Judėjimas prieš lytinį švietimą Bavarijos mokyklose: „Jie nori sunaikinti bet kokį drovumą“

Istoriškai katalikiškoje Vokietijos žemėje Bavarijoje pristatytos naujos ir greitai turinčios įsigalėti itin seksualizuotos lytinio švie...


Istoriškai katalikiškoje Vokietijos žemėje Bavarijoje pristatytos naujos ir greitai turinčios įsigalėti itin seksualizuotos lytinio švietimo gairės valstybinėms mokykloms.


Naujosios gairės buvo sukurtos 2016 metų pradžioje ir skirtos tam, kad pakeistų dar nuo 2002 metų galiojančias Bavarijos kultūros ir švietimo ministerijos gaires. Oficialiai teigiama, jog tuo siekiama vykdyti seksualinio išnaudojimo prevenciją ir paruošti vaikus visuomenei, kurioje visur pilna seksualizuoto turinio.

Skelbiame portalo LifeSiteNews interviu su Hedwiga von Beverfoerde, Vokietijos gyvybės apsaugos nuo jos pradėjimo aktyviste, organizacijos Initiative Familienschutz (liet. Iniciatyva už šeimos apsaugą) steigėja ir judėjimo už vyro ir moters šeimą Demo für alle organizatore. Reaguodama į naujas lytinio švietimo gaires Bavarijos mokykloms, ji šioje žemėje inicijavo protesto kampaniją.

***

- Kodėl protestuojate prieš naująsias lytinio švietimo gaires Bavarijos mokykloms?

- Mes - Bavarijos piliečiai - nenorime gender ideologijos ar mokymo apie „seksualinę įvairovę“ savo vaikų mokyklose. Sveikatos ministerija nori išleisti naujas vaikų lytinio švietimo gaires. Šiuo metu jos dar vis yra galutinai nepatvirtintos. Gairėse atsiranda gender ideologija ir visuomenės seksualizacija. Tikimės pasiekti, kad būtų pakeistas jų turinys, atsisakant gender ideologijos.

- Kokias konkrečias problemas matote šiose gairėse?

- Dabartinės Bavarijoje galiojančios gairės yra labai geros, o šiose naujosiose gairėse paliekamas tas pats pagrindas, tačiau įgyvendinami ir drastiški pakeitimai. Pavyzdžiui, anksčiau mokyklose vykdavo „savaitė už gyvybę“. Naujos gairės šią savaitę paverčia „diena už gyvybę“. Šeima ir santuoka vis dar įvardinamos kaip švietimo tikslas, tačiau dabar prie santuokos pridedama ir „stabili partnerystė“. Taigi, skaitant galima susidaryti įspūdį, jog gairės nėra tokios blogos, tačiau tuo pat metu lyg nepastebimai įvedami nauji tikslai, prieštaraujantys seniesiems. Naujasis švietimo planas nebeišskiria šeimos ir santuokos, o sulygina jas su neapibrėžta stabilia „partneryste“, faktiškai neutralizuojančia pirmąjį tikslą. Viename sakinyje ginama santuoka, o kitame jau šlovinama teisė į reprodukcinį apsisprendimą. Tie, kas nesupranta esminių terminų, nesupranta ir to, jog į programą įvedami gender ir abortų lozungai.

- Kas atsakingas už šiuos pakeitimus? Ar jie susiję su grupe, kuri šių metų vasarį Bavarijoje organizavo profesinio mokymo programą tema „Įvairovės kompetencija - identitetas ir gender?. Pagrindiniai pranešėjai buvo Uwe Sielert ir Elisabeth Tuider. Jie taip pat išleido ir knygą naudojimui mokyklose. Ar galite paaiškinti, apie ką ši knyga?

- Tai yra metodinė knyga, kurioje pristatomi mokymo metodai, skirti įterpti mokymą apie seksualinę įvairovę į mokyklos gyvenimą. Joje normaliomis laikomos visos partnerystės rūšys, kokias tik galima sugalvoti, gal išskyrus pedofiliją. Kadangi nusipirkau ją ir perskaičiau, tai galiu pasakyti, jog skaitant atrodo, kad tai pornografinė knyga. Tarp ten pateiktų pasiūlymų yra ir instrukcijos vaikui, kaip sukonstruoti viešnamio modelį, skirtą visoms seksualinėms preferencijoms ir aistroms, kokias tik galima sugalvoti. Knygoje rašoma apie analinius lytinius santykius ir dar daugiau, tai tikrai neįtikėtina. Tai aiškiai parodo, jog už taip vadinamos „įvairovės pedagogikos“ slypi aiški intencija seksualizuoti vaikus. Ši knyga patraukė visuomenės dėmesį tik tada, kai mes į ją bedėme pirštu ir paviešinome informaciją apie ją. Jau du metus ji sukelia šoką ir pasipiktinimą visiems, kas tik apie ją sužino. Tačiau šiais metais Bavarijoje būtent šios knygos autoriai vedė profesinio mokymo kursus. Tai žmonės, kurie stovi už šios ideologijos ir jau dabar „šviečia“ Bavarijos vaikus. Jei tėvai pamatytų, koks tame slypi pavojus, suprastų ir kas slypi už to. Tokių veiksmų tikslas - sunaikinti bet kokį drovumą, o kam to jiems reikia, galiu tik įsivaizduoti.

- Gairėse norima gender ideologiją įpinti į mokymo sistemą. Pakomentuokite tai plačiau.

- Šiose gairėse yra labai daug gender ideologijos sąvokų ir žodžių. Pagrindinis skirtumas, lyginant su dabar galiojančiomis gairėmis, yra mokymo dalykai, į kuriuos būtų įpintas lytinis švietimas. Dabar biologijos pamokų metu pateikiama reprodukcinė informacija, o religijos ir etikos pamokų metu mokoma apie santuoką ir šeimą. Tačiau naujosiose gairėse numatyta, jog toks švietimas turi būti įvestas į visus mokymo dalykus. Lytinis švietimas turi būti integruotas į įvairius dalykus, kurių mokosi vaikas. Todėl apsaugoti savo vaiką nuo to būtų neįmanoma. Kaip tėvas, tu negalėtum sužinoti, kada bus diskutuojama tomis temomis.

- Ar Bavarijoje yra alternatyvų tokiam švietimui, pavyzdžiui, namų mokymas?

- Deja, ne. Vokietija yra viena iš kelių šalių, kur namų mokymas draudžiamas. Mokyklos lankymas yra privalomas ir tai užtikrinama geležiniu kumščiu. Yra daugybė šeimų, kurios bandė mokyti namuose, tačiau veltui. Tai tikras mūšio laukas. Tėvai ir šeimos neturi jokių galimybių apsaugoti savo vaikus nuo tokio turinio, mokomo pamokų metu. Jie priklauso nuo mokyklos programos malonės. O valstybė verčia vaikus įsisavinti tai, ko mokoma pamokose, tad nelabai įtikina teiginys, jog lytinis švietimas nebūtų primetamas valstybės, kaip teigiama naujųjų gairių preambulėje. Vienas dalykas pasakyti, kitas - padaryti. Naujosiomis gairėmis būtų indoktrinuojami vaikai. Tai faktas. 

- Ar sulaukėte paramos iš Katalikų Bažnyčios Vokietijoje? Bavarija vis dar gana katalikiška žemė, lyginant su likusia Vokietija.

- Sulaukėme labai menkos pagalbos. Būtų netiesa, jei sakyčiau, kad visai jos nesulaukėme, bet ji tikrai buvo apgailėtinai menka. Tačiau reikia pasakyti, kad čia viena Katalikų Bažnyčia kaip ir neegzistuoja - ji greičiau yra sudaryta iš vyskupijų, kuriose kiekvienas vyskupas turi savo atskirą nuomonę šiais klausimais. Bažnyčia Vokietijoje yra milžiniškas aparatas, sudarytas iš apmokamų darbininkų, kuriuos galima vadinti biurokratais. Gender ideologija jau įžengė ir į Bažnyčią. Nemaža dalis apmokamų darbininkų yra labai atviri homoseksualų lobistų reikalavimams, tam pasiduoda net ir kai kurie vyskupai. Bet kuris vyskupas, kuris pradėtų mus remti, iš karto patirtų spaudimą iš Vyskupų konferencijos. Viliuosi, jog vieną dieną vyskupai supras, kad tai yra svarbi sritis, kurioje jie turėtų parodyti savo spalvas, ir kad jie turi galią pakeisti situaciją. Pagrindinė priežastis, kodėl visa ši tema yra tokia kontroversiška, yra įtampa Katalikų Bažnyčios Vokietijoje viduje. Tokia yra mano nuomonė.

- Kadangi judėjimo Demo für alle demontracija Miunchene liepos mėnesį buvo atšaukta dėl įvykusio teroristinio išpuolio, kokių žingsnių imatės, kovodami prieš naujųjų gairių legalizavimą?

- Gairės dar nėra patvirtintos. Situacija įtempta. Po to, kai demonstracija buvo atšaukta, užpildėme prašymą kultūros ministrui L. Spaenle pradėti diskusiją su mumis apie gairių peržvelgimą. Ministras iš tiesų pakvietė mus į diskusiją, kuri įvyks greitu metu. Iš šios diskusijos bus matyti, ar jie atviri gairių peržvelgimui, ar vykdys tai, ką sumanė, mūsų deramai neišklausę.

Versta iš Lifesitenews.com


Susiję

Ugdymo politika 4093367360308635920
item