Kardinolas R. Burke'as: priešinčiausi popiežiui, jei jis pažeistų doktriną

Šį savaitgalį kardinolas Raymondas Burke'as, vienas pagrindinių ortodoksijos Bažnyčioje balsų, pasakė, jog yra pasirengęs „pasiprieš...


Šį savaitgalį kardinolas Raymondas Burke'as, vienas pagrindinių ortodoksijos Bažnyčioje balsų, pasakė, jog yra pasirengęs „pasipriešinti" popiežiui Pranciškui, jei jis bandytų pakeisti Bažnyčios praktiką neduodant Komunijos antrą kartą „susituokusiems“ žmonėms.

Kalbėdamas France2 televizijai, Burke'as teigė:

„Aš negaliu pritarti, kad Komunija gali būti suteikiama žmogui, esančiam netvarkingoje sąjungoje su kitu žmogumi, nes tai yra svetimavimas. O kalbant apie tos pačios lyties žmones, tai neturi nieko bendro su santuoka. Tai tiesiog yra skausmas, kurį patiria kai kurie žmonės, nes juos seksualiai traukia tos pačios lyties žmonės.“

Paklaustas, „Jei, sakykime, popiežius užsispyrusiai tęs tokią kryptį, ką Jūs darysite?“, kardinolas atsakė: „Turėsiu priešintis, kito varianto nėra. Be abejonių, tai sunkus metas, labai sunkus.“ Kardinolas sutiko, kad situacija yra skausminga ir kelianti nerimą.

Įtampai vis didėjant, daugeliui katalikų kyla klausimas, kaip jie teisingai ir neperžengdami ribų turėtų reaguoti  į šią situaciją. Ką turėtų daryti katalikai, kurių popiežiaus institucijos meilė yra įaugusi į tikėjimą, kai popiežius linksta prie požiūrio, jog buvę neginčijami jų religijos dalykai, kaip santuokos neišardomumas, vis dėlto yra atviri ginčams ir keitimams.

Daug katalikų šioje sudėtingoje situacijoje ieško atramos kardinolo Burke'o asmenyje. Žinomas dėl savo lojalumo šv. Petro institucijai, kardinolas interviu metu niekados nepasiduoda jausmų proveržiams ar neatsakingiems išsireiškimams. Po to, kai po Sinodo pasakė, jog popiežiaus aiškaus kalbėjimo stoka žaloja Bažnyčią, kardinolas parengė pranešimą, kuriame jis patikslino savo poziciją ir patikino, kad yra visiškai ištikimas popiežius.

Dabar, kai jis aiškiai pasakė, jog „pasipriešinimas“ yra būtinas, jei išsipildytų didžiausios baimės, kai kurie abejodami klausia, kokią konkrečią formą šis pasipriešinimas turėtų įgauti. 

Ko dažniausiai nesupranta sekuliari žiniasklaida, yra tai, jog Katalikų Bažnyčios akimis žvelgiant skyrybos nėra tiesiog uždraustos, jos apskritai neegzistuoja, tai yra neįmanoma ontologiškai.

To pagrindą galima rasti Mato Evengelijoje, kurioje pasakojama:

Keli fariziejai atėjo norėdami jį išbandyti. „Ar leistina vyrui išsiskirti su savo žmona dėl kažkokios priežasties?“, jie paklausė.

„Negi neskaitėte“, Jis atsakė, „kad pradžioje Kūrėjas juos sukūrė kaip vyrą ir moterį? Dėl šios priežasties vyras paliks savo tėvą ir motiną ir bus sujungtas su žmona, ir jiedu pataps vienu kūnu. Taigi, jie nebėra du, o vienas kūnas. Todėl, ką Dievas taip sujungė, niekas tegul neišskiria.“

„Kodėl tada“, jie tęsė, „Mozės įstatymai leido vyrui palikti savo žmoną?“

„Mozė leido jums palikti savo žmonas, nes jūsų širdys buvo kietos. Bet taip nebuvo pradžioje. Sakau jums, kiekvienas, kuris paliks savo žmoną ir ves kitą moterį, svetimaus.“

Taigi, iš paties Kristaus žodžių matome, kad Katalikų doktrinoje skyrybos paprasčiausiai neturi objektyvios „ontologinės" tikrovės. Žmogus, kuris išsiskyrė ir antrą kartą „susituokė“, pasak Kristaus žodžių, gyvena svetimavimo būsenoje, mirtinoje nuodėmėje, ir todėl negali priimti Komunijos tol, kol nepradės atgailauti ir nepakeis savo gyvenimo būdo.

Santuoka Bažnyčiai yra sakramentinė realybė, tokia kieta kaip deimantas, kuri gali egzistuoti tik tarp vyro ir moters ir yra skirta naujos gyvybės davimui, vaikų auginimui bei visų šeimos narių pašventinimui. Tai yra Katalikų Bažnyčios nuo seksualinės revoliucijos ginamas bastionas.

Versta iš Lifesitenews.com



Susiję

Religija 3452010859963761934
item