Kanados mokyklose diegiama šokiruojanti lytinio švietimo programa

Vasario gale šimtai tėvų Kanadoje, Ontarijo mieste, susirinko į protesto akciją tam, kad išreikštų savo pasipiktinimą dėl naujos liberal...


Vasario gale šimtai tėvų Kanadoje, Ontarijo mieste, susirinko į protesto akciją tam, kad išreikštų savo pasipiktinimą dėl naujos liberalų vyriausybės, vadovaujamos lesbietės premjerės Kathleenos Wynne, šalyje diegiamos lytinio švietimo mokyklose programos. Tarp kitų, tėvai nešė ir plakatus su užrašais „Matematika, o ne masturbacija“ ir „Nežalokite mūsų vaikų“.

Skaitytojams pateikiame trumpą šios programos analizę: koks jos tikslas bei ko konkrečiai turės būti mokoma kiekvienoje klasėje (nuo 1-os iki 8-os). Primename, kad apie panašias lytinio švietimo programas jau nemažai kalbėta ir Lietuvoje. Ir ateityje dar ne kartą teks susidurti su panašiais bandymais įbrukti tokį lytinį švietimą, kaltinant besiprešinančius tam tėvus „tamsuoliškumu“, tad verta iš anksto susipažinti, kaip panašios programos atrodo.

1 ir 2 klasės

Vaikai išmoksta „atpažinti kūno dalis, tarp jų ir vyro bei moters lytinius organus, ir juos teisingai įvardyti“.

3 klasė

Vaikai išmoksta „identifikuoti sveikų santykių charakteristikas“, tarp jų ir „mokėjimą priimti skirtumus, neatstumti“. Jie išmoks kaip „nematomi skirtumai“, tokie kaip „lytinis indentitetas, seksualinė orientacija, padaro kiekvieną žmogų unikaliu“.

„Mes visi esame iš skirtingų šeimų. Kai kurie vaikai gyvena su dvejais tėvais. Kai kurie su vienu tėvu. O kai kurie turi dvi mamas arba du tėčius“, - pažymima programoje, pateikiant iliustraciją, kaip praėjęs tokį kursą turėtų atsakyti vaikas.

4 klasė

Į mokytojo klausimus, susijusius su „seksualiai atvirų nuotraukų siuntimu kitiems žmonėms“, siūlomame atsakyme nėra nieko, raginančio nesidaryti ar bent jau nesiųsti panašių nuotraukų. Vietoje to siūlomas atsakymas yra toks: „Turėčiau įsitikinti, kad suaugusysis žino, ką darau, kai naudojuosi kompiuteriu, internetu ar mobiliuoju telefonu“.

Vaikai išmokta, kad į „socialines patyčias“ įeina ir „homofobiški komentarai“. Programa apibrėžia „homofobiją“ kaip „nepagarbų ir priešišką požiūrį ar neigiamą nusistatymą, kuris gali būti atviras ar paslėptas ir kuris gali egzistuoti individualiame arba/ir sisteminiame lygyje prieš lesbietes, gėjus, biseksualus ar transseksualus“.

5 klasė

Berniukai ir mergaitės kartu išmoksta detaliai identifikuoti vyro ir moters reprodukcinės sistemos dalis, įskaitant „vaginą, gimdos kaklelį, gimdą, kiaušintakius, kiaušides ir klitorį“ bei „penį (su ar be apyvarpės), kapšelį, šlaplę, sėklides, prostatą ir sėklinį lataką“.

Jie išmoksta apie reprodukcijos procesą, taip pat ir menstruacijas bei ejakuliaciją. „Apvaisinimas gali įvykti tada, kai penis yra vaginoje“, - taip šį dalyką turi išaiškinti mokytojas.

Vaikai yra mokomi „strategijų“, kaip spręsti situaciją, jeigu jie yra „pašiepiami“ dėl savo „lytinės tapatybės, seksualinės orientacijos“.

Jie išmoksta, kad jų „lytinė tapatybė ir seksualinė orientacija“ yra įgimtas dalykas. „Visi šie dalykai yra dalis to, kas aš esu. Aš negaliu kontroliuoti šių dalykų“, sufleruojama, kad būtent taip turėtų atsakyti mokinys.

6 klasė

Vaikai išmoksta „įvertinti stereotipų, liečiančių ir homofobiją, lyčių roles, seksualinę orientaciją, lytinę saviraišką, padarinius“. Jie išmoksta „tinkamų būdų, kaip atsakyti į besikeičiančius stereotipus“.

Paklausti, kas yra „normalus“ vystymasis, mokytojai turi atsakyti: „Savo kūno tyrinėjimas jį liečiant ar masturbuojantis yra tai, ką daro ir dėl ko patiria malonumą daugelis žmonių. Tai plačiai paplitę, niekam nekenkia ir yra vienas iš būdų pažinti savo kūną“.

Vaikai yra mokomi demontuoti tai, „kas yra „normalu“ ar ko tikimasi iš vyrų bei moterų“, nes tokie „išankstiniai nusistatymai dažniausiai yra neteisingi ir gali būti žeidžiantys“.

Tam, kad pakeistų negatyvius „stereotipus“, liečiančius „žmonių seksualinę orientaciją“, vaikai turi „skaityti knygas, kurios apibūdina įvairias šeimos ir santykių formas“.

„Ne visi turi mamą ir tėtį - kai kurie gali turėti dvi mamas ar du tėčius. Turi būti užtikrinta, kad mes iš anksto neteigtume, jog visos poros yra skirtingų lyčių. Pavyzdžiui, vietoje žodžių „vyras“ ir „žmona“ galime vartoti žodį „partneris“, sufleruojama atsakyme.

Būtent šioje klasėje vaikai išmokomi, kaip duoti sutikimą seksualinei veiklai.

„Aiškus „taip“ yra sutikimo ženklas“.

7 klasė

Vėl grįžtama prie sekstingo temos, kuri apibūdinama kaip „seksualiai atvirų žinučių ar nuotraukų siuntimas elektroniniu būdu“. Programoje mokoma, kad tokia praktika yra rizikinga ir viskas, ką mokytojai gali padaryti, tai tokią „riziką sumažinti“, o ne mokyti apie tai, kodėl tokie dalykai blogi.

Vaikai mokomi, kad jei jie galvoja apie lytinius santykius, tai su savimi turėtų „turėti prezervatyvą, kad būtų pasiruošę, kai jo prireiks“.

„Labai svarbu, kad naudotumėte prezervatyvą, kai turite lytinių santykių“, sufleruojama, kaip atsakyti į mokinio klausimą.

Vietoje susilaikymo nuo tokių santykių, jie mokomi, kad „vienas iš geriausių dalykų, kurį galite padaryti tam, kad sustabdytumėte ŽIV, yra pagalba stabdant šio infekcijos stigmatizavimą“.

Vaikai taip pat mokomi, kad seksualinė sveikata, be kitų dalykų, reiškia ir „savo paties kūno pažinimą, įskaitant ir tai, kas tau suteikia malonumą“.

8 klasė

Po 8 metų valstybės finansuojamo lytinio švietimo vaikai galės „demonstruoti lytinės tapatybės (vyras, moteris, abu viename, transseksualas, translytis, interseksualas), lytinės saviraiškos ir seksualinės orientacijos išmanymą bei identifikuoti veiksnius, galinčius padėti visų identitetų ir orientacijų individams išvystyti pozityvų požiūrį į save“.

Paklaustas apie tai, ko reikia, kad padėtume žmonėms „suprasti ir priimti jų lytinę tapatybę ir seksualinę orientaciją“, mokinys turi atsakyti taip: „Reikia pavyzdžių, su kuriais galėtum susitapatinti, pavyzdžiui, bendraamžių - tai labai svarbu. Taip pat svarbu, kad žiniasklaidoje, literatūroje ir mokyklinėje medžiagoje visos lytinės tapatybės ir seksualinės orientacijos būtų vaizduojamos pozityviai“.

Visoje programoje nei karto nėra paminėti žodžiai „santuoka“ ar „meilė“. Naujos gyvybės pradėjimas visur vaizduojamas kaip vengtinas dalykas ir nei vienoje vietoje jis nepavaizduojamas pozityviai.

Nuo pat mažens vaikai mokomi, kad jie turi „teisę mėgautis savo seksualumu“ tol, kol nieko neskriaudžia ir vengia užsikrėsti lytinėmis ligomis bei pastoti.

Parengta pagal Lifesitenews.com informaciją


Susiję

Pažangos ideologija 5072962162468124679
item