Seimas leido Lietuvoje statyti metro

Seimas – kaip teigiama – siekdamas gerinti investicijų aplinką, inovacijų diegimą į viešąjį transportą; vadovaudamasis Europos Komisijos ...

Seimas – kaip teigiama – siekdamas gerinti investicijų aplinką, inovacijų diegimą į viešąjį transportą; vadovaudamasis Europos Komisijos raginimu veiksmingai spręsti transporto keliamų spūsčių ir ekologines problemas bei, naudojant kuo mažiau žalos aplinkai darantį transportą, pagerinti Lietuvos miestuose gyvenančių žmonių gyvenimo sąlygas, priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą. 

Už Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą balsavo 62, prieš buvo 6, susilaikė 31 Seimo narys.

Priimtu teisės aktu sudarytos teisinės sąlygos naujos specialios viešojo transporto sistemos – metropoliteno – įgyvendinimui.

Įstatyme nustatytas metropoliteno sistemų planavimas, metropoliteno sistemos projekto įgyvendinimas, Vyriausybės, savivaldybių, kuriose įgyvendinami metropolitenų projektai, investuotojo ir metropolitenų projektų įgyvendinimo bendrovių funkcijos ir tarpusavio santykių bendrieji principai.

Metropolitenų projektai galės būti įgyvendinami pagal pasirinktą jų įgyvendinimo būdą: savivaldybės ar jos kontroliuojamos įmonės vykdomas projektas; valdžios ir privataus subjektų partnerystės sutarties pagrindu; koncesijos pagrindu.

Susiję

Demokratija ir valdymas 5620912323893475834

Rašyti komentarą

12 komentarų

Metro Lietuvoj? rašė...

Tipo Vilnius-Kaunas-Klaipėda?

1Chingishan rašė...

Paskaitykit 'Ekonominio žudiko išpažintis"- ten va apie tokius įbruktus valstybėms projektus ir rašoma. čia dar vienas SGD/
Lietuvoje tas metro yra absurdas (nesupranta jie specialiai kad čia ne tas žmonių kiekis)- o tuos kurie šitas nesąmones mums bruka reikia gydyt stipriais medikamentais.

Anonimiškas rašė...

Tai tik, o kur dar?

SmikiZ rašė...

Šiaip būtent metro, o ne tramvajus Vilniuje rimtai padėtų spręsti viešojo transporto ir transporto spūsčių problemas. Prieš dešimtmetį teko važinėtis metro Lilio mieste, Prancūzijoje, kuris yra kitoks, nei daugumoje Europos didmiesčių, kuriuose yra tekę važinėtis su metro. Manyčiau, kad būtent tokio tipo metro, su nedideliais traukinukais ir būtų labiausiai tinkamas Vilniui.

Anonimiškas rašė...

metro? pas mus estakados pastatymas prilygsta skrydžiui į Marsą, o čia...

Anonimiškas rašė...

Metro financiskai niekaip neatsipirks

Unknown rašė...

Kada

Anonimiškas rašė...

Arba metro, arba DLR, kaip Londone. Jau seniai aišku, kad ant žemės daugiau nėra vietos - arba virš žemės, arba po žeme. Tikėkimmės, kad metro Vilniuje bus išplanuotas su galva.

Gabrielė rašė...

Dieve, kada bus tų beprotysčių dugnas?

Anonimiškas rašė...

belieka laukti kandidatūros iškėlimo surengti vasaros olimines žaidynes...

Anonimiškas rašė...

Metro tai gerai . Tai bus otkatų,pinigų plovimo, viešūjų pirkimų ir kitų labai pelningų užsiėmimų. Lietuvoje tik metro ir betrūksta. Aš siūlyčiau pradžuoje tiesti dvi linijas ,viena ,Lietuva -Norvegija ,kita Lietuva-Lenkija ,Suvalkų biedronka.

Anonimiškas rašė...

Betgis ne! Ir net ne metro, o slėginis vamzdis LT/BY sienos užkarda - Druskininkai - Palanga! Iš kitos pusės, iki Minsko bei Gardino Batka pats prisijungs. Taigi, įsiurbiam baltarusius pasienyje, ir iššaunam ką Druskininkuose, o ką Palangoje tiesiai į paplūdimį...

item