Kanadoje išleistos gairės mokytojams, homoseksualizmą integruojančios į mokymosi programas

Paveikslėlis iš gairių Kanados Albertos provincijoje pasirodė Albertos mokytojų asociacijos gairės, skirtos „padėti mokytojams kalbėti ...

Paveikslėlis iš gairių
Kanados Albertos provincijoje pasirodė Albertos mokytojų asociacijos gairės, skirtos „padėti mokytojams kalbėti LGBTQ klausimais“. Jose be kitų dalykų mokytojams rekomenduojama į mokinius kreiptis „draugai“ (angl. comrade, taip vienas į kitą kreipdavosi anglakalbiai komunistai, vert. past.) vietoje „berniukai“ ir „mergaitės“ bei raginti mokinius dalyvauti rašant laiškus institucijoms už „LGBTQ teisių pasaulyje užtikrinimą“.

150-ies puslapių gairės skirtos 7-12 klasių mokinių mokytojams. Jų išleidimą finansavo Albertos provincijos valdžia.

Gairėse rašoma, jog skirstymai į „gerą ir blogą, juodą ir baltą“ yra „per daug supaprastinti ir dažnai klaidingi. Gender (socialinė lytis, esą galinti skirtis nuo biologinės lyties, vert. past.) yra tik vienas iš pavyzdžių, kai tokie skirstymai gali būti ne tik klaidingi, bet ir žeidžiantys. Gender išraiškų gali būti kur kas daugiau nei paprasčiausias vyras ar moteris, berniukas ar mergaitė“.

Mokytojai raginami naudoti kitokius nei dabar įprasta kreipinius: vietoje „berniukai ir mergaitės“ naudoti „draugai“ ar „žmonės“; vietoje „mama ir tėtis“ - „globėjas“; vietoje „mergina ir vaikinas“ - „simpatija“.

Taip pat raginama praplėsti ir naudojamų kreipinių spektrą, į savo žodyną prie įprastų „him“, „her“, „he“, „she“ įtraukiant „zer“, „xe“, „zher“.

Albertos provincijoje gender ir LGBTQ studijos yra įtrauktos į privalomo mokymosi programą ir persmelkia visus mokymosi dalykus, todėl mokiniai negali jų išvengti, o tėvams labai sunku sužinoti, kada jų vaikai to mokomi. Šie klausimai įtraukti net į matematikos, biologijos ir tikybos pamokų programas, mokant juos kaip atskirą temą arba tiesiog naudojant homoseksualams ir transeksualams palankius pavyzdžius mokymosi procese.

Naujosiose gairėse teatro pamokų metu siūloma įtraukti vietinių transvestitų pasirodymus. Mokantis užsienio kalbas, rekomenduojama kartu su mokiniais studijuoti, kokiose šalyse ir kaip užtikrinamos „LGBTQ teisės“.

Gamtos mokslų pamokose siūloma mokinių klausti, koks skirtumas tarp žmogaus „lytinio identiteto“ ir „gender identiteto“. Į šį klausimą pateikiamas ir atsakymas: „Individo lytinis identitetas yra biologinis konstruktas, o individo gender yra socialinis konstruktas.“ Čia siūloma žiūrėti į nupiešto vienaragio, klausiančio „O kuriame spektre esi tu?“, paveikslėlį. Jis ragina mokinius mąstyti, kam jaučia fizinę bei emocinę trauką ir kokia yra jų gender.

Gairėse pateiktos ir rekomendacijos religijos pamokoms. Daug pasako jau vien šių rekomendacijų pavadinimas: „Kodėl homofobija veda mus į nuodėmę?“. Katalikams rekomenduojama mokyti, kad homofobija išstumia žmones iš bendruomenės ir neleidžia jiems būti katalikais.

Mokykloms, nenorinčioms laikytis šių gairių, nedviprasmiškai rašoma: „Kanados teismai išaiškino, kad mokyklos, nesprendžiančios homofobijos ir heteroseksizmo problemų, gali būti laikomos rimtai pažeidžiančiomis savo atsakomybę ir aplaidžiomis.“

Parengta pagal Lifesitenews.com informaciją

Susiję

Pažangos ideologija 4056488686557739920
item