Prancūzijoje kompanijoms bus draudžiama siųsti elektroninius laiškus darbduotojams nedarbo metu

Prancūzijoje žemesnieji parlamento rūmai - Nacionalinė Asamblėja - priėmė įstatymą, kuriuo kompa...


Prancūzijoje žemesnieji parlamento rūmai - Nacionalinė Asamblėja - priėmė įstatymą, kuriuo kompanijoms, turinčioms daugiau nei 50 darbuotojų, uždrausta siųsti elektroninius laiškus darbuotojams pasibaigus jų įprastai darbo dienai ir savaitgaliais. 

Teigiama, jog elektroninių laiškų siuntimas nedarbo metu darbuotojams sukelia stresą ir neleidžia tinkamai pailsėti nuo darbo reikalų. 

Gillianos Symon vykdytas tyrimas, apjungęs kelis Jungtinės Karalystės universitetus, parodo, kad negalėjimas atsitraukti nuo su darbo susijusių elektroninių laiškų nedarbo metu darbuotojams gali turėti rimtų emocinių pasekmių. Jos teigimu, naujasis įstatymas yra sveikintinas, nes darbo ir privataus gyvenimo suderinimo atsakomybę nuo darbuotojų pečių perkelia jų vadovams.

Tačiau ekspertai teigia, kad vien šio įstatymo neužtenka, nes jis nepaliečia problemos šaknų. Pasak jų, tikroji problema slypi kultūroje, kuri verčia stengtis daryti daugiau ir daugiau tam, kad aplenktum varžovus.

G. Symon bendradarbis Jonas Whittle teigia, jog darbovietė, kuri prioritetu laiko savo darbuotojų gerovę, pasiekia geresnių rezultatų nei tos darbovietės, kuriose jaučiama nuolatinė įtampa ir spaudimas. 

„Atmosfera, kurioje tikimasi, kad žmonės visada turi būti prisijungę prie interneto, nebūtinai suteikia konkurencinį pranašumą. Tai gali privesti prie perdegimo ir geriausių darbuotojų praradimo“, - teigė jis.

Įstatymo projektas toliau keliaus į šalies Senatą, kur bus peržiūrėtas prieš jam vėl grįžtant į Nacionalinę Asamblėją galutiniam patvirtinimui.

Parengta pagal Washington Post informaciją

Susiję straipsniai

Ekonomika 4388808191685111048

Rašyti komentarą

emo-but-icon

item