Judėjimas prieš lytinį švietimą Bavarijos mokyklose: „Jie nori sunaikinti bet kokį drovumą“

Istoriškai katalikiškoje Vokietijos žemėje Bavarijoje pristatytos naujos ir greitai turinčios įs...


Istoriškai katalikiškoje Vokietijos žemėje Bavarijoje pristatytos naujos ir greitai turinčios įsigalėti itin seksualizuotos lytinio švietimo gairės valstybinėms mokykloms.


Naujosios gairės buvo sukurtos 2016 metų pradžioje ir skirtos tam, kad pakeistų dar nuo 2002 metų galiojančias Bavarijos kultūros ir švietimo ministerijos gaires. Oficialiai teigiama, jog tuo siekiama vykdyti seksualinio išnaudojimo prevenciją ir paruošti vaikus visuomenei, kurioje visur pilna seksualizuoto turinio.

Skelbiame portalo LifeSiteNews interviu su Hedwiga von Beverfoerde, Vokietijos gyvybės apsaugos nuo jos pradėjimo aktyviste, organizacijos Initiative Familienschutz (liet. Iniciatyva už šeimos apsaugą) steigėja ir judėjimo už vyro ir moters šeimą Demo für alle organizatore. Reaguodama į naujas lytinio švietimo gaires Bavarijos mokykloms, ji šioje žemėje inicijavo protesto kampaniją.

***

- Kodėl protestuojate prieš naująsias lytinio švietimo gaires Bavarijos mokykloms?

- Mes - Bavarijos piliečiai - nenorime gender ideologijos ar mokymo apie „seksualinę įvairovę“ savo vaikų mokyklose. Sveikatos ministerija nori išleisti naujas vaikų lytinio švietimo gaires. Šiuo metu jos dar vis yra galutinai nepatvirtintos. Gairėse atsiranda gender ideologija ir visuomenės seksualizacija. Tikimės pasiekti, kad būtų pakeistas jų turinys, atsisakant gender ideologijos.

- Kokias konkrečias problemas matote šiose gairėse?

- Dabartinės Bavarijoje galiojančios gairės yra labai geros, o šiose naujosiose gairėse paliekamas tas pats pagrindas, tačiau įgyvendinami ir drastiški pakeitimai. Pavyzdžiui, anksčiau mokyklose vykdavo „savaitė už gyvybę“. Naujos gairės šią savaitę paverčia „diena už gyvybę“. Šeima ir santuoka vis dar įvardinamos kaip švietimo tikslas, tačiau dabar prie santuokos pridedama ir „stabili partnerystė“. Taigi, skaitant galima susidaryti įspūdį, jog gairės nėra tokios blogos, tačiau tuo pat metu lyg nepastebimai įvedami nauji tikslai, prieštaraujantys seniesiems. Naujasis švietimo planas nebeišskiria šeimos ir santuokos, o sulygina jas su neapibrėžta stabilia „partneryste“, faktiškai neutralizuojančia pirmąjį tikslą. Viename sakinyje ginama santuoka, o kitame jau šlovinama teisė į reprodukcinį apsisprendimą. Tie, kas nesupranta esminių terminų, nesupranta ir to, jog į programą įvedami gender ir abortų lozungai.

- Kas atsakingas už šiuos pakeitimus? Ar jie susiję su grupe, kuri šių metų vasarį Bavarijoje organizavo profesinio mokymo programą tema „Įvairovės kompetencija - identitetas ir gender?. Pagrindiniai pranešėjai buvo Uwe Sielert ir Elisabeth Tuider. Jie taip pat išleido ir knygą naudojimui mokyklose. Ar galite paaiškinti, apie ką ši knyga?

- Tai yra metodinė knyga, kurioje pristatomi mokymo metodai, skirti įterpti mokymą apie seksualinę įvairovę į mokyklos gyvenimą. Joje normaliomis laikomos visos partnerystės rūšys, kokias tik galima sugalvoti, gal išskyrus pedofiliją. Kadangi nusipirkau ją ir perskaičiau, tai galiu pasakyti, jog skaitant atrodo, kad tai pornografinė knyga. Tarp ten pateiktų pasiūlymų yra ir instrukcijos vaikui, kaip sukonstruoti viešnamio modelį, skirtą visoms seksualinėms preferencijoms ir aistroms, kokias tik galima sugalvoti. Knygoje rašoma apie analinius lytinius santykius ir dar daugiau, tai tikrai neįtikėtina. Tai aiškiai parodo, jog už taip vadinamos „įvairovės pedagogikos“ slypi aiški intencija seksualizuoti vaikus. Ši knyga patraukė visuomenės dėmesį tik tada, kai mes į ją bedėme pirštu ir paviešinome informaciją apie ją. Jau du metus ji sukelia šoką ir pasipiktinimą visiems, kas tik apie ją sužino. Tačiau šiais metais Bavarijoje būtent šios knygos autoriai vedė profesinio mokymo kursus. Tai žmonės, kurie stovi už šios ideologijos ir jau dabar „šviečia“ Bavarijos vaikus. Jei tėvai pamatytų, koks tame slypi pavojus, suprastų ir kas slypi už to. Tokių veiksmų tikslas - sunaikinti bet kokį drovumą, o kam to jiems reikia, galiu tik įsivaizduoti.

- Gairėse norima gender ideologiją įpinti į mokymo sistemą. Pakomentuokite tai plačiau.

- Šiose gairėse yra labai daug gender ideologijos sąvokų ir žodžių. Pagrindinis skirtumas, lyginant su dabar galiojančiomis gairėmis, yra mokymo dalykai, į kuriuos būtų įpintas lytinis švietimas. Dabar biologijos pamokų metu pateikiama reprodukcinė informacija, o religijos ir etikos pamokų metu mokoma apie santuoką ir šeimą. Tačiau naujosiose gairėse numatyta, jog toks švietimas turi būti įvestas į visus mokymo dalykus. Lytinis švietimas turi būti integruotas į įvairius dalykus, kurių mokosi vaikas. Todėl apsaugoti savo vaiką nuo to būtų neįmanoma. Kaip tėvas, tu negalėtum sužinoti, kada bus diskutuojama tomis temomis.

- Ar Bavarijoje yra alternatyvų tokiam švietimui, pavyzdžiui, namų mokymas?

- Deja, ne. Vokietija yra viena iš kelių šalių, kur namų mokymas draudžiamas. Mokyklos lankymas yra privalomas ir tai užtikrinama geležiniu kumščiu. Yra daugybė šeimų, kurios bandė mokyti namuose, tačiau veltui. Tai tikras mūšio laukas. Tėvai ir šeimos neturi jokių galimybių apsaugoti savo vaikus nuo tokio turinio, mokomo pamokų metu. Jie priklauso nuo mokyklos programos malonės. O valstybė verčia vaikus įsisavinti tai, ko mokoma pamokose, tad nelabai įtikina teiginys, jog lytinis švietimas nebūtų primetamas valstybės, kaip teigiama naujųjų gairių preambulėje. Vienas dalykas pasakyti, kitas - padaryti. Naujosiomis gairėmis būtų indoktrinuojami vaikai. Tai faktas. 

- Ar sulaukėte paramos iš Katalikų Bažnyčios Vokietijoje? Bavarija vis dar gana katalikiška žemė, lyginant su likusia Vokietija.

- Sulaukėme labai menkos pagalbos. Būtų netiesa, jei sakyčiau, kad visai jos nesulaukėme, bet ji tikrai buvo apgailėtinai menka. Tačiau reikia pasakyti, kad čia viena Katalikų Bažnyčia kaip ir neegzistuoja - ji greičiau yra sudaryta iš vyskupijų, kuriose kiekvienas vyskupas turi savo atskirą nuomonę šiais klausimais. Bažnyčia Vokietijoje yra milžiniškas aparatas, sudarytas iš apmokamų darbininkų, kuriuos galima vadinti biurokratais. Gender ideologija jau įžengė ir į Bažnyčią. Nemaža dalis apmokamų darbininkų yra labai atviri homoseksualų lobistų reikalavimams, tam pasiduoda net ir kai kurie vyskupai. Bet kuris vyskupas, kuris pradėtų mus remti, iš karto patirtų spaudimą iš Vyskupų konferencijos. Viliuosi, jog vieną dieną vyskupai supras, kad tai yra svarbi sritis, kurioje jie turėtų parodyti savo spalvas, ir kad jie turi galią pakeisti situaciją. Pagrindinė priežastis, kodėl visa ši tema yra tokia kontroversiška, yra įtampa Katalikų Bažnyčios Vokietijoje viduje. Tokia yra mano nuomonė.

- Kadangi judėjimo Demo für alle demontracija Miunchene liepos mėnesį buvo atšaukta dėl įvykusio teroristinio išpuolio, kokių žingsnių imatės, kovodami prieš naujųjų gairių legalizavimą?

- Gairės dar nėra patvirtintos. Situacija įtempta. Po to, kai demonstracija buvo atšaukta, užpildėme prašymą kultūros ministrui L. Spaenle pradėti diskusiją su mumis apie gairių peržvelgimą. Ministras iš tiesų pakvietė mus į diskusiją, kuri įvyks greitu metu. Iš šios diskusijos bus matyti, ar jie atviri gairių peržvelgimui, ar vykdys tai, ką sumanė, mūsų deramai neišklausę.

Versta iš Lifesitenews.com


Susiję straipsniai

Ugdymo politika 4093367360308635920

Rašyti komentarą

  1. Anonimiškas2016-09-12 13:24

    "vaikų lytinio švietimo gaires" tai kaip iš augančių ir besimokančių mažųjų žmonių išginti žmogiškumą ir išlaisvinti seksualinį gyvuliškumą.
    Nuosmukis, šlykštu ir pikta, bet tokia liberalistinio visuomenės ekspermento kryptis buvo ir yra tikėtina. Spėju dar ne taip bus.
    Iš tikrųjų kas nemaloniai stebina ir nuvilia tai Katalikų Bažnyčios konformistinė ir susitaikėliška pozicija.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cit.: "Iš tikrųjų kas nemaloniai stebina ir nuvilia tai Katalikų Bažnyčios konformistinė ir susitaikėliška pozicija."

      Na, čia kalbėti galima tik apie dalies iš Katalikų Bažnyčios vyresnybės susitaikėliškumą ir konformizmą. Bet taip buvo visais laikais. Šie laikai nėra kažkuo išskirtiniai. Ir dar. Manau, kad pasauliečiai katalikai turėtų suprasti, kad vyskupai ir kunigai neturi už juos spręsti politinių klausimų, nes politiniai klausimai - tai pirmiausia katalikų pasauliečių pareiga ir atsakomybė. Tai kodėl žvalgomasi į vyskupus ir kunigus, užuot pradėjus aktyviai veikti patiems?

      Panaikinti
    2. Argi čia vien politinė sfera? Čia viskas susipynę: religinis ir prigimtinis žmogiškumas, šeiminiai ir visuomeniniai santykiai, seksualumo vulgarizavimas ir jo teisingo suvokimo griovimas ir t.t. Jau kam kam, bet vyskupams bei kunigams čia pirmiausia reikia kalbėti, nes juk ir pats Dievas netylėjo: liepė nepaleistuvauti, o šeiminius seksualinius santykius pašventinti.
      Dabar padėtis tokia, kad regis pats šėtonas griauna žmogaus asmenybę, taip iškreipdamas tai, kas Dievo duota žmogui, kad kraupu darosi. Nebeatmenu kokiame Vokietijos mieste per lytinio švietimo pamoką paaugliukams teko kviesti greitąją, kai mokytoja jiems parodė ir ėmė analizuoti vyriško organo skerspjūvį. Vienas iš jų apalpo, kiti irgi sublogavo. Kitaip sakant, norima per prievartą praplėšti dar nepražydusį žiedą, sunaikinti pačius žmogiškumo pradmenis.
      Darbuojasi nelabasis: jei anksčiau buvo raginama į mokomuosius dalykus integruoti religinį požiūrį, tai dabar raginama viską vertinti per seksualinę prizmę.

      Panaikinti
    3. Cit.: "Jau kam kam, bet vyskupams bei kunigams čia pirmiausia reikia kalbėti, nes juk ir pats Dievas netylėjo: liepė nepaleistuvauti, o šeiminius seksualinius santykius pašventinti."

      Sutikčiau su Jumis, bet čia kalba ne apie tai, ką turi ar ko neturi daryti vyskupai ir kunigai, ir net ne apie tai, ką daryti, kai vyskupai ir kunigai sukvailėja. Čia apie tai, kad pasauliečiai irgi turi rimtų pareigų, kurias jie privalo stropiai vykdyti, nelaukdami, kol vyskupai ar kunigai jiems nurodys, ką ir kaip jie (t.y., katalikai pasauliečiai) turi daryti.

      Panaikinti
    4. Anonimiškas2016-09-12 22:01

      Įdomu kodėl mes negalime aptarti "ką turi ar ko neturi daryti vyskupai ir kunigai"?
      Ar ką daryti kai jie sukvailėja? Jie ką, nėra Bažnyčios nariai? Ir kodėl pasauliečių rimtų pareigų vykdymas (beje kokios tos rimtos pareigos?) turėtų kompensuoti Bažnyčios ganytojų neveiklumą? Kaip ten su posakiu būti žemės druska? Dvasininkams negalioja? Apskritai atrodo, kad bažnyčia lyg ir ne demokratinė, o hierarhinė institucija...

      Panaikinti
    5. Anonimiškas2016-09-13 10:52

      Panašu, kad veiklūs krikščionys turės net kovoti su savo hierarchais. Bavarijos krikščionių socialinė sąjunga (CSU) suskubo parengti imigraciją reguliuojančių reikalavimų katalogą su programiniu šūkiu „Vokietija turi likti Vokietija“. Jame be kita ko numatoma 200.000 pabėgėlių per metus riba bei prioritetas imigrantams iš krikščioniškų Vakarų kultūros šalių (politinio prieglobsčio ieškotojams ar karo pabėgėliams šis prioritetas netaikomas). CSU aštriai užsipuolė Vokietijos katalikų bei protestantų bažnyčių vadovai. „Jei CSU rimtai žiūri į Konstituciją, tai ji negali reikalauti pabėgėlių limito. To neleidžia politinio prieglobsčio įstatymas. O jis turi likti koks buvęs,“ - pareiškė Kelno kardinolas Raineris Maria Woelki.

      Panaikinti
    6. Cit.: "Įdomu kodėl mes negalime aptarti "ką turi ar ko neturi daryti vyskupai ir kunigai"?
      Ar ką daryti kai jie sukvailėja? Jie ką, nėra Bažnyčios nariai? Ir kodėl pasauliečių rimtų pareigų vykdymas (beje kokios tos rimtos pareigos?) turėtų kompensuoti Bažnyčios ganytojų neveiklumą? Kaip ten su posakiu būti žemės druska? Dvasininkams negalioja?"

      Visus šiuos Jūsų, gerb. Anonime, išvardytus klausimus aptarti galima. Tiktai ne tokia mano komentaro esmė buvo, ir ne tokia tema. :) Bet jei to norite, tai visada prašom. :)

      Cit.: "Ir kodėl pasauliečių rimtų pareigų vykdymas (beje kokios tos rimtos pareigos?) turėtų kompensuoti Bažnyčios ganytojų neveiklumą?"

      O kur čia kas kalbėjo apie Bažnyčios ganytojų neveiklumo kompensavimą pasaulietinių pareigų vykdymu? :) Gerb. Anonime, nepradėkite sekti mums žinomo homjaunuolio pavyzdžiu, kai jam parašai viena, o jis tau atrašo visiškai ką kita. Šiuo atveju kalbama apie tai, ar vien tik RKB hierarchai turi pareigų, kurias privalo vykdyti, ar ir katalikai pasauliečiai turi savo savitų (tik katalikams pasauliečiams būdingų) pareigų, kurias jie irgi privalo vykdyti ir vykdyti neraginami ir nelaukdami, kol vyskupas ar kunigas nurodys: "Eikite ir padarykite tai ir tai". Išsiaiškinom šį klausimą, gerb. Anonime?

      Cit.: "Apskritai atrodo, kad bažnyčia lyg ir ne demokratinė, o hierarhinė institucija..."

      Bažnyčia yra ne tik hierarchinė, bet ir kolegiali institucija. :) Tai reiškia, kad vyskupai ir kunigai turi savo pareigų, kuriose jų negali pakeisti katalikai pasauliečiai, bet taip pat ir katalikai pasauliečiai turi savo pasaulietinių pareigų, kuriose vyskupų ir kunigų bandymas pakeisti jose įpareigotus darbuotis katalikus pasauliečius baigtųsi liūdnai.

      Panaikinti
  2. Labai jau abejotinas teiginys: „Jie nori sunaikinti bet kokį drovumą“. Tiems, kas jau turi galimybę mulkinti ir gluminti visą pasaulį, kažkoks kažkieno drovumas - išvis ne rodiklis. Pats faktas, kad kažkas yra uzurpavęs tiek galių, byloja apie vienintelį jų norą - kaip išlaikyti išskirtinę savo padėtį. Einam toliau. Nereikia būti pranašu, kad tokios velniavos darymu įtartum pasaulinės bankinės sistemos valdytojus/savininkus. - Jų valioje kelti bet kokius reikalavimus visiems praskolintų valstybių klerkams, o nepaklūstantiems skelbti kompromatus ir bankrotus...
    Kai kas mano, jog nėra išeities iš šio užburto rato. Tačiau nėra išeities tik todėl, kad dauguma pripažįsta jiems teisę padirbinėti "pinigus" iš nieko, be jokio pagrindo daryti emisiją ir skolinti, lyg tai ta makulatūra būtų tikri jų pačių uždirbti pinigai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2016-09-12 22:44

    Iškrypimo srovė vis stiprėja, ir ypač sekso srityje, tai malonumo sritis, su ja kovoti ypač sunku, todėl naujieji iškrypeliai braunasi į visur o ypač į jaunimą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas2016-09-12 22:45

    Tas pats brudas laukia ir musu.Nezinau,ar zmones isvis avinu banda,kad leidzia mazumai spresti musu ir musu vaiku likimus.Turi visas pasaulis vienytis ir parodyti,kad neturi teises galimai tvirkinti savo pamokymais musu vaiku.PRIVALOME JIEMS ISAISKINTI,KAD SEIMA,TAI VYRAS,ZMONA IR VAIKAI.MAZAMECIAI PO PAMOKU TURI KAPSTYTIS SMELIO DEZESE,O NE NAGRINETI UZPAKALIO REIKALUS.TFUUUU,SLYKSTU.NEPASIDUOKIM,REIKIA TIKETI,KAD PO RINKIMU SUMAZES LIBERIU IR SOCDEMU.

    AtsakytiPanaikinti

emo-but-icon

item