Andrius Švarplys. Už lyčių lygybės lozungo stovi prievartinis Kontrolierius

„Kodėl šeimos dienos proga negalima kalbėti apie moters teises?“, – klausia I. Makaraitytė puolančiajame interviu , kuriame elgiasi kaip ...

„Kodėl šeimos dienos proga negalima kalbėti apie moters teises?“, – klausia I. Makaraitytė puolančiajame interviu, kuriame elgiasi kaip pasiutusi skalikė, peršanti savo nuomonę, nutraukianti pašnekovę, uždavinėjanti kreivus klausimus, iškraipančius pašnekovės mintis.

Kaip pavadinti tokią žiniasklaidą, kuri pasislėpusi po „interviu“ žanru, dominuoja ir netgi terorizuoja laisvą žodį ir žurnalistinę profesiją? Kurią domina ne tiesa, informacija, priešingų stovyklų argumentai, pastanga sudaryti kuo objektyvesnį vaizdą žiūrovui, t.y. ne tai, kas yra žurnalistikos esmė, o savos ideologinės stovyklos piršimas?…

Tokia pseudo-žurnalistika mobilizuoja šališkumą, naudojasi dominuojama padėtimi, ne informuoja apie politinę darbotvarkę, bet ją pati nustatinėja. Yra ne nešališkas interesų atskleidimo šaltinis, bet aktyvus interesų įtvirtinimo veikėjas. Panašiai kaip MG Baltic žiniasklaida su Tomu Dapkumi priešakyje. Tokia žiniasklaida prisideda prie to, kad sukuria „semisovereign people“ (Elmer Erik Schattschneider, 1960). Lietuvos politikos moksluose per 28 metus neatsirado turbūt nei vieno straipsnio, analizuojančio šalies politinę erdvę iš šio taško. „Pagrindinis trūkumas pliuralizmo rojuje yra tas, kad rojaus choras gieda su stipriu aukštesniosios klasės akcentu“, rašė minėtas E.E.Sch. savo knygoje „The Semisovereign People“. Dabar pridėtumėm – su stipriu nuomonės formuotojų akcentu, tokiu kaip I.Makaraitytės šiuo atveju ar visuomeninio (R.Miliūtės, E.Jakilaičio, Matonių, R. Paleckio, A.Siaurusevičiaus) transliuotojo su „laisvo žodžio“ sklaidos proporcija 3 prieš 0, ar 4 prieš 1.

O atsakymas į iškeltą klausimą yra paprastas: todėl, kad iš lyčių lygybės stovyklos mes matome karą konstituciniam šeimos institutui, siekį jį performuluoti pagal lytiškumo išplovimo-lyčių dauginimo principą (LGBT+++). Sakoma „kova su smurtu prieš moteris“, o realiai stumiama lytiškumo pertvarkymo programa. Konstitucinis šeimos institutas šios stovyklos identifikuotas kaip pagrindinis bastionas, saugantis prigimtinį lytiškumą ir vyro-moters santuokos prasmę. Anot jų, tai pagrindinis stereotipinių vaidmenų šaltinis, iš kurių kyla smurtas prieš moteris ir vaikus. Todėl reikia priversti atsisakyti stereotipo, kad yra dvi lytys, kad vaikai turi augti su tėčiu ir mama… Nes čia tik stereotipai.

Stambulo konvencija yra lyčių lygybės, homoseksualų ir lytiškumo pertvarkymo politinės programos koncentracija – didysis politinis dokumentas: prisidengiama kova prieš smurtą, o įtvirtinamas lyties išplovimas, o kartu su juo šeimos, santuokos, vaikų auginimo principų išplovimas. Vakarų patirtis rodo, kad su lytiškumo pertvarkymu kartu žengia žodžio laisvės užgniaužimas, sąžinės ir religinės laisvės užgniaužimas, prievartinis vienos pasaulėžiūros-moralinių nuostatų brukimas, t.y. – tai iššūkis Vakarų konstitucinėms teisėms ir laisvei.

40% jaunų amerikiečių mano, kad Pirma Pataisa ne saugo žodžio laisvę, o yra pavojinga žodžio laisvei, t.y. žmonės ne patys turėtų teisę nusistatyti nuomones ir jas ginti, bet valstybė turėtų prievarta įdiegti teisingą nuomonę visuomenei. Būtent to ir siekia „lyčių lygybės“ Kontrolieriai su savo konvencijomis, JTO ekspertais ir kai kuriomis Europos Parlamento deklaracijomis, kurios parodo didžiulį – stebėtinai! – LGBT+ dėmesį vaikų lytiniam švietimui pagal laisvos lyties idėją.

Už lyčių lygybės lozungo stovi prievartinis Kontrolierius, nurodantis kaip teisingai galvoti apie šeimą, vaikus ir lytį.

Štai kodėl netinka šeimos dienos proga kalbėti apie LGBT teises, nes smurto problemą galima ir reikia spręsti nesiejant jos su seksualinėmis mažumomis ir lytiškumo sampratos keitimu. Moters teises, kaip ir vaiko teises galima ir reikia svarstyti šeimos kontekste, o ne prieš šeimą. Nereikėtų apsimetinėti, o dalykus įvardinti tikrais vardais.

Susiję

Šeimos politika 7980583863170802960

Rašyti komentarą

  1. Anonimiškas2018-05-17 15:51

    Netradicinė šeima yra taip pat šeima. Todėl šią šventę gali švęs visi, net ir moterys.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Velnio advokatas2018-05-17 16:06

      >Netradicinė šeima yra taip pat šeima.

      Nu kad nelabai, šiaip jau.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2018-05-17 18:08

      Už lyčių lygybės lozungo stovi ne prievartinis kontrolierius, o pats nelabasis.

      Panaikinti
    3. Kiek patikslinčiau Velnio advokato komentarą - ne "nelabai", o "nė velnio". ;)

      Panaikinti
    4. Anonimiškas2018-05-17 19:45

      Tikslint nereikia - "nelabai" reiškia "velniškai", "šėtoniškai", "demoniškai", etc.T.y. visa kas kyla iš "nelabojo" - Dievo, Tiesos, Gėrio, Grožio ir visų žmonių Priešo

      Panaikinti
    5. Anonimiškas2018-05-17 21:26

      Dievas sutvėrė Adomą ir Ievą kaip vyrą ir moterį. Visi dvylika Kristaus išsirinktų apaštalų yra vyrai, tačiau prisikėlusį Išganytoją pirmosios išvydo moterys.

      Panaikinti
  2. ten, kur galioja logos2018-05-18 01:19

    Netradicinė šeima (kaip V+V arba M+M, arba V+V+M ir panašiai) yra contradictio in adjecto – prieštaravimas terminuose "netradicinė" ir "šeima", panašiai kaip apskritas kvadratas. Vadinamasis "tradiciškumas" yra analitiškai išvedama šeimos savybė.

    Aišku, jei netiki, kad egzistuoja objektyvios esmės ir prigimtys (ir sau prieštaraudamas teigi, kad "netradicinės šeimos" objektyviai šeimos), tai tiesiog pasiblaškymui pasaulyje prisiimi beprasmę (nes esmių ir prigimčių nėra) kovą už LGBT ir kitokias nesąmones.

    Adekvatūs filosofai ir teologai tam atsakymą aišku turi. Nuoširdžiai linkiu kiekvienam jį atrasti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Anonimiškas2018-05-18 10:26

      Būtent. Šitie žmonės iš tiesų naikina kalbą, keisdami ir iškraipydami pamatines sąvokas nes tiki (visiškai ne be pagrindo), jog išžaginus žodžius atitinkamai pasikeis ir tikrovė, "daiktai". Iš čia ir ši absurdiška ideologema - dirbtinai sukonstruota "tradicinės" ir "netradicinės" "šeimos" (kuri juk nėra ir negali būti net kalbos logikos požiūriu vadinama "šeima") skirtis. Tačiau moderniesiems bolševikams tai nerūpi, nes jie siekia ne tik kalbą, bet ir žmonių pasaulį paversti egzistencinių drebučių koše, kurią lipdys kaip jiems patiks. Šėtoniškai.

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2018-05-19 20:29

      Yra tradicinė ir netradicinė šeima, bet jos abi yra šeimos. Kalba tarnauja žmonėms, o ne žmonės kalbai, su laiku ir jūs suprasite.

      Panaikinti

emo-but-icon

NAUJAUSI

Komentarai

SEKITE MUS FACEBOOK

KVIEČIAME ĮSIGYTI

KVIEČIAME ĮSIGYTI!

Naujienų prenumerata

item