Antrajame ture – Nausėdos ir Šimonytės akistata

lrp.lt nuotr. Sekmadienį įvyko pirmasis Lietuvos prezidento rinkimų turas. Suskaičiavus balsus iš visų 1972 apylinkių tapo aišku, kad r...

lrp.lt nuotr.
Sekmadienį įvyko pirmasis Lietuvos prezidento rinkimų turas. Suskaičiavus balsus iš visų 1972 apylinkių tapo aišku, kad rinkimų pirmąjį turą laimėjo Ingrida Šimonytė. Ji antrame ture susitiks su Gitanu Nausėda.

I. Šimonytė surinko 31,13 proc. balsų, G. Nausėda 30,95 proc., S. Skvernelis – 19,72 proc., V. P. Andriukaitis – 4,79 proc., A. Juozaitis – 4,69 proc., V. Tomaševski – 4 proc., M. Puidokas – 2,58 proc., N. Puteikis – 0,79 proc., V. Mazuronis – 0,65 proc. balsų.

I. Šimonytės persvarą lėmė daugiausia rezultatai didžiosiose savivaldybėse. Pergalę Šimonytė pasiekė 8 savivaldybėse, kai Nausėda laimėjo 46-iose. Saulius Skvernelis ir Valdemaras Tomaševski pergalę pasiekė vienodai kartų - po tris. 

Šimonytė pergalė pasiekė Anykščių rajono, Birštono, Kauno miesto, Kauno rajono, Molėtų rajono, Neringos, Panevėžio miesto, Vilniaus miesto ir užsienio savivaldybėse. Vilniaus mieste ir užsienyje už kandidatę balsavo 42,95 proc. rinkėjų. Kauno mieste - 37,72 proc. rinkėjų. Skvernelis pergales skynė tik Akmenės, Kelmės bei Širvintų rajono savivaldybėse. V. Tomaševski – daugiausia lenkakalbėse ir rusakalbėse Šalčininkų, Vilniaus ir Visagino rajonuose. Likusiose savivaldybė G. Nausėda skynė pergales, kurių įspūdingiausios - gimtojoje Klaipėdos miesto (36,33), Klaipėdos rajono (39,46 proc.) ir Pagėgių (38,39 proc.) savivaldybėse.

Pirmajame rinkimų ture dalyvavo 56,85 proc. teisę balsuoti turinčiųjų Lietuvos piliečių.

Parengta pagal delfi.lt informaciją.

Susiję

Demokratija ir valdymas 6926995909153680575

Rašyti komentarą

  1. Anonimiškas2019-05-13 09:10

    Įsitikinot, kokio glušumo esate, tautininkai su fufaika?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas2019-05-13 16:43

      O kas tu toks ar tokia?
      Ar esi kokios partijos ar nevyriausybinės organizacijos narys ar narė?
      Jei taip - pasisakyk, ką jau čia slapukauti.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2019-05-13 16:50

      >Jūs glušiai, kad palaikėt vieną kandidatą, nes dauguma palaikė kitą kandidatą

      Išsičiūchink.

      Panaikinti
    3. Kaskart, susidūrus su eiliniu konservatnykų/liberastų chunveibinu, kyla tas pats klausimas: ar tas nuopuša pavartojo, ko nereikėjo, ar atvirkščiai - nepavartojo, ko reikėjo? :)

      Panaikinti
  2. Anonimiškas2019-05-13 09:21

    Manau, kad buvo surežisuoti rinkimai. Pagal komentarų skaičių Juozaitis pirmavo.
    Radžvilas taip pat pirmauja, ar tai reiškia, kad bus prie pralaimėjusiųjų galo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Komentarai yra viena, o realus balsavimas, kita. Komentuoja šimtai, balsuoja jau tūkstančiai, procentais gaunasi didelis skirtumas. Tikėjausi, kad Juozaitis į 2 turą pateks.. Dabar jau bijau, kad Radžvilo laukia panašus likimas.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2019-05-13 16:52

      Anonimiškas, 09.21, labai gali būti, kad esate iš dalies teisus.
      Tiesa, komentarų skaičius nėra ir negali būti patikimas balsavimo indikatorius - ir jūs pats puikiai suprantate kodėl.
      Tačiau jeigu prireikė režisuoti rinkimus, vadinasi, Lietuva ir surežisuoti kandidatai - jau du skirtingi dalykai.
      Kiekviena režisūra, modeliuojant valstybės valdymą, nesiskaitant su žmonių nuomone, be daugelio kitų blogyboų, visada turi pagrindinį trūkumą: statytinis bet kokiu atveju negali pasikliauti žmonėmis, nes jie yra nusiteikę priešiškai. Geras pavyzdys - Prancūzija. Ir nors Lietuvos su Prancūzija negalima lyginti pagal šiandienę faktinę situaciją, ststytinių mechanizmas yra panašus: valdžia ir visuomenė yra priešiški, ir taip užprogramuojamas ilgalaikis destruktyvas, kuris kenkia tiek visuomenei, tiek ir apskritai visam valstybės funkcionavimui.

      Panaikinti
  3. Anonimiškas2019-05-13 09:32

    panašu, kad Tautų pavasaris Lietuvą aplenks šonu...kam baudžiauninkams tautinė savimonė, jiems gerai kai ponas rečiau lazda daužo ir bliudelį buizos pripila, o jei jau darosi visai nepakenčiama tai galima, atitrūkus nuo lenciūgo priklys pas kitą, dosnesnį poną.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas2019-05-13 17:32

      Užtat Tautų pavasaris - pas visus kaimynus ir dar galimai Europarlamento rinkimuose. Nei kiek neabejoju, kad Tautų pavasaris visoje Europoje tik dar labiau stiprės. Bus labai įdomu ir, prisipažinsiu, lygiai taip labai neramu žiūrėi, kaip su kaimynais ir su itin patyrusiu Lietuvos sąjungininkų ir, deja, taip pat gan patyrusiu Lietuvai priešiškų jėgų diplomatiniu korpusu diskutuoja prezidentas ar prezidentė, neturintis jokios tarptautinės politikos bei diplomatinės patirties ir diplomatinio/teisinio išsilavinimo. O tai sfera, kur skaitvardžiai vartojami įvairiausiame kontekste.

      Panaikinti
  4. Na, pirmiausia, komentatoriai turi balsuoti už Nr. 12 (beje, labai geras skaičius) ir raginti tai daryti visus savo draugus beigi pažįstamus (ar bent kai kuriuos iš jų). O tuomet jau iš tiesų, kaip Dievo Apvaizda leis. Bet pasiduoti iš anksto tikrai nevalia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Prezidento rinkimuose tautiški žmonės balsavo už skirtingus kandidatus. Nebuvo jokio vieno tikro vienijančio kandidato, kuris būtų gebėjęs pritrauktti visų tautiškų žmonių balsus. Vieni už Nausėdą, kiti už Juozaitį, treti už Skvernelį, ketvirti už Puidoką. Labai retas turbūt už šimonkę. :D Tautiškų žmonių stovykla kaip visada buvo susiskaldžiusi. Tenepykite juozaitininkai, bet Juozaitis nesugebėjo suvienyti.
      Na o EP kažkaip nematau alternatyvos Radžvilo komitetui. Jei sugebėtų suvienyti visus, tikrai laimėtų. Beje, ir barjeras mažesnis, užtenka tik 5% balsų mandatui gauti.

      Panaikinti
    2. matiekos vidurki 1,8 turejai?2019-05-14 01:59

      turim 11 ar 12 vietu EP. Tai yra 8,5% - 9%. Penki proc. tai tik barjeras, nebūtinai ką nors gausi net 7% surinkęs, čia priklauso nuo nepatekusių partijų procento, kurį išsidalina surinkusios 5%+.

      Panaikinti
  5. Anonimiškas2019-05-13 19:14

    Aš taip pat maniau, jog Juozaitis išsiverš į antrą turą, tikėjausi aršios kovos tarp 3-4 kandidatų. Deja, baigėsi kaip visada. Tiesa, jog tautininkai yra išsiskaidę, vienas Juozaitis negali visko padaryti, nebent dirbtų 10 metų su patikima kompanija, ieškotų stabilių partnerių užsienyje bei Lietuvoje. Greitai niekas nevyksta. Radžvilo galimybėmis neabejoju. Bet kuriuo atveju, EP tokių radžvilų bus daug. O lietuviams teks suvalgyti dar ne vieną pūdą druskos.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimiškas2019-05-13 19:59

    Įvertinus prezidento rinkimų rezultatus galim teigti, kad Radžvilo komanda bus ne į temą.
    Kaip galim turėt proeuropietišką prezidentą ir antieuropietišką ES parlamentarų komandą? Juk Lietuvos prezidentas atsakingas už užsienio politiką. Radžvilas bus pagesintas iš aukščiau, nematau tikslo už jį balsuot, tik vietos iššvaistymas.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. "Antieuropietiškas" - vienas iš kvailiausių liberastų sukurptų epitetų, idiotiškas net keliais lygmenimis: pirma, eurosajūzas ir Europa NĖRA tapačios sąvokos, o antra, V. Radžvilas visiškai nedviprasmiškai pasisako UŽ sąjungos (tik NORMALIOS, o ne eurosajūzo) išsaugojimą ir Lietuvos narystę joje, tuo tarpu kai būtent eurofederalistų politika, orientuota į EUSSR sukūrimą, ir yra esminis skaidantis veiksnys.

      Panaikinti
    2. Kokia diskusija su urviniais? Su skaitymu turinčiais problemų? Arba su itin prastu teksto suvokimu? Tie svaičiojimai apie “antieuropietį” Radžvilą jau seniai nebejuokingi, o verčia sunerimti svaičiotojo psichine būkle... Kiek Radžvilas beįrodinėtų savo proeuropietiškumą (normalų, o ne tą iškrypėlišką), vis atsiranda tokių su užstrigusia plokštele - euroskeptikas, kremlinis... Rimtai, gal jau užsirašykit pas psichiatrą? Nuoširdžiai patariu, tikrai esu susirūpinęs.

      Panaikinti
  7. Įdomu bus pamatyti, kokios propagandinės taktikos griebsis konservatnykai: pirmajame ture Šimonytė prieš Nausėdą laimėjo vos-vos, o antrajame ture vargu, ar "nepraėjusių" kandidatų elektorato didžioji dalis persimes konservatnykų pusėn.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas2019-05-13 21:36

      Kažkuris iš jų bus prezidentas, o kažkuris - premjeru.
      Nomenklatūrinio kapitalo diktatūra ir ,,krizės'' miražai. Apskritai dėl pinigų visaip gali būti - kai kas tikrai nenorės dalintis.
      Netikiu, kad bus atsivželgta į smulkų ir vidutinį verslą. Be to, dar neaišku, kaip bus Seime. Apie tarptautinę politiką išvis nekalbu. Ir apskritai - tolesnė federalizacija, mažumų ,,teisės' be pareigų - greičiausiai tas pats, kas ir Grybauskaitės laikais. ES Lietuvai sumažino paramą 25% - gresia paskolos už dideles palūkanas. Išansktinai Seimo rinkimai irgi nieko nepakeistų.

      Panaikinti
  8. Anonimiškas2019-05-14 01:35

    Kokių durnaropių priryję šitie pseudopatriotai, jei į rinkimus siunčia visišką antiherojų Juozaitį su savo Oksanom ir Uljanom? Jei norėta parodyt, kad patriotas lygu nevispročiui, tai olimpietis su plyta tam reikalui pats tas.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Anonimiškas2019-05-14 01:45

    Teisingai, Radzvilas pasikraus smarkiai. Kokia politika, tiek ir balsu. Nusirasyt viska nuo "anglu pakso" Farage'o nei proto, nei filosofijos nereikia. Susigrazinkim valstybe bla bla bla brexitines fekalijos. Joks savisaugos instinkta turintis pilietis nebalsuos uz ES griovima/isejima, euro panaikinima, nes nusilpusios Lietuvos tik ir laukia Kremliaus cekistai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bukumas+fanatizmas+neadekvatumas=liberastas. Kaskart pasitvirtinanti formulė. :)

      Panaikinti
    2. šitą formulę a la tautinėms jėgoms ir gavau 100% atitikimą: buki, fanatiški ir neadektyvatūs - tik tokie ir gali teigti kad Juozaitis taps "tautos prezidentu".

      Panaikinti
    3. Anonimiškas2019-05-14 20:57

      Anonimiškas 01.45, išvardinkite savo valiutos turėjimo pliusus ir minusus. Mat kartoti šablonines frazes ,,pasikraus...'' ir t.t., kaip kad jūs išsireiškėte - ,,nei proto, nei filosofijos nereikia.''
      Tad malonėkie konkrečiau.

      Panaikinti
    4. Anonimiškas2019-05-15 16:04

      Nesu posto autorius, bet as pvz. dažnai skrendu i Italiją, dažnai atlieku pervedimus i kitas šalis, gryninuosi pinigus automatuose, perku internetinėse parduotuvėse ir t.t. Čia paprastam žmogui. Verslininkai išlošia dar daugiau. O valstybė išlošia dėl geresnio kredito reitingo/žemų palūkanų, dėl to kad atkrinta eurų leidyba ir dėl stabilumo (euras atsparesnis kurso svyravimams). Yra ir saugumo aspektas. Jei Putinas 2014 būtų okupavęs ne tik Krymą, bet ir Baltijos šalis, estai ir latviai kišenėse turėtų valiutą kuri jiems labai praverstų, o lietuviai - neegzistuojančios valstybės suvenyrinius popieriukus, nes euro dar nebuvo įsivedę.

      Panaikinti
    5. "dažnai atlieku pervedimus i kitas šalis, gryninuosi pinigus automatuose, perku internetinėse parduotuvėse" - kas čia dabar??? :) Ar neteko girdėti, kad internetu atsiskaitoma NE TIK eurorubliais, ir yra oficialūs konvertuojamų valiutų kursai, pagal kuriuos ir skaičiuojama (kaip ir buvo skaičiuojama litų atveju)? Bankomatuose išgryninimo mokestis priklausys nuo tarpbankinių sutarčių. ir šiaip kažkaip neteko girdėti lenkų ar švedų, verkiančių dėl siaubingų savos valiutos nešamų nuostolių. Va, stambiam verslui naudos tikrai yra - ir greičiausiai būtent dėl jo "aptarnaujantis personalas", kažkodėl vadinamas valdžia, taip stengėsi. ;)
      Apie gerą kreditą ir žemas palūkanas Lietuvos atveju gal nereiktų - labai jau juodas humoras. ;)
      Na, dėl eurorublių teikiamos apsaugos Rusijos okupacijos atveju - geras bajeris. :D

      Panaikinti
    6. to Pikc Kažinkavičius2019-05-21 15:42

      Apart euro vadinimo eurorubliu jokiu argumentu nera. Runkeliniam tautininkui sunku pripazinti kad jo svaigimas apie lita yra Perkuno garbinimas XXI amziuje.

      Panaikinti
    7. Homjaunimo aktyvistas: "šekit neatrememū argumentū iš teliko!" (pažeria nuvalkiotų propagandinių nusišnekėjimų)
      Pikc: (pirštu parodo, kad tai nusišnekėjimai)
      Homjaunimo aktyvistas: "derrrp..." (ir taip PENKIAS(!) dienas)
      Homjaunimo aktyvistas (šeštą dieną): "pac tu toks negražus žodis, o už lango dvimpyrmas amžius, o jūs vysi acilikėlei, vat!"
      Įdomu, kiek jam metukų? XD

      Panaikinti
  10. Anonimiškas2019-05-14 12:53

    Va dabar matome kur daugiausia vištgaidžių ir kur daugiausia bankomatu.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Anonimiškas2019-05-14 17:48

    Vis dar tikimasi laimėti, darosi juokinga, tikriausiai jaunos ir karštos smegenys šaukia patriotus, pirmyn yra jų visada tik koks skaičius parodo rinkimai, o dauguma yra laisvi ir nori laisvai gyventi, juos veda Bbilonai maximos, įvairiausi marketai, blizgesys smarkfaunai, ir tt..., jie ten ir iš ten jie savo noru neis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. "o dauguma yra laisvi ir nori laisvai gyventi" - čia GERAS! "Užskaitau" sarkazmą. :D :D :D

      Panaikinti
  12. Anonimiškas2019-05-15 09:26

    Ne, tokie rinkimų rezultatai negali būti, rezultatai 100% suklastoti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiksliau, ne suklastoti, o nupirkti. Kaip ir Ukrainoje - jau trečias prezidentas iš "išrinktųjų". Rusijoje - Putinas su savo kagalu. Prancūzijoje - iškrypėlis, Vokietijoje irgi sava tarp "išrinktųjų" . Valdo arba "išrinktieji" ir jų tarnai, arba iškrypėliai.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2019-05-15 13:51

      O pirkimas - argi ne klastojimas?

      Panaikinti
    3. Anonimiškas2019-05-15 16:13

      Matant Juozaičio nesąmones ir darkymąsi galėjo būti ir dar blogesni. Žmogus kryptingai viską darė kad kuo daugiau žmonių nuo savęs atbaidyt.

      Panaikinti

emo-but-icon

NAUJAUSI

Komentarai

SKAITYKITE

KVIEČIAME ĮSIGYTI!

SEKITE MUS FACEBOOK

Naujienų prenumerata

item