Esminis privataus kataliko bruožas - tikėjimas asmeniniame gyvenime, tačiau Bažnyčios mokymo principų nepaisymas viešumoje ar, ypač, politinėje veikloje. Ministras Linas Kukuraitis vos iškėlus jo kandidatūrą viešai pripažino, kad asmeniškai nepritaria abortams, tačiau nesieks, kad jo požiūris būtų atspindėtas įstatymuose. „Aš, kaip asmuo, katalikas, tikintysis, tikrai neigiamai vertinu nėštumo nutraukimą. Tikiu, kad gyvybė užsimezga nuo pradėjimo. Tačiau bet koks įstatymų kietinimas situacijos nesprendžia“, - tada dėstė jis. Vėliau ministras aktyviai palaikė Dovilės Šakalienės ir Mykolo Majausko inicijuotą radikalų smurto prieš vaikus sampratos apibrėžimą, pagal kurį ne paskatomis grindžiamas auklėjimas (ne „pozityvi socializacija”) taip pat laikomas smurto prieš vaikus forma. Taip buvo tiesiogiai paneigiama Bažnyčios nuosekliai ginama tėvų teisė į vaikų auklėjimą pasirinktomis priemonėmis pagal savo įsitikinimus. Naujai paskelbtas interviu atskleidžia naujus progresyvaus mąstymo ir prieštaravimo Bažnyčios mokymui aspektus: 

1) pritariama socialines lytis ir lyties tapatybę įteisinančiai Stambulo konvencijai. Ministro teigimu, Vyriausybė nutarė konvenciją ratifikuoti, o jis vienintelis iš ministrų kėlė socialinės lyties įteisinimo klausimą. Jokio nepritarimo konvencijai ir Vyriausybės sprendimui pačiame interviu jis neišreiškia, apsiribojama aptakia fraze „kėliau klausimą”. Ministrai turi moralinę ir juridinę teisę pareikšti atskirąją nuomonę dėl sprendimų, kuriems nepritaria. Praėjusioje kadencijoje katalikas Rokas Masiulis, būdamas energetikos ministru, reiškė atskirąją nuomonę dėl dirbtinio apvaisinimo įstatymo, kuriuo įteisinamas embrionų žudymas. Tačiau katalikas Linas Kukuraitis, būdamas tiesiogiai už Stambulo konvencijos reglamentuojamą sritį atsakingu ministru, turi teisę ir pareigą tą padaryti, jei iš tiesų nepritaria šiam Vyriausybės sprendimui, tačiau neužsimena ne tik apie tokį veiksmą, bet ir apie sprendimo ydingumą apskritai. Tuo tarpu Katalikų Bažnyčia kategoriškai atmeta socialinės lyties koncepciją, kurią laiko objektyvios žmogaus prigimties neigimu. Dar daugiau, Lietuvos vyskupų konferencija yra nedviprasmiškai pasmerkusi pačią Stambulo konvenciją ir išreiškusi nepritarimą jos ratifikavimui. Tačiau sprendimų priėmėjo padėtyje atsidūręs ministras palieka savo katalikišką tapatybę namuose ir Stambulo konvencijos ratifikavimui neoponuoja. 

2) atmetamas subsidiarumo principas. Klausiamas, ar palaikytų eurofederalizmą socialinėje srityje, ministras atsako teigiamai („Aš esu už tai”) ir priduria, kad jam keistas paradoksas, kai tos šalys, kurios tikrai sunkiai tvarko socialinius reikalus, yra už didesnį subsidiarumą.

Tuo tarpu subsidiarumo principas yra Katalikų Bažnyčios mokymo dalis. Katekizme rašomaMokanti Bažnyčia iškėlė vadinamąjį subsidiarumo [papildomumo] principą. Pagal jį „aukščiau stovinti organizacija neturi kištis į žemiau esančios vidaus gyvenimą, siaurindama jos kompetenciją; veikiau turi ją remti, iškilus būtinybei, ir jai padėti, derinant jos veiklą su kitų visuomeninių grupių veikla bei siekiant bendros gerovės“. Tai remiasi eilės popiežių nuo Leono XIII iki Benedikto XVI formuluotu mokymu apie subsidiarumą. Šis principas neabejotinai taikomas tiek valstybių vidaus, tiek ir tarptautiniams santykiams. Kaip enciklikoje Pacem in Terris rašė Jonas XXIII, „Tas pats subsidiarumo principas, kuris reguliuoja santykius tarp viešosios valdžios ir individų, šeimų ir tarpinių organizacijų vienoje valstybėje, turi būti taikomas santykiams tarp pasaulio bedruomenės viešosios valdžios ir kiekvienos politinės bendruomenės viešųjų valdžių. Paradoksalu tad ne tai, jog šalys laikosi subsidiarumo principo, o tai, kad jį atmeta katalikas ministras. 

Tai tik keli akivaizdžiausi pavyzdžiai. Su visa ministro pasaulėžiūra kviečiame susipažinti interviu (nuoroda pateikiama žemiau). Atkreiptinas dėmesys, jog ministro sprendimus lemia ne Bažnyčios mokymo nežinojimas, nes abortų, socialinės lyties ir kitais klausimais Bažnyčios pozicija yra itin aiški ir viešai išreikšta Lietuvos Bažnyčios hierarchų. Ministro elgesys ir pasisakymai liudija, jog savo religinių įsitikinimų suprivatinimas ir atsisakymas politinėje veikloje yra jo sąmoningas pasirinkimas, prisitaikant prie sekuliarios visuomenės dalies ir liberalios žiniasklaidos formuojamų nuostatų. Lietuvos katalikai neturėtų tylėti stebėdami tokią Bažnyčios mokymo išsižadėjimo kataliko rankomis. Tikime, kad ministras gali suderinti savo kaip kataliko, piliečio ir politiko pareigas pradėdamas savo išpažįstamą Bažnyčios  mokymą atstovauti ir ginti einamose pareigose. 

Interviu su Linu Kukuraičiu galite skaityti ČIA

Susiję

Šeimos politika 269688102889659270

Rašyti komentarą

  1. Anonimiškas2017-04-07 22:00

    joo,,kad bus netikęs ministras buvo aišku,kai sužinojome,kad suaugęs,penkių vaikų tėvas,dar yra remiamas savo tėvų-tai jei žmogus aplink save neapsigraibo,kaip jis gali vadovauti valstybei?Kad abortų uždraudimui nepritarė,tai gerai,bet ,kai per posėdį Seime kreipėsi į šventąjį,pagalvojau:na va gražu-jau su dievais kalbasi.Kad juodaskverniai vėl ateitų į valdžią,tai visai nenoriu-užtenka pažiūrėti į tuos pačius musulmonus,kurie niekaip religijos neatskiria nuo pasaulietinio valdymo.Bet su ta stambulo konvencija,tai nesutinku ir nesuprantu,kaip toks "katalikiškas" ministras gali šitai konvecijai pritarti.Ir beje klausimas-apie jokias stambulo konvencijas,kaip ir apie mokslo metų ilginimą šitos,valstiečių partijos, programoje NEBUVO.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2017-04-07 23:42

    Gėda dėl tokio ministro - visiškai kompromituoja katalikus. Visiems bedieviams aišku - katalikas tokias konvencijas ratifikuoja, musulmonus stengiasi išlaikyt Lietuvoj, įstatymiškai tėvų ir vaikų santykiuose įtampas užprogramuoja - po galais, gal katalikai - Lietuvos priešai?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2017-04-08 00:18

    Visada taip būna, kai nuoširdžiai stengiamasi dėl žmonių, kurie yra atstumti. Dėl žmogaus ir Jėzus evangelijose, o šiuo metu ir popiežius Pranciškus vaikšto normų, nuostatų paribiais. O jeigu nesistengi dėl žmonių, tai iš lėto tampi evangeliniu fariziejumi. Atrodo, kad Propatria pati renkasi būti "išbaltintais antkapiais".

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, sunku visokiomis "mažumomis" (lytiniais nuokrypom, nelegalais ir pan.) rūpintis - gi taip nuoširdžiai stengiamasi, o čia dar visi pyksta, nes nesupranta, kas yra "pozityvi diskriminacija". Vienžo, sunki tų "vaikščiojančių paribiais (pvz. https://plus.google.com/118198014712853689988/posts/T5itZG6faT6) dalia... :)

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2017-04-08 21:25

      Kaip nesistengti dėl genderinės "socialinės lyties Nr. 29"? Ar kas nors be Bergoglio ir Kukuraičio apgins jų teises?

      Panaikinti
  4. Jeigu jau net Bernardinams užkliuvo... :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Anonimiškas2017-04-08 12:48

    ka jau ten ,,paribiais'', jeigu jo atvykima i Filipinus sveikino vietos masonai.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aikit katalikai kunigėliams bybių čiulpt

    AtsakytiPanaikinti
  7. Baisu skaityti, gėda, didelis šokas... Sakykite - ką dabar mums daryti su tokia vyriausybe? Buvo dėta vilčių, manyta, kad šį kartą atėjo valdyti kitokie žmonės. Nusivylimas didelis. Šiuo atveju G. Kirkilas, I Šaulienė ir kiti buvę atrodo padoriau, nes nesislepia po jokia kauke

    AtsakytiPanaikinti
  8. Anonimiškas2017-04-09 14:10

    Kurioje straipsnio vietoje ministras isreiske pritarima konvencijai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. "Tačiau katalikas Linas Kukuraitis, būdamas tiesiogiai už Stambulo konvencijos reglamentuojamą sritį atsakingu ministru, turi teisę ir pareigą tą padaryti, jei iš tiesų nepritaria šiam Vyriausybės sprendimui, tačiau neužsimena ne tik apie tokį veiksmą, bet ir apie sprendimo ydingumą apskritai." ;)

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2017-04-09 19:07

      Šita citata yra Bernardinų straipsnio interpretacija, žodžiu, interpretacijos interpretacijas, tiesiogiai ministro žodžių negirdėjus ir nesigilinant, kas iš tiesų buvo pasakyta...

      Panaikinti
    3. Anonimiškas2017-04-09 20:06

      Jei Skvernelio kabinetas teiks ratifikavimui genderizmo konvenciją, o Kukuraitis neatsistatydins, tai nebus jokia klaidinga interpretacija.

      Panaikinti
    4. "tiesiogiai ministro žodžių negirdėjus" - keistas pareiškimas, atsižvelgiant į faktą, kad tekste yra nuorodą į interviu.
      "nesigilinant, kas iš tiesų buvo pasakyta" - į ką gilintis? Į š... malimą, kuriuo bandoma dangstyti savo poziciją (čia geras dalykas, ir visi jau ratifikavo, tai mes būsim už, bet nepagalvokit - aš tai, žinokit, "klausimą kėliau") ir kalbos nusukimą (apie piketus, kur "ir ten, ir ten geri žmonės")? O galiausiai "yla iš maišo išlenda" kitoje pastraipoje, kur tas fruktas genderizmo įteisinimą tiesiogiai sieja su... emigracija ("Kol kovojome dėl visokių apibrėžimų, trečdalis Lietuvos išvyko į teritorijas, kur jau seniai tai patvirtinta ir oriai gyvenama.") Jo, žinokit, žmonės emigruoja dėl to, kad mes, acilikėlei, dar genderizmo neįteisinom, todėl negalim oriai gyvent (kas per suknista demagogija? Čia jau net liberastams nosį nušluostė). O šiaip, tai geriausia, kad Maskv... oi, pardon - Briuselis viską diktuotų, ir tada bus gerai ("Ta subsidiari teisė valstybei tvarkyti švietimą, sveikatą dažniausiai ir palieka šiuos reikalus labai užleistus.").
      Kokio naivumo (tiksliau, selektyvaus aklumo) reikia, kad to išverstaskūrio "kataliko" pozicijos nematytum?

      Panaikinti
    5. Anonimiškas2017-04-11 20:27

      Teisingai porini, gerasis žmogau

      Panaikinti
  9. Anonimiškas2017-04-10 08:05

    kas iš čia krokodilo ašaromis verkiančių bent tris paskutinius sekmadienius paeiliui mišiose dalyvavo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nežiniukas2017-04-10 08:44

      Ir ką tokia statistika parodytų?

      Pavyzdžiui nacių Hesas buvo puikus šeimos tėvas, mylintis vaikus ir savo žmoną. Bet tai jam nesutrukdė vadovauti koncentracijos stovyklai.

      Neabejoju, kad ir ponas Kukuraitis tuos 3 sekmadienius paeiliui ėjo. Kitas klausimas, ar jis bažnyčioje prašė Dievo stiprybės pasipriešinti Stambulo konvencijos ratifikavimui.

      Jei jis nesipriešins, o po Stambulo konvencijos ratifikavimo neatistatydins, tuomet toks jo ėjimas į bažnyčią ne tik nebus naudingas, bet bus jam nuodingas, nes Bažnyčios mokslo selektyvus laikymąsis papiktins tuos, kurie paeiliui 3 sekmadienius į bažnyčią dar neina, bet galbūt rengėsi.

      Aš ėjau tuos 3 sekmadienius paeiliui, bet tas man nesuteikia teises kitus, neinančius į bažnyčią laikyti kažkuo žemesniais. Tikras ėjimas į bažnyčią kaip tik suteikia galimybę save pamatyti žymiai menkesniu už kitus ir prašyti Dievo stiprybės šiek tiek atsitiesti.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2017-04-10 10:47

      prie ko čia laikyti žemesniais? juokinga, kai su katalikybe tokį ryšį turintys, kad gyvena valstybėje, nežinia kodėl vadinamoje Marijos žeme (na, dar gal Vilniuje, turinčiame daug gražių barokinių bažnyčių), iš kažkur ima sau teisę mokyti kitus katalikiškumo. Ir net kritikuoja kažką dėl per menko (ar ne tokio, koks tam tūlam veikėjui atrodo turėtų būti) krikščioniškos tapatybės turėjimo. Demokratija ir teisė į nuomonę, duoti kvailiui, kuria keistas pasekmes.

      Panaikinti
    3. "Demokratija ir teisė į nuomonę, duoti kvailiui, kuria keistas pasekmes." - aha, matosi. :D
      P.S. Tenka pripažinti, kad klydau dėl "Anonimiško" galimo naivumo:vis dėlto, naivumas ir kiaurumas - toli gražu ne tapačios sąvokos. ;)

      Panaikinti
  10. Žiūriu, visai įdomi scenelė susidėliojo, neblogai parodanti "liberalkrikščionių", tskant, "psichologinį portretą". Taigi, uždanga pakyla.
    Anonimškas: "Ką čią nusišnekat - Kukuraitis visai ne už tą konvenciją!
    Pikc: Na, "Bernardinai" sako ką kita...
    Anonimškas: Če nesiskaito! Čia tik interpretacija - ir dar klaidinga, nes nieks nežino, ką jis ten sakė!
    Pikc: Kchem... ten nuoroda į interviu yra. ;)
    Anonimškas: Nieko jūs ten nesupratot!
    Pikc: KO nesupratom?(pateikia citatą "juodu ant balto")
    Anonimškas (pačiam sau): Ot velnias! Visiškai susivėliau. Ką dabar daryt? Ė, pala - TAIGI yra "neatremiamas liberalkrikščionio argumentas"! (garsiai) KAS JŪS TOKIE, KAD TEISTUMĖT???!!! Ar į bažnyčią vaikštot???
    Nežiniukas: Na, vaikštau - ir ką? Ir apskritai - ar apie tai kalba?
    Anonimškas (pačiam sau): Š...!!! Ir vėl nesuveikė! Š...!!! Susinervyjau! (garsiai) Karoče, jūs visi durnei ir vašče neturit teisės y nuomonę, vat!
    Uždanga nusileidžia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Anonimiškas2017-04-11 11:32

    Tas sapnas dar prisapnuos visokių sapnų, ir bandys juos įgyvendint.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Vėlgi, skaitant didžiają daugumą teksto nėra jokių problemų dėl jo: čia išplečiami tie patys principai, kaip ir kitose konvencijose, kaip ir mūsų pačių konstitucijoje.

    Problema yra kelios dženderistų sąvokos "sex, gender,sexual orientation, gender identity".

    Oficialiame komentare rašoma: "While the focus of the convention is on all forms of violence against women, which includes domestic violence committed against women, the convention also recognises that there are other victims of domestic violence, such as boys and men. This may include gay men, transgender men or men that do not conform to what society considers to constitute appropriate behaviour. States CAN CHOOSE whether or not to apply the convention to these victims of domestic violence. Applying a gender perspective to these groups of victims is equally important."

    Taigi, šis komentaras leidžia suprasti, kad valstybės turi teisę moterimis persirengusių vyrų nepriskirti prie moterų.

    Mano galva jei yra galimybė atsiriboti nuo šitų dženderistų sąvokų, tai visa kita šioje konvencijoje nėra bloga, priešingai, yra gera,

    Kam kyla problemų su šituo apibrėžimu?

    “violence against women” is understood as a violation of human rights and a
    form of discrimination against women and shall mean all acts of gender‐based 
    violence that result in, or are likely to result in, physical, sexual, psychological or economic harm or suffering to women, including threats of such acts, coercion or arbitrary deprivation of liberty, whether occurring in public or in private life;

    Problema yra šis apibrėžimas:

    “gender” shall mean the socially constructed roles, behaviours, activities and 
    attributes that a given society considers appropriate for women and men;

    Ir jo problema nėra ta, kad vyrai ir moterys nėra "konstruojami" socialiai. Yra ir tai pasakė ne kokie dabartiniai dženderistai, o daug įvairių visuomenių, genčių ir tautelių aplankę keliautojai ar misionieriai prieš šimtus metų.

    Problema yra ta, kad melagingai tvirtinama ir per daug atsiejama nuo biologinės prigimties (šizofreniška pripažinti, kad troškimas poruotis yra biologinis, o štai kryptis - su kuo poruotis - tai jau atsitiktinai ir nelogiškai sukurti visuomenės prietarai). Problema ta, kad šios sąvokos yra ideologinės ir politinės, skirtos įteisinimui, o ne realiam moterų apgynimui. Bet vėlgi, tai yra politinė kova. Vieni stengiasi įterpti, kiti atmesti. Tačiau dėlto nereikia aukoti ar paneigti kitų teisingų ir gerų dalykų.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Beje, kai dedi į kabutes, reiškia kad ne parafrazuoji ar išreiški esmę pagal savo supratimą, o labai tiksliai ir pažodžiui cituoji kas pasakyta.

    Ir jei antraštėje remiamasi bernardinų interviu, tai nėra tokių žodžiu "Vyriausybė nutarė ratifikuoti Stambulo konvenciją"

    Artimiausi žodžiai šiai antraštei yra "Diskusija vyriausybėje buvo aštri, iš esmės buvo nutarta konvenciją ratifikuoti."

    Platesnis kontekstas:

    Su visomis rekomendacijomis viskas būna aišku, išskyrus Stambulo konvencijos klausimą. Apie tai kalbėjo telefonu ir premjeras S. Skvernelis su arkivyskupu G. Grušu. Diskusija vyriausybėje buvo aštri, iš esmės buvo nutarta konvenciją ratifikuoti. Aš vienintelis kėliau socialinės lyties klausimą. Šios konvencijos ratifikavimas vyks Seime. Lenkai yra ją ratifikavę su išlyga, kad tai neprieštaraus Konstitucijai. Malta irgi yra ratifikavusi. Svarbu, kad vyktų diskusija, nes kol kas vyksta šaudymas iš apkasų. Nežinau, kas bus lyderis, kuris imsis inicijuoti šią diskusiją. Tai primena ir diskusiją dėl vaikų teisių, kai tuo pačiu metu vyko du piketai, ir buvo gaila žiūrėti, nes matei, kad ir čia, ir čia geri žmonės, kurie rūpinasi šeimomis ir vaikais. Matėme katalikus, perbėgančius tai pas vienus, tai pas kitus. Kai susėdome ministerijoje ir pradėjome visi kalbėtis, suradome kompromisą. Pamatėme, kad Lietuvoje galime susitarti.


    Taigi, čia priduriama apie diskusiją, kompromisą dar kažką, o ne aklą priėmimą. Kas per kompromisas? Kas per korekcijos?

    Dar kartą, viskas nėra taip paprasta, kaip čia rašoma. Į kabutes įdėti žodžiai, kurių ministras nepasakė (kitaip tariant, šiek tiek pameluota). Panašūs žodžiai, tačiau netapatūs - o tai gali būti labai svarbu.

    Jeigu pro Patria nenori patys tapti betoniniais ideologais, kurie kritikuoja kitų betoniškumą, nematydami savo, tai turi rašyti atidžiau ir labiau įsigilindami. Kitaip praras tikėtinumą ir pasitikėjimą, apart pulkelio karščiausių sekėjų, kuriems viskas gerai, bele "už Lietuvą" ir "prieš Evrosojuzą". Pakanka sukonstruoti straipsnį, kad taip manyti yra "už Lietuvą", o va taip - "prieš", ir jie jau pasipiktina, neklausdami - o ar tikrai?

    AtsakytiPanaikinti
  14. Taigi:
    1. Ta konvencija yra iš esmės geras ir reikalingas dalykas (nes nu kadangi moterų dabar niekas negina...), o genderizmo brukimas - ai, nu, aišku, gal biši ir negerai - bet tai negi dėl to atmesi gerą dalyką?
    2. Jei Kukuraitis sakė, kad vyriausybė nusprendė tą konvenciją ratifikuoti, tai visai nereiškia, kad jis sakė, jog vyriausybė nusprendė tą konvenciją ratifikuoti. Čia, žinokit, labai svarbus skirtumas gali glūdėti.
    3. Jeigu ką, tai, žinokit, tą konvenciją ratifikuojant galima kompromisus ir korekcijas daryt. Tikrai-tikrai.
    Vienžo, jeigu jums atrodo, kad "liberalkrikščionys" yra "liberalkrikščionys" - tai žinokit, kad iš tikrųjų nėra viskas taip paprasta. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Pikc, paprasciausiai nera aukstas lygis i kabutes ideti zodzius, kuriu ministras nesake. Butu deje be kabuciu, butu galima suprasti, kad antraste apibendrina - pagal nepasirasiusiu kataliku doktrinos gyneju supratima - ka ministras pareiske. Kai dedi i kabutes, turi buti 100 centinis atitikimas. Kai dedi i kabutes antrasteje, kur visi mato, kur visi susidaro pirmaji ispudi - tai galioja dvigubai. As rasiau jau desimt kartu apie pasitikejima Pro Patria . Man klausimas - jei Kukuraicio tiksliai neidejo i antraste, kaip as galiu pasitiketi, kad kitos citatos tekste yra teisingos, kad yra zodis i zodi tai, ka pasake Kukuraitis ar kazkas kitas, o ne tai, ka suprato ir ka interpretuoja Pro Patria (sie nelietuviskai lotyniski zodziai is tiesu rezia mano patriotiskai jautria ausi) autorius. Is kur man zinoti, kad kituose straipsniuose yra pacituota teisingai? Pagal mano kukliai susireiksminusia nuomone, pilnai pasitiketi po tokio laisvo "citavimo" negalima. Jus pasitikekite, o as ne. As nesakau, kad Pro Patria autorius norejo pasukciauti ar apgauti, manau, kad jis tikrai isreiske tai ka suprato, taciau kabutes, pakartosiu, nera tam, kad isreikstumeme savo supratima, o kad absoliuciai tiksliai isreikstumeme tai, ka pasake kitas, draugas ar nedraugas.

    AtsakytiPanaikinti
  16. Nes pasakymas, kad vyriausybe "is esmes nutare" ir "vyriausybe nutare" taip, skiriasi. Pirmuoju atveju is karto galima suprasti, kad buvo darbinis pokalbis ir kad dauguma vyriausybes nariu su pagrindiniais principais (kurie, kaip bebutu, nera seksualine orientacija) sutinka, bet dar nera padaryta galutiniu formaliu sprendimu. Ir gal dar bus padiskutuota del principu, kurie neliecia konvencijos esmes - smurta, bet yra neesminiai - dzenderizmas-

    O pasakymas "vyriausybe nutare" gali reiksti, kad priimta galutine ir nekeiciama nuomone, na, taskas ir viskas, gal ir jau koks dokumentas isejo.

    Galbut kai du pijokai "is esmes susitare" ar "susitare" eit alaus isgert nieko daug nekeicia, taciau teiseje ir politikoje, kaip gerai zinoma, linksnis, zodziu tvarka, prasmines dviprasmybes - gali buti lemiami.

    Todel dedant i kabutes tai, ka ministras sako svarbiu tarptautines teises klausimu - dera buti tiksliems.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sudėtinga su tuo "Nieku": vieną dieną, žiūrėk, visai kaip normalus, adekvatus žmogus kalba, pradedi galvoti, kad jau subrendo, o kitą - žiū, vėl nebrendyliškom diarėjom pratrūksta, "žąsiukais" apsikarsto ir burbulus leidžia. Vienžo, pradžiai reiktų kažkaip išbristi iš būklės, kuri įtartinai panaši į daugybinio tipo asmenybės sutrikimą. ;)
      Grįžtant prie temos: atsižvelgiant į tai, kad toje konvencijoje balsavimas už atskirus segmentus NENUMATYTAS - t.y. arba priimi viską (įskaitant genderizmą), arba nieko, aiškinimai apie "esmines" ir "neesmines" dalis bei pasakos, kad "jeigu vyriausybė iš esmės nutarė pritarti, tai nebūtinai pritaria, nes gal ne viskam pritaria" yra geriausiu atveju demagogija, bet labiau tikėtina - atviras melas manipuliacijos tikslais.

      Panaikinti
  17. Anonimiškas2017-04-12 11:07

    Sena pasaka kuri jau buvo ,,Maskvos TSKP CK suvažiavimas nutarė;.... .,prieš nebuvo susilaikiusių nebuvo.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Anonimiskas, suprantu, kodėl jūs pats taip galvojate, bet jūs turbūt irgi suprasite, kodėl aš galvoju, kad jūsų sugretinimas yra ne vietoje?

    Kas jums žmonės yra, kad jūs nenorite pripažinti aiškių klaidų, jei tai yra ne pagal jus? Čia galų gale nesvarbu ar ministras yra Kukuraitis, ar Sinica, ar Anonimiškas. Kiekvienu ir visais trim atvejais į kabutes antraštėje dera dėti TIKSLIĄ citatą, nes kitaip nebus pagrindo tikėti, kad ir kitos citatos yra 100 procentų tikslios?

    AtsakytiPanaikinti
  19. Užtenka tik kalbėt- jungiamės ir kovojam. Visi kas gali sukelkit savo draugus į grupę:
    https://www.facebook.com/groups/Lietuva900/
    taip žymiai lengviau koordinuot savo veiksmus nei komentaruose.
    kuo didesnė bus grupė - tuo didesnė bus atsvara sodomija remiantiems delfiams, lrytams, 15min. tv3.lt, alfa ir pan.

    AtsakytiPanaikinti

emo-but-icon

item