Kairiųjų karas prieš santuoką ir šeimą
Paul Kengor. Išardymas (vertė Vilius Bernotas) – Vilnius: Valstybingumo studijų centras, 2017. – 252. „Šeimos panaikinimas! N...
Renginio nuoroda „Facebook“ platformoje:https://fb.me/e/3ia8KduM7Parlamentaras dr. Vytautas Sinica kviečia susitikimui-diskusijai Vilniuje, kurio metu pristatys savo naujausią knygą „Kolonizacija“. Pr...
Vokiečiams jau atsibodo viena bloga vyriausybė po kitos, todėl dauguma jų nori pabėgti ne tik iš Vokietijos, bet ir iš visos ES. Prieš kelias dienas paskelbtos naujos „YouGov“ apklausos duomenimis, 3...
Vienu pirmųjų svarbių savo pontifikato paskyrimų popiežius Leonas XIV pakeitė Popiežiškojo Jono Pauliaus II instituto prezidentą, kurį 2019 m. paskyrė popiežius Pranciškus.Kaip šiandien paskelbė Švent...
Reform UK partijos rezultatai praėjusią savaitę Jungtinėje Karalystėje vykusiuose savivaldos rinkimuose buvo ne tik įspūdingi – jie buvo lemtingi ir suteikia partijai galimybę įrodyti, kad patekusi į ...
Naujoje ataskaitoje teigiama, kad lyg sprogdinimų, šaudymų ir nepilnamečių samdomų žudikų dar nebūtų gana, Švedija susiduria ir su naujo tipo sudėtingesniais finansiniais nusikaltimais. Šios augančios...
Paul Kengor. Išardymas (vertė Vilius Bernotas) – Vilnius: Valstybingumo studijų centras, 2017. – 252. „Šeimos panaikinimas! N...
Senatorė Cirinna su vienalyčių partnerysčių rėmėjais Pagaliau Italija, Virgilijaus ir Dantės, Mikelandželo ir Ticiano, Tomo Akviniečio ir kelių kitų Europos kultūros ikonų šalis, tapo „pilietiška ...
Birželio 18-ąją Vilniuje bus rengiamos jau trečiosios „Baltic Pride” homoseksualų eitynės. Šių metų eitynių vienu iš tikslų bus pabrėžiamas siekis surengti konstruktyvią diskusiją dėl tos pačios l...
Renginio nuoroda „Facebook“ platformoje:https://fb.me/e/3ia8KduM7Parlamentaras dr. Vytautas Sinica kviečia susitikimui-diskusijai Vilniuje, kurio metu pristatys savo naujausią knygą „Kolonizacija“. Pr...
Turime naują popiežių, išrinktą jubiliejiniais metais. Jam iš karto tenka spręsti daug svarbių uždavinių ir dilemų. Tai gali atrodyti savaime suprantama kiekvienam naujam popiežiui, tačiau 2013 m. pop...
Vokiečiams jau atsibodo viena bloga vyriausybė po kitos, todėl dauguma jų nori pabėgti ne tik iš Vokietijos, bet ir iš visos ES. Prieš kelias dienas paskelbtos naujos „YouGov“ apklausos duomenimis, 3...
Šis straipsnis yra pirmoji dalis tekstų serijos, skirtos geriau supažindinti visuomenę su birželio sukilimu.Lietuva kelis kartus yra kilusi į sukilimą, siekdama atkurti savo valstybę. Kiekvieną kartą,...
Pagrindinės Ispanijos energetikos bendrovės – „Iberdrola“, „Endesa“ ir EDP – išlieka priblokštos. Po balandžio 28 d. visoje Ispanijoje įvykusio elektros energijos tiekimo sutrikimo vyriausybė dar nepa...
11 komentarų
Straipsnyje neteisingas keliamas klausimas: "ar dar tikime, kad vyro ir moters santuoka yra geriausias ir siektinas šeimos modelis".
Ši klaida kartojama dažnai - santuoka nėra šeima. Santuoka yra juridinė sutartis sukurti šeimą. Taigi, buto pirkimo sutartis nėra lygi buto nuosavybei, o tik būdas nuosavybę įgyti.
Todėl teisingai keliamas klausimas turėtų būti toks: ar dar tikime, kad vyro ir moters santuoka yra geriausias ir siektinas būdas sukurti šeimą".
Apie ką vengiama kalbėti viešai tai, kad anksčiau lietuviai santuoka sudarydavo turto ar žemių pagrindu. Šeima buvo institucija turtui kaupti.
O dabar dėl ko sudaro santuoką? O dabar turto klausimai nebeaktualūs?
O kaip tuomet tokioje šeimoje gimsta vaikai?
Gerbiamasis, reikia patikslinimo: visais laikais kartais kai kurie veikėjai santuoką sudaro ne vaikų gimdymo ir aukklėjimo tikslais. Tai buvo, yra ir bus išimtys, o ne taisyklė. Ar išimtys paneigia taisyklę?
Taigi čia liberast-tolerastikų faunos atstovas - su šitais normalaus pokalbio tikėtis visiškai naivu. Be to, šitas veikėjas savo "stovyklos" poziciją (tiksliau, demagogiją) jau anksčiau yra išdėstęs: santuoka yra kažkoks atgyvenęs, niekam nereikalingas niekalas, kurį tik visokie retrogradai gali nuo iškrypėlių ginti. Bet ta pati fauna apsisukę su putomis nasruose rėkia "duokit santuoką pederastams!!!". :)
Ką tai primena? Teisingai - vaikų darželio mentalitetą, kai koks nors vaikas, užsimanęs, bet negavęs jam nepriklausančio daikto, užsiožiavęs porina, kad "nu ir nereikia - vis tiek ten nieko gero" - ir tuoj pat apsisukęs isteriškai rėkia "duok čia!!!". :)
Niekada nesu minėjęs, kad šeima yra atgyvena. Jeigu parodysite, kad esu kada nors tai paminėjęs, prisiekiu, nebevadinsiu jūsų šūdžiumi. O apie gėjus išvis nekalbu, nes tai jūsų mėgstamiausia tema.
Kas mane šiek tiek erzina, tai jūsų amžinos kalbos apie gėjus, kaip gėjai jus puola ir kaip jūs visur matote tuos gėjus. Dar mane stebina jūsų atkaklumas pasisakyti po kiekvienu mano komentaru ir nepasakyti nieko naujo.
Jeigu neaiškus mano komentaras, tai tiesiog užduokite klausimą ir gal aš jums atsakysiu. Jūs kas kart klijuojate tas pačias etiketes ir tiesiog surašote klišines mintis. Ir taip po kiekvienu mano komentaru. Jaučiuosi kaip įmynęs į šūdą ir niekaip negalintis atsikratyti tos smarvės.
Atsikratyti nepavyks, nes nuo paties ta smarvė ir sklinda. ;)
Tiesą sakant, stebina atkaklus homsomolo lindimas į normalius puslapius, nors akivaizdu, kad ten juos trenktais pajacais mato. Fanatiškais, piktybiškais - bet pajacais. Na, maždaug kaip ANAIS laikais koks komjaunimo aktyvistas veržtųsi į Sąjūdžio susirinkimą, kad nuo scenos išvertęs akis ir iš uolumo išpūtęs raudonus žandus pakeltu tonu paskaitytų komunistų manifesto ištrauką kaip kažkokią itin reikšmingą įžvalgą. :)
Dar vienas įdomus momentas: homsomolas visur lenda su pederastų "teisėmis" (šitas - vis porina apie pederastų "teisę" į santuoką), o kai kas nors konstatuoja tą faktą, staiga "nustemba" – "kodėl jūs vis apie tuos "gėjus" šnekate?". :)
Sorry, bet čia šioks toks į šiokį tokį konstruktyvumą kviečiantis komentaras, kad aš nusprendžiau pamėginti pasisakyti. Pažiūrėsim, gal kas nors iš to ir išeis. Pvz., koks nors daugiau mažiau normalesnis dialogas.
Cit.: "Niekada nesu minėjęs, kad šeima yra atgyvena."
Štai Jūs, Tomai, teigiate, kad niekad nesat sakęs, jog šeima yra atgyvena. Taip visai gali būti. Bet tada gaunasi, kad Jūs neskaitot savo organizacijos veikėjų veikalų ir knygų. Pvz., yra tokia J.Butler knyga "Undoing Gender". Tai ten atviru tekstu yra sakoma, kad ne tik santuoką reikia naikinti, bet ir visus lyties apribojimus (beje, jei jos projektas būtų įgyvendintas, tai ir būtų pats tikriausias smūgis santuokai ir šeimai). O apie ką tada kalbėti, jei Jūs nežinote savo organizacijos svarbiausių veikalų? Tai pirma.
Antra. Tiesiog labai aiškiai matosi Jūsų pastangos perprasminti santuokos ir šeimos sąvokas (t.y., suteikti kitą prasmę žodžiams "santuoka" ir "šeima"). Pvz., citata iš Jūsų komentaro, parašyto 2017.08.30 20val. 16 min.:
"Apie ką vengiama kalbėti viešai tai, kad anksčiau lietuviai santuoka sudarydavo turto ar žemių pagrindu. Šeima buvo institucija turtui kaupti."
Jūs vis bandote suteikti santuokai ir šeimai vien ekonominę prasmę, kai pirminė ir pagrindinė santuokos prasmė iš tiesų yra biologinė - giminės pratęsimas ir palikuonių auginimas bei auklėjimas. Tačiau Jūs, nors tiesiai to nesakote, bet aiškiai stengiatės ignoruoti šią pirminę prasmę. Kyla natūralus klausimas, kodėl Jūs tą darote. Na, o atsakymas mums jau aiškus, nes mes jau esame skaitę, pvz., Judith'os Butler knygą "Undoing gender". Todėl nieko naujo iš Jūsų mes neišgirsime. :)
Kažkada ir feodalizmas buvo šventa ir amžina vertybė, taip pat bus ir su šeimos ir santuokos amžinumu bei šventumu. Ir čia nei blogai, nei gerai, tiesiog po 200 metų žmonės kitokiame pasaulyje gyvens kitaip.
Cit.: ,,... kad anksčiau lietuviai santuoka sudarydavo turto ar žemių pagrindu...'' Įdomu, kad nacionalinį identitetą bandoma susieti vien su ekonominiu šeimos kūrimo tikslu, kas irgi yra neteisinga.
Sakot, žmonės sugyvulės? Na, liberalizmas link to ir veda. :)
po moraliniu knygos klausimu slepiasi gan aiskus tikslas -- politiniu poziciju kova. religija neturi nieko bendro su politika. tuo labiau demokratineje valstybeje kaip Amerika. vienintelis budas igauti politine galia yra igauti pasitikejima is Amerikos religines bendruomenes. beja, amerikoj apie 99% pilieciu save laiko krikscionimis. Lietuvos kontekste si knyga ja platinantiems zmonems yra panasus irankis politines galios klausimu. griskime prie to paties -- religija nera politika. prisidengus religija, dauguma politiniu veiksmu istorijoje buvo kraujo liejimas. taip kad pamastykime, kam si knyga skirta ir kodel reiktu kritiskai i tai ziureti.
Rašyti komentarą