Žinomi visuomenininkai: „Gėjų judėjimo tikslai atkartoja bolševikinę seksualinę revoliuciją“

Žinomus visuomenės veikėjus vienijantis Vilniaus Forumas inicijavo piliečių kreipimąsi į visuomenę ir valdžią dėl netrukus Vilniuje įvyks...

Žinomus visuomenės veikėjus vienijantis Vilniaus Forumas inicijavo piliečių kreipimąsi į visuomenę ir valdžią dėl netrukus Vilniuje įvyksiančių Baltic Pride 2016 eitynių. Politinėms partijoms bei piliečiams išplatintame rašte teigiama, kad LGBT eitynės prieštarauja Lietuvoje galiojantiems įstatymams ir Konstitucijos nuostatai riboti žmonių dorovei prieštaraujančius viešus susirinkimus. Tuo remiantis valdžios atstovai buvo raginami atšaukti leidimą rengti provokuojamojo pobūdžio eitynes, kurios labiausiai ir prisideda prie seksualinių mažumų ir piliečių daugumos supriešinimo.

„Tokių eitynių draudimas jokiu būdu nebūtų nedemokratiškas veiksmas. Kiekviena valstybė gali ir privalo nustatyti protingas žodžio laisvės ribas. Aiškus pagrindas tam nurodytas Konstitucijos 25 straipsnyje – būtinybė garantuoti žmonių dorovės apsaugą. Gana apsimetinėti, jog LGBT eitynės yra tik viena iš daugelio politinių demonstracijų, neva neturinti akivaizdaus siekio paneigti ir pakeisti visuomenės dorovės normas. Tad valdžiai nevėlu apsispręsti, su kuo ji – su naujaisiais Lietuvos pavergėjais ir mūsų laisvės griovėjais ar su siekiančia išlikti laisva savo Tauta“ , - teigiama viešai išplatintame Vilniaus Forumo inicijuotame piliečių kreipimesi. 

Kreipimosi autoriai atkreipia dėmesį, jog dabartinė Vakaruose vykstanti seksualinė revoliucija ir politinis LGBT judėjimas savo idėjomis ir reikalavimais atkartoja Lenino valdymo metais Sovietų Rusijoje įvykusios bolševikinės seksualinės revoliucijos metodus ir tikslus. „Genderizmo ideologija kilo tiesiogiai iš XIX a. marksistinio komunizmo, kuris išsikėlė tikslą iš pamatų sugriauti „senąją visuomenę“ ir „buržuazinę atgyveną“ – šeimą. Bolševikų seksualinės revoliucijos eksperimentas buvo nutrauktas tik XX a. trečiojo dešimtmečio pabaigoje. Tai padaryta visai ne todėl, kad buvo iš principo atsisakyta marksistinės „seksualinės revoliucijos“ idėjos ir išsižadėta tikslo sunaikinti prigimtinę šeimos instituciją. Tai buvo priverstinis SSRS komunistinės vadovybės žingsnis, kurį diktavo spėję išryškėti katastrofiški moraliniai ir socialiniai vykdyto eksperimento padariniai sovietinei visuomenei – milžiniškas venerinių ligų paplitimas, paauglių nėštumai, tūkstančiai savo tėvų niekada nepažinusių vaikų, visiškas socialinių ryšių trūkinėjimas. Ideologiškai marksizmas išsaugojo tikslą sugriauti „atgyvenusią“ šeimos instituciją, sustiprėjo ir įsitvirtino Vakarų šalių universitetuose ir šiandien kelia tuos pačius politinius tikslus naujais, subtilesniais metodais“, - teigiama viešame laiške. 

Šio teksto nuostatoms viešą pritarimą išreiškė apie 500 įvairių visuomenės ir kultūros veikėjų, intelektualų bei akademikų. Viešą paramą kreipimesi išdėstytoms nuostatoms pritarė politinės partijos Tautininkų Sąjunga, Jaunoji Lietuva, Lietuvos krikščioniškosios demokratijos partija bei Lietuvos centro partija. Kreipimąsi dėl Baltic Pride eitynių asmeniškai pasirašė keli Lietuvos Sąrašo partijos kandidatai artėjančiuose rinkimuose (Kristina Paulikė, Mindaugas Šimkūnas, Kęstutis Mazurkevičius, Vilija Morkūnaitė ir Egidijus Visockas), tačiau partijos vadovybė  viešo partijos palaikymo neišreiškė. Tyliu pritarimu paramą eitynių tikslams – vienalytės partnerystės įteisinimui – pademonstravo ir visos parlamentinės partijos bei Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, kurių nė viena neatsiliepė į kvietimą paremti eitynėms oponuojantį kreipimąsi. Tiesa, po juo pasirašė parlamentarai Rimantas Jonas Dagys ir Povilas Urbšys, taip pat TS-LKD ir LŽVS kandidatai artėjančiuose rinkimuose – Laurynas Kasčiūnas ir Eugenijus Jovaiša.

 „Manome, kad valdančiųjų ir kitų politinių partijų nenoras savo rinkėjams viešai išsakyti savo pozicijų dėl LGBT eitynių, rodo, jog Lietuvos viešojoje erdvėje pamažu įsivyrauja žodžio laisvę ribojančios praktikos. Partijų nenoras rinkėjams viešai paaiškinti savo nuostatų dėl LGBT judėjimo politinių reikalavimų turi būti vertinamas kaip tylus pritarimas šio judėjimo politiniams reikalavimams. Tragikomiška situacija, kai Seimo ir Vyriausybės nariai yra priversti kone atsiprašinėti ir kurti pasiteisinimus, kodėl nedalyvauja LGBT eitynėse liudija, kad viešojoje erdvėje įsitvirtina vienintelė „teisinga“ nuomonė, o daugumos visuomenės nepritarimas LGBT tikslams virsta draudžiama ir cenzūruojama pozicija“, - teigia vienas iš Vilniaus Forumo steigėjų ir Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdžio iniciatyvinės grupės narių, filosofas Vytautas Radžvilas.

Kreipimosi autoriai tvirtina, kad šiandien būtina liautis skleisti ideologinį melą, kad Lietuvoje tvyro arba yra kuriama priešiškumo ir neapykantos kitokios lytinės orientacijos asmenims atmosfera. 

„Šalies visuomenė puikiai supranta, kad dauguma šių asmenų tėra ne Lietuvoje sumanyto ir iš svetur finansuojamo eksperimento įkaitai ir potencialios aukos. Užuot jiems padėjus gyventi su savo problema, šie žmonės įtikinami, jog vienintelė problema yra aplinka – visuomenės nepritarimas bandymams paversti homoseksualumą elgesio norma. Esame šalis, turinti ir dar prisimenanti panašaus sovietinio eksperimento patirtį. Nesitaikstėme su vedlių „į šviesią ateitį“ primetinėjamomis „naujos komunistinės moralės“ normomis. Juo brutaliau šios „pažangios“ normos buvo brukamos, juo atkakliau tam buvo priešinamasi“, - rašoma viešai skelbtame tekste.

Tarp kreipimąsi pasirašiusių asmenų – rezistentai Algirdas Endriukaitis, Nijolė Sadūnaitė, Antanas Terleckas, Petras Plumpa, arkiv. Sigitas Tamkevičius, vysk. Jonas Kauneckas, prel. Bronislovas Antanaitis, kun. Robertas Grigas, Arimantas Raškinis, Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai Vytautas Bubnys, Antanas Buračas, Bronislovas Genzelis,  Bronius Leonavičius, Romas Pakalnis,  Vytautas Radžvilas, Gintaras Songaila, signatarai Leonas Milčius, Liudvikas Narcizas Rasimas, Aloyzas Sakalas, Vladas Terleckas, akademikai Arvydas Janulaitis,  Eugenijus Jovaiša, Antanas Tyla,  mokslo  ir meno bendruomenės atstovai Rasa Čepaitienė, Vytautas Daujotis, Erika Drungytė, Kęstutis Dubnikas, Arvydas Gelžinis,  Algimantas Jankauskas, Artūras Judžentis, Marija Krupoves-Berg,   Elena Kurklietytė, Saulius  Lapėnas,  Eglė Laumenskaitė,  Irma Leščinskaitė, Leonas Merkevičius, Gediminas Merkys, Jonas Užurka, Dalia Michelevičiūtė,    Juozas Mureika, Joana Noreikaitė, Birutė Obelenienė,   Vytautas Paulaitis, Alvydas Pauliukevičius,  Aldona Žemaitytė-Petrauskienė, Albinas Plėšnys, Vytautas Rubavičius,   Kristina Zamarytė-Sakavičienė, Dalius  Serafinas, Vytautas Sinica, Aloyzas Stasiulevičius,  Paulius Stonis, , Marijus Šidlauskas,  Laisvūnas Šopauskas,  Marius Markuckas, Lina Šulcienė, Daiva Tamošaitytė,  Alfonsas Vaišvila, Jonas Vaitkus, Gintautas Vaitoška, Vladas Vilimas,  Ona Voverienė, kunigai Gintaras Blužas,  Kęstutis Ralys, Vincentas Tamošauskas, žurnalistai ir visuomenės veikėjai Edvardas Čiuldė,  Arūnas Eigirdas,  Ryšard Maceikianec, Audrius Makauskas,  Živilė Makauskienė,  Linas V. Medelis, Saulius Meilutis, Jonas Punys, Reda Sopranaitė, Gintautas Terleckas, Jonas Vaiškūnas, Irena Vasinauskaitė,  Algimantas Zolubas ir kiti šalies piliečiai.







Susiję

Šeimos politika 5196674230453643102

Rašyti komentarą

37 komentarai

žara rašė...

Po ano dergiančio "parado" reiktų surengti eitynes su kibirais vandens ir nuplauti mūsų gatves.

1Chingishan rašė...

Reikia padaryti viską kad šitas sodomitų "paradas" būtų paskutinis. Artėjančiuose rinkimuose reikia susitart ir išrinkt tą jėgą kuri neleis jokių paradų daugiau rengt net ir spaudžiant geyropai, jav, visokios transparency, šmampiarency ir .t.t šalims, blokams ar grupėms. Plius į Konstituciją sudės saugiklius kad net jei ateityje ateitų vėl komunistai ar liberastai- jie nieko pakeist norėdami negalėtų.
Plius burt ir augint jėgas internete, kad per kelis metus būtų šimtai tukstančių vieningų ir pasiryžusių pult, kovot ir ginti šalį nuo šitų internacionalinių sodomitinių grupių.

Mintys rašė...

Sakoma, duok durniui kelią. Šitie turbūt patys durnais nori tapti, kad tiek daug dėmesio tam paradui.

Pikc rašė...

Velniai parautų, perv-promo simbolių dėjimas į teksto viršų tikrai negerina estetinio įspūdžio. Net bijau įsivaizduoti paveiksliukus kokiame nors koprofagiją (jo, sutinku, čia iš principo tas pats, kaip ir pederastija - bet vis tiek ;)) kritikuojančiame tekste. ;)

Pikc rašė...

Tai ir duodam kelią - eik, homjaunuoli, eik. ;)

Anonimiškas rašė...

Tikėtis, kad Lietuva įteiks protesto notas tų šalių ambasadoms, kurių ambasadoriai ar vyriausybių nariai dalyvavo tame parade, nėra prasmės. Bet tai galėtų padaryti bent jau visuomeninės organizacijos savo vardu, išreikšdamos protestą prieš užsienio valstybių oficialiųjų asmenų kišimąsi į Lietuvos vidaus reikalus.

Ainis rašė...

Vos ne tipinė situacija: 1Chingishan išreikšdamas savo žodžio laisvę siūlo imtis teisėtų veiksmų (rinkimai) prieš seksualinių mažumų lobizmą ir propogandą.
Anonimiškas 21:26 charakteringais žodžiais "mesliau" "tik ora pagadinsi" "kvailiams" praktikoje demonstruoja "toleranciją" kitaip mąstančiam oponentui.

Įdomu kuo gręsia kai tokių "tolentiškų" pagausės?

Anonimiškas rašė...

Gera mintis.

vatep rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Lionginus rašė...

O kas nustato, kas gali būt viešos diskusijos dalyviu, o kas ne? Kas ir kuo remiantis sprendžia, kas bus diskvalifikuotas anot tavęs?

Anonimiškas rašė...

Sveiko proto ir padorumo minimumas. Is dalies del to viesu diskusiju Lietuvoje beveik nera. Nes nera kritines mases diskutuotoju. Valdo minia avinu, kuri diskutuoti nesugeba. Prisiminkim, kad politika pirmiausia yra viesa pilieciu diskusija, o ne ranku kilnojimas ir kabinetiniai susitarimai Seime. Kai daug avinu ir mazai pilieciu, nera ne tik diskusijos. Nera ir politikos. Todel nera ir veikiancios valstybes.

Anonimiškas rašė...

Apie politikos trukuma valstybeje daug kalba Radzvilas, tik jis nuolat kaltina valdzia, lyg valdzia nebutu tie patys nepilietiski nesugebantys racionaliai diskutuoti veikejai, sudarantys absoliucia dauguma. Jokubaitis neracionalumu dengia tautos kvailuma, neracionaluma grisdamas vilnietisku romantizmu. Grazu, bet labai jau pritempta.

Lionginus rašė...

Sveikas protas ir padorumo minimumas... Labai abstraktu, kiekvienas turi savo supratimą. Kuo pagal tave remiasi sveiko proto sąvoka? Nuojauta, kažkokiais įstatymais? Negali gi būti taip iš oro nukabinta...

1Chingishan rašė...

Tik taip ir turi elgtis Tautinės šalies policija (to ir sieksim): https://news.mail.ru/incident/26165919/?frommail=10

Anonimiškas rašė...

policija Stambule išvaikė LGTB akcijos dalyvius. Juokinga ar ne, bet išvaikytoji akcija vyko Taksim aikštėje, pačioje laisviausioje Stambulo vietoje, kur šiaip jau trijų-penkių minučių ėjimo pėsčiomis atstumu nesunkiai rasi visokių karštų vietų - nuo striptizo naktinių užeigų iki gėjų klubų. Taksimas lankomas ne vien turistų - ten nuolat pilna turkiško marksistuojančio ir mano nuostabai labai gerai išsilavinusio jaunimo, kurio idėjos tampa tuo populiaresnės, kuo smarkiau oficiali valdžia gniaužia laisvą mintį. Paradoksas ar ne, bet būtent radikalėjanti islamiška oficiali turkų politika gimdo radikalėjantį jaunimą. Ta išvaikymo akcija grynas valdžios pasirodymas savo vietinei publikai, viduramžiškqai gyvenančiai platybėse kaimuose į rytus nuo Stambulo. Juk kasdien toje vietoje vyskta tokie dalykai, nuo kurių mūsų progresyviausiems Vilniaus politikams plaukai ant galvos piestu pasistotų ir niekas į tai nekreipia dėmesio. Kad tą matytum nereikia būti kokiu ten gėju ar dar kuo įmantriai spalvingu. Užtenka nuvykti į Stambulo centą ir pasivaikščioti vakare po Taksimą.

Ainis rašė...

:) grybautojas mėgsta pasivaikščiojimus miške, žvejys prie upės, o jūs Anonimiškas 08:58 - Taksimoje. Taigi jūsų teiginys "nereikia būti kokiu ten gėju" lieka ginčitynas :) Kaip ir teiginys "radikalėjanti islamiška oficiali turkų politika gimdo radikalėjantį jaunimą" nes nurodykite, prašom, man valstybę, kuri nieko NEDARYDAMA prieš homoseksualumo lobizmą ir propogandą jį SUMAŽINO? Iš Pro Patria straipsnių ir juose slypinčių faktų galima drąsiai daryti priešingą išvadą: Seks mažumų judėjimas pasaulyje pats RADIKALĖJA ir šalyse kur jie įgauna politinius svertus būna tik laiko klausimas dėl kokios nors rūšies "pozityvios diskriminacijos". Turkijos valdžia elgiasi labai išmintingai ir tolerantiškai, - kol jūs sėdite savo homo baruose ir viešnamiuose, mes jūsų "nematom" kai pradedate lysti į viešą gyvenimą ir plėsti savo arealą - STOP. Taip valdžia akivaidžiai parodo:
1. kad ji gina ir atstovauja valstybės daugumos poreikius.
2. yra tikras savo šalies šeimininkas ir nebijo "pažangių partnerių iš vakarų" spaudimo.
3. prevenciškai nubrėžia aiškią liniją iki kur valstybėje yra toleruojama nepriimtina propaganda.

Anonimiškas rašė...

tarp darymo ir darymo kvailysčių visgi yra skirtumas.Valstybė galėtų daug ką daryti, bet veikdama protingai. Kai susirenka kvailių mina ir stūgauja, tai nėra protingas piliečių veikimas. Tik kvailas minios stūgavimas.

Kaimo žmogus arba žmogus iš kaimo... rašė...

Man tai tik vienas klausimas ''pasistoja'', kaip vyksta tokia MASINĖ psichozė, kuri vyro lytinį santykiavimą su vyru užskaito kaip normalų dalyką. Ir ''diskusijos'' šiuo klausimu, kaip ir tie ''suartėjimai'' bevaisiai. Skaitykit gėjų ''manifestą'' ten
bent LABAI aiškiai parašyta.

Anonimiškas rašė...

tavo santykiuose su žmona irgi nemažai "nenormalių" dalykų. Tokių, kurių gamta nenumatė ir iš jūsų nereikalauja giminės pratęsimui, bet jūs juos visvien darote. Tai kaip čia reikėtų spręsti? uždrausti? vyras su vyru ar moteris su moterimi gyvena ne vien seksui. Apie tai išvis neverta kalbėti. Verta diskutuoti, ar vienalyčių porų gyvenimas turi būti sutvarkytas teisiškai (manau, kad būtinai turi) ir ar turi būti įteisintos vienalytės santuokos (manau, kad akivaizdžiai ne, nes matome vienareikšmius tokių sąjungų sudarymo tikslų ir faktinių pasekmių skirtingumus).

Unknown rašė...

"tavo santykiuose su žmona" - ar atskiri vyrą nuo žmonos, t.y. moters? Be to, jeigu jiedu, t.y. vyras su žmona ką nors nenormalaus ir daro, tai juk neorganizuoja eitynių, reikalaudami kokias nors netradicines pozas įteisinti.
Apskritai man norisi įsignybti, kad patikėčiau, jog sveiko proto žmogus kalba apie "vienalyčių "SANTUOKŲ", Dieve šventas, įteisinimą! Čia tikrai masinė psichozė.

Pikc Kažinkavičius rašė...

Teip! Ir dar reikia teisiškai sutvarkyti visus kitus liberaliai tolerantiškus lytinius santykius (zoo/pedo/nekro/incesto- etc. "filijas"). Ir dar labai užskaitau pareiškimą apie santykius su žmona - juk visi žino, kad heteronormatyviniai retrogradai savo lovos reikalus laiko politiniais klausimais (plg. "anal is political!") ir rengia tam skirtus paradus, reikalaudami tuo pagrindu ypatingų teisių beigi privalomo nepilnamečių švietimo apie tuos "gamtos nenumatytus dalykus". O taip pat jie įsitikinę, kad visi privalo žinoti, su kuo ir per kurį galą jie mėgsta santykiauti bei privaloma tvarka pareikšti tam pritarimą ir paramą. :)

Anonimiškas rašė...

Turtinius, atstovavimo ar bet kokius kitokius santykius tamstai mulkiui galiojantys įstatymai netrukdo tvarkytis su bet kuo. Tam nereikia nurodyti jokių ypatingų požymių (homo, trans, moto, pseudo, infra, orto, anti, velo ir pan.) Tiesiog apie juos patylėk ir įstatymai atsidurs tavo pusėj.

Anonimiškas rašė...

Istatymai nenumato galimybes paveldeti pagal istatyma (be testamento) partneriams ne sutuoktiniams. Beje, tai liecia ne tik homo, o ir nevedusius hetero partnerius. Net ir pagal istatyma paveldejus nustatyti didzuliai mokesciai - 15 proc. turto vertes. To nepatiria vedusieji. Istatymas nenustato ir bendrai gyvenanciu nevedusiu poru bendro turto rezimo . Is praktines puses ziurint tai yra nesamone ir neteisinga. Akivaizdu, kad nepraeis ne penkeri metai kol tai bus sureguliuota. Gali sudarineti sutartis, bet kur tai matyta, kad kasdienio gyvenimo sutartis reiketu tvirtinti vaikstant pas notara kartu nuolat gyvenantiems zmonems. Toks ribojimas yra neproporcingas ir neturi prasmes.

Anonimiškas rašė...

Niekinės "bėdos". Iki notaro, matai, sunku nueiti.

Anonimiškas rašė...

Įstatymai taip pat nenumato, kad tikri vaikai ką nors paveldės mirus vienam iš tėvų . O mokesčius vaikams numato. Kuo čia homai geresni?

Anonimiškas rašė...

Kokius paistalus kalbi? Vaikai yra pirmos eiles paveldetojai pagal istatyma. Ir fiziniu asmenu pajamu mokescio istatymas jiems numato atleidima nuo pajamu mokescio mokejimo paveldejimo is tevu atveju. Nepliurpk nesamonu. O tam, megstanciam lankytis pas notarus reiketu dar ir dar karta isikalti i savo galvele, kad bet koks teisiu ribojimas ar pareiga valstybes gali buti asmeniui sukuriama del is dyko neturejimo ka veikti, o tik del paaiskinamos svarbos priezasties. Prisiminkime gera nauja pavyzdi apie kompensacija zmogui, kuriam Lietuvos ikalinimo istaigoje nebuvo leidziama auginti barzdos. Bakenbardus galima, usus galima, plaukus ant galvos galima, o barzdos - ne. Valstybei negalint protingai pagristi tokio ribojimo, jos istatymas pripazintas savavalisku, neproporcingu ir pazeidzianciu kalinio teises. Vergoveje auginti vergai sunkiai supranta, kaip valstybei gali buti neleidziama daryti ka ji nori. Juk ji seimininkas. Na, arba dauguma seimininkas. Niekaip nesupranta, kad zmogus neturi ir negali tureti seimininko.

Anonimiškas rašė...

Mirus vyrui, paveldi žmona, ir atvirkščiai. Tad tokie paistalai.

Ainis rašė...

"vyras su vyru ar moteris su moterimi gyvena ne vien seksui." citatos pabaiga.

-Būsiu cinikas. Gal vyras su vyru ar moteris su moterimi gyvena vien seksui, gal vien platoniškos meilės vedami, gal karštai myli ir mylisi, o paskui kartu pro verandos langą tylomis glostydami katę stebi vėjyje plazdančią vaivorykštinę vėliavą... Koks skirtumas? esmė ar iš jų meilės ir sekso yra apčiuopiama nauda visuomenei? JOKIOS. O štai vyro ir moters pora ankščiau ar veliau statistiškai sukuria gyvybę ir užaugina naują visuomenės narį. Pratęsia giminę, tautą, ŽMONIJĄ.
Skirtumas kosminis ir esminis.
Toje šviesoje, Lietuvoje turėtų būti organizuojami prigimtinių šeimų paradai, teikiamos joms lengvatos ir sudaromos kuo palankesnės sąlygos gyventi ir auginti Lietuvą.

Anonimiškas rašė...

Tu pamanyk... Zinovas... Toks pat, kaip ir kitose srityse... Tokiu cia virtines, kuo maziau ismano, tuo kategoriskesnis.
Prasom tau, nukopijavau is Seimo istatymu bazes, viesa, gali patikrinti

PAVELDĖJIMAS PAGAL ĮSTATYMĄ

 

5.11 straipsnis. Įpėdinių pagal įstatymą eilės

1. Paveldint pagal įstatymą įpėdiniai lygiomis dalimis yra:

1) pirmos eilės – palikėjo vaikai (tarp jų ir įvaikiai) ir palikėjo vaikai, gimę po jo mirties;

2) antros eilės – palikėjo tėvai (įtėviai), vaikaičiai;

3) trečios eilės – palikėjo seneliai tiek iš tėvo, tiek iš motinos pusės, palikėjo provaikaičiai;

4) ketvirtos eilės – palikėjo broliai ir seserys, proseneliai ir prosenelės tiek iš tėvo, tiek iš motinos pusės;

Anonimiškas rašė...

Tik nesant pirmos ar antros eiles istatyminiu ipediniu pergyvenusieji sutuoktiniai paveldi mirusiojo turta

5.13 straipsnis. Sutuoktinių paveldėjimo teisė

Palikėją pergyvenęs sutuoktinis paveldi pagal įstatymą arba su pirmos ar antros eilės įpėdiniais (jeigu jų yra). Su pirmos eilės įpėdiniais jis paveldi vieną ketvirtadalį palikimo, jeigu įpėdinių ne daugiau kaip trys, neįskaitant sutuoktinio. Jeigu įpėdinių daugiau kaip trys, sutuoktinis paveldi lygiomis dalimis su kitais įpėdiniais. Jeigu sutuoktinis paveldi su antros eilės įpėdiniais, jam priklauso pusė palikimo. Nesant pirmos ir antros eilės įpėdinių, sutuoktinis paveldi visą palikimą.

Pikc Kažinkavičius rašė...

Iš tikrųjų - kur tai matyta, kad oficialiai santuoką sudarę žmonės turi daugiau teisių, negu tiesiog nusprendę kurį laiką sanguliauti? Dar daugiau - atsižvelgimas į biologinę rūšį irgi yra diskriminacija! O diskriminacija dėl amžiaus? Akivaizdu, kad "is praktines puses ziurint", tai yra "nesamone ir neteisinga", o ir šiaip, bet koks ribojimas yra "neproporcingas ir neturi prasmes". Daloi retrogradinį buržujišką heteronormatyvizmą! Dajoš proletarinį homunizmą! Ura, tavarišči! :)

Pikc Kažinkavičius rašė...

Čia, panašu, anonimiškas bando įrodinėti, kad du ar daugiau pederastų, diedukas su avele, kitas diedukas su savo mažamečiu partneriu ar "liberalių pažiūrų" moterėlė su savo keturkoju lytiniu partneriu turėtų būti pripažinti šeima ir gauti tas pačias teises, kaip ir normalūs santuoką sudarę žmonės, nes kitaip tai bus diskriminacija. :)

Anonimiškas rašė...

Susituoke ir taip turi daugiau teisiu, nes jie turi santuoka. Neaisku gali buti tik visiskai bukam. Kalba eina apie legalaus ir nedraudziamo gyvenimo budo teisini sureguliavima.

Ainis rašė...

"Tai diskusija, kurios mes stengiamės išvengti kalbėdami apie klausimus, liečiančius gyvybę ir santuoką visada įvelkant tai į teisių retorika."

citata iš naujo Pro Patria straipsnio James Kalb. "Prieš pasirinkimą kaip aukščiausią gėrį."

Ten galima rasti giluminius atsakymus kodėl homo misionieriai mėgsta ir naudoja juridinius argumentus siekiant suvienodyti homoseksualų ir nehomoseksualų juridines laisves. Ir kodėl tai ydinga.

Nežiniukas rašė...

Tiems, kurie bando rėkauti, kad bus įteisinamos tik tos filijos, kurios susijusios tik su žmonėmis, jau ne kartą kartojau, kad jie paprasčiausiai neturi fantazijos.

Bandant atsieti biologinę lytį (sex) nuo žmogaus, kuri yra įrašyta kiekvieno žmogaus chromosomose ir rimtu veidu kalbėti apie kažkokias kitas "lytis" (gender), tarsi šiuolaikinis mokslas neegzistuotų - kas tai? Taip kalbant būtina turėti fantaziją (tobulą ar iškreiptą), ar ne? Ir tai, kas anksčiau buvo ligota fantazija, kodėl dabar tapo įstatymais ginama "viartybe"? Ir kodėl tai turi liautis, argi jau nebėra grupių, kurie save laiko "pažangesniais", nei dabartiniai "pažengėliai"?

Anksčiau tokie rėkautojai kalbėdavo apie asmenis juridine prasme. Bet matyt ne vienas jau tiems rėkautojams parodė, kad asmuo juridine prasme - labai jau slidus reikalas. Indėnai ir žydai kažkada nebuvo asmenys juridine prasme. Dabar - negimę vaikai nėra laikomi asmenimis. Ne sykį būta bandymų beždžiones paskelbti asmenimis. Taigi, beliko dabar kalbėti tik apie žmones.

Bet tiems fantazijos neturėtojams turėtų bent jiems būti aišku: o kas nusprendė, kad visos filijos bus tik tarp žmonių? Kas tas autoritetas, kurį komunistiniai liberalai gerbia?

Todėl, pats būdamas bukiu ir neturėdamas fantazijos, mums čia neaiškink, kad šiukštu su gyvuliuku, tik su žmonėmis. O ir jei su žmonėmis, ar turi reikšmės tų žmonių amžius, kiekis, ar tai, kad jiems šiuo metu yra išrašinėjamas mirties liudijimas?

Anonimiškas rašė...

Amžinas pasipriešinimas tokiems yra dorovė, kuo sveikesnė dorovė tuo didesnis pasipriešinimas, čia kaip ir su šviesa, kuo daugiau šviesos tuo mažiau tamsos, šviesa visada turi perspektyvą, tamsa yra tamsa, ji tik aišku amžina kaip ir šviesa, tik tiek kad šviesa yra kūrėjas.

Augustinas rašė...

Gerb. Anonime, o kodėl neužtenka to, kad tas gyvenimo būdas yra legalus ir nedraudžiamas? Kam dar papildomi reguliaciniai apribojimai reikalingi?

item